مناسب‌ترین گل‌ها برای قرار گرفتن در تاج گل افتتاحیه
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۱۵۶۳۰
تاریخ انتشار: 2021 June 28    -    ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

اگر به تازگی یکی از دوستان ، آشنایان یا نزدیکان شما شغل خود را عوض کرده و شما به مناسبت افتتاحیه شغل جدید به دنبال راهی برای عرض تبریک و ابراز خوشحالی  می گردید ، باید بدانید که بردن یا ارسال تاج گل افتتاحیه یکی از مناسب ترین هدایا است که توسط آن می توانید حمایت خود را از فرد مورد نظر نشان دهید.

مناسب ترین رنگ گل ها برای قرارگیری در تاج گل افتتاحیه کدامند؟

درست است که برای تزیین تاج گل نیاز به دانستن چیزهای زیادی نیست زیرا گلفروشی ها ، گل های مناسب برای مناسبت های خاص را شناخته و می‌توانند بهترین راهنمای شما برای انتخاب مناسب ترین گل ها برای تاج گل افتتاحیه  باشند ، اما اگر با هدیه دادن گل ها قصد انتقال پیام خاصی را دارید بهتر است انواع گل ها ، رنگ های آن ها و نماد و پیام خاصی را که انتقال می دهند بشناسید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید .

- گل هایی به رنگ زرد

گل های زرد به عنوان سلامی گرم ، آغاز جدید در نظر گرفته شده و برای جشن های شاد مناسب هستند ، زیرا رنگ زرد نوعی فضای گرم را در اطراف خود به وجود می آورد و نمادی از نشاط ، دوستی و تحسین به حساب می آید.
بنابراین انتخاب گل هایی با رنگ زرد برای قرار گرفتن در تاج گل افتتاحیه یک انتخاب مناسب می باشد .

- گل های نارنجی

نارنجی در زبان گل ها احساس گرما و صداقت را منتقل می کند به همین دلیل انتخاب خوبی در گل آرایی برای مراسم افتتاحیه می باشند. 
این گلها نه تنها با انتقال پیام صادقانه بلکه بخاطر جذابیت بیشتری که در ورودی مشاغل ایجاد می کند ، توجه افرد زیادی را به خود جلب می کنند .
با توجه به اینکه گل هایی با رنگ نارنجی معمولاً رایج نیستند بنابراین خاص بودن آن ها افزایش می یابد.

انتخاب گل

- گل های صورتی

رنگ صورتی جنبه لطیف و زنانه هر گل آرایی را نشان می‌دهند. همین موضوع باعث جذابیت آنها برای بیشتر افراد می شود .
در حالی که رنگ های صورتی گل ها به اندازه سایر رنگ ها رایج نیستند ، اما بیشتر گل هایی که به رنگ صورتی هستند از نظر شکل و زیبایی جذاب می باشند.
رنگ صورتی پیام تبریک و لحظات خوش و به یاد ماندنی را منتقل می کند و همچنین نمایانگر آغاز جدیدی است .
شما همچنین می توانید ترکیبی از تمام رنگ ها را برای ایجاد یک تاج‌ گل منحصر به فرد و جذاب انتخاب کنید که توجه افراد زیادی را به خود جلب می کند.

مناسب ترین گل ها برای قرار گرفتن در تاج گل افتتاحیه کدام گل ها هستند؟

رنگ گل ها به دلیل جذابیت و چشم نوازی عالی هستند اما هیچ چیز نمی تواند جایگزین انتخاب نوع مناسب گل ها شود .
در این مطلب برخی از گل هایی که برای قرار گرفتن در تاج گل افتتاحیه مناسب می باشند معرفی و بررسی شده اند که شامل موارد زیر می باشند :

۱. گل رز

گل رز تنها به معنای عشق و علاقه نیست ، در واقع این گل ها می‌توانند معنای زیادی از پاکی و بی گناهی تا عشق و شادی ابدی را منتقل کنند و حتی تعداد شاخه های انتخابی نیز می‌توانند معنای خاصی داشته باشند .
به عنوان مثال ۲۵ شاخه گل رز به معنای نشان دادن یا انتقال پیام تبریک شناخته شده است و مناسب برای قرارگیری در تاج گل افتتاحیه می باشد.

۲. گل دیزی

گل دیزی نماد دوستی بوده و یک گل بسیار مناسب برای قرار گرفتن در چیدمان تاج گلی که برای هدیه به یکی از نزدیکان یا دوستان خود که تازگی شغل جدید خود را افتتاح کرده است ، نظر گرفته می شود.

گل دیزی

۳. گل نرگس

این گل به عنوان نمادی برای تولد دوباره و شروع جدید شناخته می شود و باعث می شود که گل مناسبی برای هدیه دادن به مناسبت تغییرات بزرگ در زندگی و یا حتی در تجارت جدید باشد.

۴. گل نیلوفر

یکی از گل های بسیار جذاب و سرزنده ، گل نیلوفر است که توسط آن می‌توان آرزوی کامیابی برای فرد گیرنده را منتقل نمود .
این گل همچنین نماد صلح ، تندرستی و زیبایی نیز می باشد.
گل های نیلوفر نه تنها هنگام شکوفا شدن بسیار زیبا هستند بلکه رایحه و بوی خوشی که دارند و به همین علت از طرفداران زیادی برخوردار بوده و باعث زیبایی محیط نیز می شوند.

۵. گل لاله

گل های لاله یکی از ساده ترین و در عین حال ظریف ترین گل های موجود در طبیعت هستند که به عنوان نمادی برای شهرت شناخته می‌ شوند و به عنوان بهترین هدیه برای انتقال پیام آرزوی موفقیت در تجارت جدید در نظر گرفته می شوند.

۶. گل ژربرا

این گل ها دارای رنگین کمانی از رنگ های زیبا هستند که نمایانگر شور ، شادی و انرژی مثبت می باشند . 
با توجه به گرما و انرژی مثبتی که از شکوفه های گل های ژربرا خارج می شود ، به عنوان یکی از مناسب ترین گل ها برای قرارگیری در تاج گل مراسم افتتاحیه انتخاب می شوند .
این گل ها همچنین دارای دوام و ماندگاری طولانی مدتی هستند و ساقه های آنها می‌توانند به مدت طولانی صاف بمانند.

گل ژربرا

۷. گل ادریس

گل ادریس یکی از گل های تزئینی و زیبایی هستند که بیشتر در باکس های گل استفاده می ‌شود ، اما استفاده از گل ادریس در تاج گل نیز مرسوم بوده و باعث زیبایی بخشی بیشتر به تاج گل می شود . 
این گل نماد امید ، عشق ، خوشبختی و دیدار مجدد بوده و این ویژگی ها ادریس را برای تبریک  به
عزیزان در آغاز راه اندازی یک فروشگاه یا تجارت جدید مناسب می کند.
شکوفه های شکوهمند این گل فضا را با احساسات مثبت و آرامش بخشی به محیط پر نموده و افراد را تشویق می کند تا تلاش خود را در ابتکار جدید خود بیشتر کنند.
گل های ادریس درخشان و زیبا در نگاه اول توجه گیرنده را به خود جلب کرده و باعث ایجاد انرژی مثبت در افراد می شوند.

سخن پایانی 
این روزها خرید تاج گل از گل فروشی ارزان در تهران کار سختی نیست .برای سفارش دسته گل و تاج گل می توانید از گل فروشی آنلاین کمک بگیرید و در محل تحویل دریافت کنید. 
گل فروشی آنلاین فست گل www.fastgol.com 

 

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv