ویژگی های بهترین نوع نخ برای لیفت صورت
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۰۶۰۰۱
تاریخ انتشار: 2021 March 09    -    ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

یه سری قسمتای صورتمون شل شده و پوستمون افتاده که خیلی رو اعتماد به نفسمون تاثیر بد گذاشته اما با انتخاب بهترین نوع نخ برای لیفت صورت میتونیم تا حد زیادی زیبایی صورتمونو برگردونیم. وقتی از نخ برای لیفت صورت استفاده بشه، دیگه نیازی به عمل جراحی نیست و از نخ مخصوصی استفاده میشه تا چروکا از بین برده و صورت جوون تر به نظر برسه. کلینیک دکتر حاتمی لیفت با نخ انجام میدهد.

ویژگی های بهترین نوع نخ برای لیفت صورت

معرفی بهترین نوع نخ برای لیفت صورت

یه سری از نخ ها برای لیفت صورت هستن که خودشون دسته بندی و زیر شاخه های مخصوص دارن اما چون تو لیست بهترین موارد هستن ما دوست داریم بهتون توضیح بدیم که قراره با پوست چیکار کنن.

نخ PGA: نخ پی جی ای تو لیست نخ های چند رشته ای قرار داره و باعث تحریک پوست میشه و همینطور التهاب و کلاژن سازی میکنه. این مدل از نخ ها دارای گلیکولیک هستن و روند کلاژن سازی رو بسیار پیشرفته تر دنبال میکنن. این نخ ها می تونن 10 درصد بیشتر از سایر نخ ها التهاب ایجاد کنن و یکی از بهترین نوع نخ برای لیفت صورت محسوب میشن. لیفت بینی با نخ کلینیک آرمان الهیه از جمله بهترین مجموعه های لیفت میباشد.

نخ عروسکی

نخ عروسکی که بهش نخ سیلوئت هم گفته میشه روش خاص خودش رو داره و به وسبه تعلیق بخیه و همینطور قیف هایی که تو جراحی هستند بازسازی میشه و در جراحی زیبایی هم ازش استفاده میشه.

نخ فیلامنت طلایی: یکی از لوکس ترین و بهترین نوع نخ برای لیفت صورت مربوط به نخ فیلامنت طلاییه که از جنس طلای 24 عیاره و معمولاً تو انگلیس ازش استفاده میشه. قیمت این نخ خیلی گرونه!

ویژگی های بهترین نوع نخ برای لیفت صورت

نخ Hurricane: این نخ در لیست نخ های مارپیچ قرار داده و به صورتی طراحی شده که بافت نخ رو طویل میکنه و باعث میشه که التهاب صورت بیشتر بشه. این جنس نخ معمولاً در کنار نخ کاگ گزینه خوبیه و ترکیب اثربخشی از خودش به جا میذاره. این نخ ها باعث میشه که خونرسانی بیشتر بشه و به نوعی برای عمق چروک ها گزینه خوبیه و همینطور امکان تغییر طول نخ نیز برای این مدل وجود داره.اطلاعات کامل لیفت ابرو دکتر حاتمی در لینک قبل موجود میباشد.

نخ های تکی: در معرفی بهترین نوع نخ برای لیفت صورت، نخ هایی هستن که جنس PDO دارن و به صورت تکی ساخته میشن. جنس این نخ نرمه و التهاب کمتری برای پوست ایجاد میکنه. این گزینه برای کسایی که چروک های سطحی دارن خوبه چون کشش زیادی ایجاد نمیکنه.

ویژگی های بهترین نوع نخ برای لیفت صورت

نخ PDO-COG یکی از بهترین نوع نخ برای لیفت صورت

این مدل نخ حالت یه رشته ای داره و تونسته تو لیست بهترین نوع نخ برای لیفت صورت قرار بگیره، حتماً میپرسین چرا؟ روی نخ یک سری خارهای ریز وجود داره که باعث میشه تماس بهتری با سطح پوست داشته باشد. هرچی تماس بیشتر باشه کلاژن سازی و به نوعی پف پوست بیشتر میشه و باعث میشه که کشش بهتری ایجاد بشه. این نخ طوری طراحی شده که به پوست قلاب میشه و می تونه لیفت را سریعتر انجام بدهد.

این مدل نخ خودش زیرمجموعه داره. مثلاً اولین موردی که براش مطرح، نخ های مونو هستن. مونوها تو لیست نخ های صاف و بدون خار قرار می گیرن. این نخ ها باعث میشن که پوست صورت سفت بشه. این نخ ها روی لیفت صورت زیاد تاثیر نداره اما وقتی تعداد زیادی از این نخ استفاده بشه کلاژن سازی برای پوست صورت میگیره و جوانسازی میشه.

نوع دیگه از نخ هایی که در این گروه قرار گرفته نخ های کاگه. این نخ ها خاردار هستند و مثل نخ های مونو طراحی شدن اما یه سری خار ریز روی اونها وجود داره. این نخ ها به لایه های پوست وصل میشن و پوست وادار میشه تا کلاژن سازی کنه. در واقع شیارهایی ایجاد میشه که باعث میشه به پوست یک سیستم خاص داده بشه و خون رسانی پوست به طور دقیق صورت بگیره و پوست سفت بشه و نخ های کاگ هم به صورت تنهایی و هم ترکیبی با نخ های مونو ترکیب میشه و برای درمان افتادگی گزینه خوبی محسوب می شود. این نخ ها برای زیباسازی و جوانسازی پوست گزینه خوبی محسوب میشه. از نخ کاگ برای زاویه سازی فک و غبغب و لیفت ابرو و بینی استفاده می شود. بافتی که داره خیلی نرم و جالبه و یکی از بهترین نوع نخ برای لیفت صورت محسوب میشه.

نوع سوم از این گروه هم نخ پیچ دار هستش که برای افزایش حجم صورت گزینه خوبیه، این نخ به صورت ترکیبی با نخ های دیگه دور سوزنی بافته میشه. برای کسایی که دوس دارن صورت تو ناحیه چونه باریک بشه گزینه خوبیه و تورفتگی های موجودو پر میکنه. این نخ ها به صورتی طراحی شدن که باعث لیفت تمیز میشن و گزینه بسیار خوبی محسوب میشن.

ماندگاری بهترین نوع نخ برای لیفت صورت

یک نخ بر اساس جنس و نحوه عملکرد و برندی که داره میتونه بین 3 الی 12 ماه اثر گذاری داشته باشه. پس خیلی مهمه که بتونین نخی رو انتخاب کنین که مرغوب باشه و اثر بخشی خوبی داشته باشه.موضوعی که باید دقت کنین اینه که نوع و کیفیت این نخ ها با هم فرق دارد. البته که نیازه ویژگی های بهترین نوع نخ برای لیفت صورت رو بدونین تا طبق نظر پزشک انتخاب قابل قبول و ارزشمندی داشته باشین. نخ ها برای لیفت صورت یک گزینه عالی محسوب میشن. 

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv