پاسخ جالب خانم بازیگر به سوال جنسیت‌زده مجری
کد خبر: ۲۰۵۰۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 February 27    -    ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
 رفتار ستاره فیلم "مالکوم و ماری" که سال گذشته برنده جایزه امی شد در شبکه‌های اجتماعی بسیار مورد تحسین قرار گرفته است.
 رفتار ستاره فیلم "مالکوم و ماری" که سال گذشته برنده جایزه امی شد در شبکه‌های اجتماعی بسیار مورد تحسین قرار گرفته است.
 
زندایا به خاطر صورت‌بندی مجدد سؤال یک مصاحبه‌گر و جنسیت زدایی از این پرسش وی که او بیشتر چه ویژگی‌هایی را "در یک مرد" دوست دارد، مورد تشویق هواداران خود قرار گرفته است.
 
این جوان ۲۴ ساله که تصویرش به روی جلد نسخه هالیوودی "ونیتی فر" امسال راه یافته، در مصاحبه‌ای ویدیویی که در "پرسشنامه پروست" منتشر می‌شود، سخن ‌گفته است. در پی مطرح کردن ۳۵ سؤال این پرسشنامه، مصاحبه‌کننده از ستاره سریال "سرخوشی" (Euphoria) پرسید: "چه خصوصیتی در یک مرد را بیشتر دوست داری؟" زندایا پاسخ داد: "منظورت این است که چه ویژگی را در یک "شخص" دوست دارم. درست است؟"
 
پاسخ جالب خانم بازیگر به سوال جنسیت‌زده مجری
 
به گزارش ایندیپندنت این بازیگر سپس درباره این سؤال به قول خود "بزرگ"، فکر داد و پاسخ داد: "این سؤال بزرگی است. چه خصوصیتی را در دیگری دوست دارم؟ من می‌گویم "مهربانی" اما شاید این بهترین توصیف نباشد. برخی از آدم‌ها، انسان‌های خوبی هستند و شما می‌توانید آن را احساس کنید. نمی‌دانم چگونه توضیح دهم اما بعضی آدم‌ها یک جرقه کوچک دارند. یک ویژگی کوچک خاص دارند که شما در اطراف آن‌ها احساس امنیت و شادی می‌کنید. نمی‌دانم این چیست. اما برخی آدم‌ها این را دارند و این خاص است."
 
در پاسخ به سؤال بعدی که "چه خصوصیتی را در یک زن بیشتر دوست داری؟" بازهم مصاحبه‌گر پاسخ منتقدانه‌ای دریافت کرد و زندایا توضیح داد که جواب همان است. وی گفت: "خوب، حدس می‌زنم این همان جواب باشد."
 
رفتار ستاره فیلم "مالکوم و ماری" در شبکه‌های اجتماعی بسیار تحسین شده است. طرفداران زندایا گفته‌اند که پاسخ‌های او، "دلیل دیگری برای دوست داشتنش" هستند.
 
یک توییت که کلیپ مربوط به مصاحبه را نشان می‌دهد و برای توضیح زیر آن افزوده است "چقدر درست گفتی زندایا"، بیش از ۱۱ هزار بار لایک خورده است.
 
یک نفر در توییتر نوشت: "آن ویدیو از زندایا که می‌گوید "شخص"، مرا احساساتی کرد."
 
دیگری نوشت: "من ابتدا از مصاحبه‌کننده ونیتی فر که پرسید چه خصوصیاتی را در یک مرد دوست داری، احساس تنفر کردم اما وقتی به زندایا این فرصت داد تا پاسخ دهد "درباره یک شخص چطور؟" او حرف دل مرا زد."
 
در جای دیگری از مصاحبه، زندایا در پاسخ به سوالی درباره "بزرگترین عشق زندگی شما چه کسی یا چه چیزی است؟"، عشق خود به حرفه بازیگری را آشکارا نشان داد و گفت: "کار من، کار من. من واقعا کارم را دوست دارم و بسیار شکرگزارم که می‌توانم کاری را که دوست دارم انجام دهم. اصلا این حس را ندارم که دارم شغلی را انجام می‌دهم."
ایران آرت
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
1
19
عالی! یعنی صفات خوب بسته به جنسیت نیست. مرد خوب همان ویژگیهایی رو داره که یک زن خوب داره.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار