کاربرد رنگ فیروزه ای در چیدمان منزل
کد خبر: ۲۰۷۵۰۷
تاریخ انتشار: 2021 March 28    -    ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون، رنگ‌های مکمل رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون، تصاویر رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیوناستفاده از رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون لذت و جایگاه خود را دارد. رنگ فیروزه‌ای یکی از رنگ‌های محبوب و پرکاربرد در دنیای طراحی داخلی است که توانایی هماهنگ شدن با سبک‌ها و رنگ‌های متفاوت را داشته است.

کاربرد رنگ فیروزه ای در دکوراسیون منزل

کاربرد رنگ فیروزه ای در دکوراسیون منزل«تابناک با تو» - رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون، رنگ‌های مکمل رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون، تصاویر رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیوناستفاده از رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون لذت و جایگاه خود را دارد.
رنگ فیروزه‌ای یکی از رنگ‌های محبوب و پرکاربرد در دنیای طراحی داخلی است که توانایی هماهنگ شدن با سبک‌ها و رنگ‌های متفاوت را داشته است. رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون از آرام بخش‌ترین رنگ‌هایی است که در دیزاین خانه می‌توان مورد استفاده قرار داد.

رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون

سرپوش - یکی از رنگ‌های غالب و تاثیرگذار، رنگ فیروزه‌ای می‌باشد. به کارگیری اکسسوری‌هایی به رنگ فیروزه‌ای و یا استفاده از فرش و پرده، یکی از بهترین راهکار‌های استفاده از این رنگ می‌باشد. فراموش نکنید از آبی فیروزه‌ای در کنار رنگ‌های دیگر یا طیف‌های متنوع این رنگ استفاده نمایید. هر چه قدر هم که رنگ فیروزه‌ای بعنوان رنگی خاص و عجیب شناخته شود، ولی در واقع از ساده‌ترین رنگ‌هایی به شمار می‌رود که در طراحی و دکوراسیون داخلی به راحتی با سایر رنگ‌ها هماهنگی پیدا می‌کند. به همان اندازه که تنالیته‌های رنگ فیروزه‌ای جسور و پر انرژی هستند، می توانند تسکین دهنده و درمان کننده هم باشند. این رنگ توانایی سازگاری قدرتمندی دارد که میتواند با بسیاری از سبک ها، محیط‌ها و ویژگی‌های متفاوت خود را هماهنگ کند. رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون بسیار زیبا، شیک تر و تازه و پویاست و هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد. شما می توانید از این رنگ بعنوان رنگ تاکید در تمامی اتاق‌های خانه صرف نظر از سبک طراحی داخلی تان، استفاده کنید.

کاربرد رنگ فیروزه ای در دکوراسیون منزل

رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون یکی از رنگ‌های با اصالت ایرانی محسوب می‌شود

ویژگی‌های رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون

رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون میتواند دکوراسیونی جذاب و سلطنتی را برای شما به ارمغان آورد. از خواص رنگ فیروزه‌ای می‌توان به خاصیت سرزندگی، تحرک، آگاهی و هوشمندی، ازادی، کمک دهندگی، پیروزی و … را اشاره کرد. همچنین این رنگ نشان دهنده بی تجربه بودن، شلوغی فکر، ناتوانی در زندگی، افسردگی، احساس پوچی و … می‌باشد. استفاده از رنگی که بعنوان مکمل رنگ فیروزه‌ای در کنار، این رنگ قرار میگیرد، نشاندهدنده‌ی اینست که، کدام ویژگی بارز رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون است.

کاربرد رنگ فیروزه ای در دکوراسیون منزل

می توان از رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون بعنوان یک رنگ غالب و تاثیرگذار یاد کرد

رنگ‌های مکمل رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون

استفاده از رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون به تنهایی، سبب میشود در طولانی مدت خسته شوید، همینطور میزبان را کلافه میکند. برای حل این مشکل میتوانید از رنگ‌های مکمل در رنگ فیروزه‌ای استفاده کنید. برای زیباتر بنظر رسیدن دکوراسیون داخلی منزل میتوانید رنگ فیروزه‌ای را با رنگ‌های خنثی نظیر یاسی و صورتی و سبز ملایم ترکیب کنید که این رنگ‌ها در کنار رنگ فیروزه‌ای لطافت و جذابیت خاصی دارند. اگردوست دارید دکوراسیون منزل شما جلوه‌ای سنگین داشته باشد بهتر است این رنگ را با رنگ‌های تیره نظیر ذغالی و سبز یشمی و شکلاتی تیره ترکیب کنید. درصورت ترکیب رنگ فیروزه‌ای با رنگ سبز لیمویی و یا زرد، دکوراسیون داخلی منزل شما نشاط آور و جذاب‌تر بنظر می‌رسد.

کاربرد رنگ فیروزه ای در دکوراسیون منزل

رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون را می‌توان در هر چیزی استفاده کرد

رنگ قهوه‌ای و فیروزه‌ای در دکوراسیون

وقتی در مورد رنگ‌هایی که با رنگ قهوه‌ای همخوانی دارند فکر می‌کنید احتمالاً رنگ آبی به ذهن تان خطور نمی‌کند. برای ایجاد فضایی ایده‌ال از ترکیب رنگ قهوه‌ای با سایه‌های آبی رنگ، استفاده کنید. فرقی نمی‌کند فضای شما اتاق خواب باشد یا حمام، با انتخاب سایه‌های مناسب آبی و قهوه‌ای به نتیجه‌ای شگفت آور دست خواهید یافت. ترکیب این دو رنگ با یکدیگر ترکیب رنگی بسیار محسوب میشود. اکثر افراد از ترکیب قهوه‌ای فیروزه‌ای برای رنگ اتاق خواب یا اتاق نشیمن خود استفاده می‌کنند. علی رغم این که این ترکیب رنگ با سبک سنتی تطبیق دارد همینطور میتوان از ترکیب رنگ فیروزه‌ای و قهوه‌ای در دکوراسیون به سبک مدرن هم استفاده کرد.

کاربرد رنگ فیروزه ای در دکوراسیون منزل

رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون اتاق خواب به شدت زیبا و روح نواز خواهد شد

 رنگ فیروزه‌ای در پذیرایی

در صورتیکه می‌خواهید خانه شما در هر زمانی، حال و هوای بهاری داشته باشد بهتر است در پذیرایی خانه خود از رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون استفاده کنید و در کنار ان به عنوان مکمل رنگ فیرو ه ای، از رنگ سبز مایل به لیمویی استفاده کنید. همینطور اگر دوست دارید پذیرایی با انرژی جسورانه و سبکی مدرن داشته باشید، می‌توانید از رنگ مشکی یا سفید بعنوان مکمل رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون پذیرایی استفاده کنید.

کاربرد رنگ فیروزه ای در دکوراسیون منزل

در چند سال اخیر میزان استفاده از رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون افزایش چشم گیری داشته است

رنگ فیروزه‌ای در اتاق نشیمن

در صورت تمایل به استفاده از رنگ فیروزه‌ای در اتاق نشیمن، بهتر است راهی را پیدا کنید که اتاق متعادل و هماهنگ بنظر برسد، زیرا در اتاق‌هایی مانند نشیمن که فعالیت و رفت و آمد در آن زیاد است، هنگامی که رنگ فیروزه ای، به خصوص تنالیته تیره آن بکار برده شود فضایی افراطی ایجاد خواهد کرد. به جای جمع کردن لوازم فیروزه‌ای رنگ در یک نقطه، بهتر است که آن‌ها را به شکلی مساوی در اتاق پراکنده کنید. به عنوان مثال به جای انتخاب تمام مبل‌ها به رنگ فیروزه ای، مبل‌های تک نفره و در کنار آن یک اکسسوار و یا میز را به این رنگ انتخاب کرده و در نقاط مختلف اتاق قرار بدهید. اینگونه میتوانید زیبایی و تأثیر رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون را به نمایش بگذارید.

کاربرد رنگ فیروزه ای در دکوراسیون منزل

استفاده از رنگ‌های مکمل رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون منزل شما نشاط آور و جذاب‌تر بنظر می‌رسد

 رنگ فیروزه‌ای در اتاق خواب

در صورتیکه دوست ندارید که در اتاق خواب شما رنگ فیروزه‌ای به عنوان یک رنگ غالب باشد، باید از رنگ‌های مکمل رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون برای رنگ اصلی و از رنگ فیروزه‌ای در کوسن‌های روی تخت، تابلو بالای تخت و … بهره ببرید.

کاربرد رنگ فیروزه ای در دکوراسیون منزل

رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون می‌تواند از تخت خواب شما آغاز شود

رنگ فیروزه‌ای در آشپزخانه

اگر رنگ دیوار‌های آشپزخانه شما سفید است و تمایل به تغییر رنگ دیوار‌ها ندارید، میتوانید برای پرده آشپزخانه استفاده کنید. همینطور میتوانید از رنگ‌های مکمل رنگ فیروزه‌ای برای گلدان‌های جلوی پنجره استفاده کنید. به عنوان مثال ترکیب رنگ صورتی و قرمز تیره، در کنار رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون به ویژه پرده‌ها ترکیبی انرژی بخش ایجاد می‌کند.

کاربرد رنگ فیروزه ای در دکوراسیون منزل

آشپزخانه یکی از زیباترین سایه‌های رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون کلاسیک را بکار گرفته است

رنگ فیروزه‌ای در حمام

انتخاب رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون مخصوصاً برای حمام رنگ بسیار مناسبی بنظر می‌رسد. استفاده از کاشی‌های فیروزه‌ای روی دیوار‌ها و کف حمام میتواند جالب و جذاب باشد، ولی اگر نمی‌خواهید این روش را پیش ببرید بجای آن میتوانید از حوله‌ها و لوازم جانبی مخصوص حمام با این رنگ استفاده کنید.

کاربرد رنگ فیروزه ای در دکوراسیون منزل

می توانید از رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون داخلی منزل استفاده کنید

رنگ فیروزه‌ای در مبلمان فیروزه ای

چنانچه رنگ مبلمان پذیرایی شما فیروزه‌ای است، میتوانید برای پرده‌های پذیرایی از رنگ‌های گرم مانند رنگ قرمز یا طلایی بعنوان مکمل رنگ فیروزه ای، استفاده کنید. همینطور میتوانید در فرش‌ها از رنگ‌های کرم یا قرمز بعنوان رنگ مکمل فیروزه‌ای بهره ببرید.

کاربرد رنگ فیروزه ای در دکوراسیون منزل

رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون اتاق‌ها را می‌توان با ترکیب چندین رنگ با هم مورد استفاده قرار داد

منبع: سرپوش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار