روش های کاربردی برای از بین بردن چروک لباس بدون اتو
کد خبر: ۲۱۰۷۵۹
تاریخ انتشار: 2021 May 05    -    ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
ممکن است بعضی مواقع در شرایطی قرار بگیریم که به اتو دسترسی نداشته باشیم تا لباس‌های خود را اتو بکشیم و صاف کنیم. به عنوان مثال؛ باید به مسافرت اشاره کرد که ممکن است برای شما اتو در دسترس نباشد پس ما با عنوان این روش‌ها به شما کمک خواهیم کرد تا در نبود اتو، به برطرف کردن چروک لباس خود بپردازید. این ۶ روش را از مجله ایران مدلینگ آموزش ببینید.

روش های کاربردی برای از بین بردن چروک های لباس بدون اتو«تابناک با تو» - ممکن است بعضی مواقع در شرایطی قرار بگیریم که به اتو دسترسی نداشته باشیم تا لباس‌های خود را اتو بکشیم و صاف کنیم. به عنوان مثال؛ باید به مسافرت اشاره کرد که ممکن است برای شما اتو در دسترس نباشد پس ما با عنوان این روش‌ها به شما کمک خواهیم کرد تا در نبود اتو، به برطرف کردن چروک لباس خود بپردازید. این ۶ روش را آموزش ببینید.

از آب و سرکه کمک بگیرید

روش های کاربردی برای از بین بردن چروک های لباس بدون اتو

با اضافه کردن سرکه طبیعی به آب با نسبت ۱/۳ و مخلوط کردن، یک محلول آماده کنید. سپس محلول را درون ظرفی بریزید که بتوانید آن را بر روی لباس اسپری کنید با این کار به راحتی می‌توانید چروک‌های لباس را از بین ببرید.

اتوی مو را فراموش نکنید

روش های کاربردی برای از بین بردن چروک های لباس بدون اتو

اگر قصد دارید که مناطقی مانند یقه و چین و چروک‌های کوچک را از بین ببرید اتوی مو بهترین گزینه برای این مناطق است. وقتی اتوی مو را در دمای معمولی قرار دادید آن را به مدت چند ثانیه بر روی محل مورد نظر نگهدارید. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که این کار را بر روی پارچه‌های نازک انجام ندهید، زیرا باعث سوختگی می‌شود.

از بخار کتری با احتیاط استفاده کنید

روش های کاربردی برای از بین بردن چروک های لباس بدون اتو

بخار کتری یکی از روش‌هایی است که در نبود اتوی بخار می‌توان از آن کمک گرفت. زمانی که کتری را روی اجاق گاز قرار دادید و آب کتری به جوش آمد لباس‌های خود را با فاصله‌ی حدوداً ۲۰ سانتی متر از کتری نگهدارید. نکته قابل توجه که بایدان را رعایت کنید این است که مراقب بخار آب باشید تا باعث سوختگی شما نشود.

سشوار و از بین بردن چروک لباس

روش های کاربردی برای از بین بردن چروک های لباس بدون اتو

یک سشوار معمولی می‌تواند جایگزین خوبی به عنوان اتوی بخار باشد. با قرار دادن سشوار روی بالاترین درجه می‌توانید از حرارت بالای آن برای از بین بردن چین و چروک‌ها استفاده کنید.

حوله خیس یک کمک جالب

روش های کاربردی برای از بین بردن چروک های لباس بدون اتو

با قرار دادن لباس بر روی یک سطح صاف و هموار مانند میز اتو چروک‌های بزرگ لباس را با استفاده از یک حوله نمناک با فشار زیاد دست از بین برده و سپس لباس را خشک نمایید.

کف قابلمه یا ماهی تابه

روش های کاربردی برای از بین بردن چروک های لباس بدون اتو

مقداری آب در ظرفی مانند قابلمه یا ماهیتابه ریخته و اجازه دهید تا به جوش آید سپس آب را تخلیه کرده و از حرارت بالای ظرف به عنوان اتو استفاده کنید. لباس را روی سطح صافی قرار داده و ظرف مورد نظر را جوری در دست بگیرید که به نظر اتو است سپس با فشار دست اقدام به صاف کردن لباس کنید.

ایران مدلینگ

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار