نظر گرگ وال استریت درباره بیت‌کوین تغییر کرد!
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۰۷۱۵۶
تاریخ انتشار: 2021 March 23    -    ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

جردن بلفورت، معروف به “گرگ وال استریت” یکی از منتقدین سرسخت و سابق بیت کوین، معتقد است که قیمت بیت کوین می‌تواند تا ۱۰۰ هزار دلار افزایش یابد.

نظر گرگ وال استریت درباره بیت‌کوین تغییر کرد! نکات خواندني


نظر گرگ وال استریت درباره بیت کوین درحالی نسبت به گذشته تغییر کرده است که قیمت بیت کوین درحال حاضر به سطح ۵۵ هزار دلار رسیده است.


طبق مقاله منتشر شده در مجله Fortune، جوردن بلفورت، سرمایه گذار مشهور، کارگزار سهام و سخنران انگیزشی آمریکایی که عنوان کرده بود بیت کوین پس از اصلاحات بسیار زیاد در سال ۲۰۱۸ ناپدید می‌شود، اکنون نظر خود را در مورد این ارز دیجیتال برجسته جهان تغییر داده و معتقد است بیت کوین می‌تواند به ۱۰۰ هزار دلار برسد. تغییر نظر گرگ وال استریت درباره بیت کوین به دلیل استقبال گسترده مردم و رشد باورنکردنی بیت کوین اتفاق افتاده است.


به نقل از u.today، بلفورت که خود را گرگ وال استریت می‌نامد، کتابی با همین عنوان در سال ۲۰۱۲ منتشر کرد. در سال ۲۰۱۳ مارتین اسکورسیزی فیلمی به همین نام را با بازی لئوناردو دی کاپریو در نقش بلفورت کارگردانی کرد.


جوردن بلفورت سقوط قیمت بیت کوین را در سال ۲۰۱۷ پیش بینی کرده بود


بلفورت در حین صحبت با فورچون اعتراف کرد که وقتی سقوط بیت کوین را در یک برنامه تلویزیونی در سال ۲۰۱۷ پیش بینی کرد در مورد آن اشتباه کرده است. در آن زمان، بیت کوین موفق شده بود به سطح ۲۰ هزار دلار نزدیک شود.


گرگ وال استریت مطمئن بود که بیت کوین تحت فشار قانون گذاری‌ها از بین می‌رود. وی در این برنامه اظهار داشت که بیت کوین روشی ایده آل برای پول شویی است که دولت‌ها را وادار به ممنوع کردن آن می‌کند.


اکنون نظر گرگ وال استریت درباره بیت کوین متفاوت است. وی هنگام صحبت با فورچون اعتراف کرد که تاکنون، بیت کوین تعداد بیشتری طرفدار به دست آورده است و با استقبال عمومی بیش از اندازه مردم در سراسر دنیا مواجه شده است. وی معتقد است، به لطف مزایایی که بیت کوین نسبت به سهام (انتشار محدود) دارد، ممکن است قیمت آن در نهایت به سطح ۱۰۰ هزار دلار برسد.


در چند روز گذشته و با توجه به صعود قیمت بیت کوین به سطح ۶۰ هزار دلار که البته زیاد دوام نیاورد و مجددا به کانال ۵۰ هزار برگشت، برخی کارشناسان و فعالین حوزه ارز‌های دیجیتال آینده قیمت بیت کوین را ظرف ۲ تا ۵ سال آینده در حدود ۳۰۰ هزار دلار هم پیش بینی کرده بودند.
به نظر شما قیمت بیت کوین می‌تواند به اعداد بالاتر دست پیدا کند؟

منبع: politicalmarketing.ir

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv