رابطه غافلگیر کننده و جدید دو سلبریتی بعد از جدایی
کد خبر: ۲۱۲۸۵۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2021 May 29    -    ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
بنا به گزارش دیلی‌میل اگر هم نخواهیم نام قرار عاشقانه را روی دیدارهای این دو سلبریتی جنجالی بگذاریم می‌توانیم به آن "توجه بیش از اندازه" بگوییم. شاید به نظر برسد که ایرینا و کانیه وست تصادفی با هم آشنا شده‌اند اما باید گفت که آنها از یک دهه پیش با هم دوستند.

رابطه غافلگیر کننده و جدید دو سلبریتی بعد از جدایی

رابطه غافلگیر کننده و جدید دو سلبریتی بعد از جداییاختصاصی تابناک با تو؛ بنا به ادعای برخی از رسانه‌های خارجی کانیه‌وست همسر سابق کیم کارداشیان با مدل لباس روسی به نام ایرینا شایک رابطه عاطفی برقرار کرده‌است.

کانیه وست و داستان عاشقانه جدید؟!

این خواننده رپ ۴۳ ساله در حال حاضر در اوج دردسرهای حقوقی طلاق با همسر سابقش کیم کارداشیان قرار دارد و هنوز طلاق او از کارداشیان که در فوریه رخ داد به طور کامل تمام نشده‌است.

بنا به گزارس دیلی‌میل کانیه‌وست قرارهای عاشقانه پنهانی با ایرینا شایک دارد. ایرینا شایک همسر سابق بردلی کوپر است و یک فرزند حاصل ازدواج آن دو است. او قبلا هم دوست صمیمی کریستین رونالدو بود.

رابطه غافلگیر کننده و جدید دو سلبریتی بعد از جدایی

بنا به گزارش دیلی‌میل اگر هم نخواهیم نام قرار عاشقانه را روی دیدارهای این دو سلبریتی جنجالی بگذاریم می‌توانیم به آن "توجه بیش از اندازه" بگوییم. شاید به نظر برسد که ایرینا و کانیه وست تصادفی با هم آشنا شده‌اند اما باید گفت که آنها از یک دهه پیش با هم دوستند. در سال ۲۰۱۰ ایرینا ۳۵ ساله در ویدئو کلیپ کانیه وست به نام وست‌هونز با دوبال فرشته بازی کرد.

با این وجود رابطه بین کانیه‌وست و ایرینا شایک از سوی آن دو تایید یا رد نشده است.

رابطه غافلگیر کننده و جدید دو سلبریتی بعد از جدایی

رابطه اشتباه کانیه‌وست بعد از جدایی؟!

شاید رابطه‌ای که به سرعت بعد از جدایی شروع می‌شود، کمک کند تا شکست عشقی قبلی فراموش شود، اما تاثیر آن محدود است. این رابطه‌ی سطحی که از سر ناامیدی شکل می‌گیرد، نمی‌تواند جایگزین رابطه‌ی عمیق قبلی بشود. شروع یک رابطه‌ی جدید بعد از شکست عشقی اشکالی ندارد، اما اگر رابطه‌ی جدید را به سرعت بعد از جدا شدن از عشق شروع شود، ، ضرر این رابطه بیشتر از سودش خواهد بود. 

البته اینطور که از گفته‌های کانیه وست برمی‌آید او و کیم قبلا دچار طلاق عاطفی شده بودند: 

رابطه غافلگیر کننده و جدید دو سلبریتی بعد از جدایی

یک منبع که نخواست نامش فاش شود به نقل از کانیه وست می‌گوید: کیم بدترین همسر دنیا بود. زندگی با او جهنمی بیش نبود. من از این که سال‌های زیادی را برای جدایی صبر کردم، پشیمانم و در طول زندگی مشترکمان، کیم مانند یک آشغال با من رفتار کرد. از نظر من، خانواده کارداشیان درگیر عشق به شهرت و درام هستند و من از این که خودم را درگیر دنیای بیهوده آن‌ها کردم، عصبانی‌ام.

براساس صحبت‌های این منبع، کیم کارداشیان و کانیه وست همیشه به خاطر برنامه رئالیتی شو خانواده کارداشیان با هم جر و بحث داشتند و گاهی این بحث‌ها به قدری شدید می‌شد که کیم خودش را در توالت زندانی می‌کرد!

این منبع در پایان سخنان خود اظهار داشته است: کانیه از این که از شر کیم خلاص شده، خدا را شکر می‌کند. او در حال ساختن دوباره زندگی‌اش است و تحت هیچ شرایطی، حاضر به رابطه دوباره با کیم نیست. 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
2
0
عالم و آدم چشم به کیم کارداشیان داره اما دل کانیه وست رو زده!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
0
2
کارداشیان ها کلهم اجمعین نفرت انگیز و رقت انگیزن
خصوصااا کیم
محمد ثانیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
0
1
واقغا درک میکنم کانیه چی کشیده...
وقتی میگه زندگی را جهنم کرده..باید با یه خودشیفته روانی که خودش را عشق همه میدونه جز شوهرش روبرو بشین
لعنت به اون روزها...باور کنید احساس میکردم انگلم..احساس میکردم بزور خودمو به یکی دیگه تحمیل کردم
تا دو سال بعد حس گدا بودن داشتم...منی که نخبه علمی کشوری بودم و در خانواده متوسط اما مرفه زندگی کرده بودم..
خدا لعنتش کنه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
الان خوب شده روحیتون
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار