علاقه عجیب پرنس فیلیپ به کفش هایش
کد خبر: ۲۰۹۶۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 April 25    -    ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

علاقه عجیب پرنس فیلیپ به کفش هایش

بنا به گزارش این روزنامه، رئیس کنفدراسیون صنایع انگلیس "لرد کاران بلموریا" رابطه طولانی را که فیلیپ با کفش های خود حفظ کرده بود، فاش کرد. وی گفت: "او یک بار به من گفت که از روزی که ازدواج کرده اين کفشها را می‌پوشد،

کفش‌هایی که پرنس فیلیپ ۷۴ سال پوشید

کفش‌هایی که پرنس فیلیپ ۷۴ سال پوشیداختصاصی تابناک با تو؛ دوک ادینبورگ پرنس فیلیپ، شوهر ملکه الیزابت دوم بریتانیا، تا آخر عمر به پوشیدن کفش های مشکی که در روز عروسی پوشیده بود ادامه داد. روزنامه انگلیسی "دیلی میرور" به نقل از یكی از دوستان وی نوشت: دوک ادینبورگ علاقه خاصی به یک جفت كفش سیاه داشت كه 74 سال پیش در 20 نوامبر 1947 در روز ازدواج با ملكه پوشیده بود. طی هفت دهه بعد از ازدواج، پرنس فیلیپ در زمان انجام کارهای رسمی همچنان همان کفش‌های سیاه را می‌پوشید.

کفش‌هایی که پرنس فیلیپ ۷۴ سال پوشید

بنا به گزارش این روزنامه، رئیس کنفدراسیون صنایع انگلیس "لرد کاران بلموریا" رابطه طولانی را که فیلیپ با کفش های خود حفظ کرده بود، فاش کرد. وی گفت: "او یک بار به من گفت که از روزی که ازدواج کرده اين کفشها را می‌پوشد، او به من گفت کفش او همان کفشی است که در روز عروسی پوشیده است. واقعا شگفت انگیز بود.

کفش‌هایی که پرنس فیلیپ ۷۴ سال پوشید

کفش‌هایی که پرنس فیلیپ ۷۴ سال پوشید

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
1
0
به نظر صحت داره چون ایشان زیاد از کفش های همایونی استفاده ننمودند لاکن اگر مجبور بودند مثل مردم عادی زندگی کنند این کفش ها نهایت 5 سال بیشتر عمر نمیکردند.
آخرین اخبار