صیدی که زندگی فقیرانه صیاد را زیر و رو کرد
کد خبر: ۲۰۳۶۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 February 11    -    ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
bato-adv
bato-adv

هتچای نیومدیکا ۳۷ ساله، بعد از بازگشت از ماهیگیری به خانه، همراه با خانواده‌اش مشغول تمیز کردن صدف‌های دریایی بودند که متوجه وجود مرواریدی در درون صدف شدند.

روز بعد مشخص شد که مروارید نارنجی با وزن ۷.۶۸ گرم، یکی از نادرترین انواع مروارید است که غالباً در پوسته حلزون تشکیل می‌شود و ارزش آن می‌تواند به حدود ۲۵۰ هزار پوند برسد.

هتچای چند روز پیش توضیحاتی را درباره این جواهر گران بها داد و از این اتفاق به عنوان رویایی عجیب در زندگی خود نام برد. او همچنین از ماجرایی که قبل از پیدا کردن مروارید در خواب دیده بود تعریف کرد و گفت: "خواب دیدم پیرمردی با لباس سفید و سبیل بلند از من می‌خواهد به ساحل بروم تا هدیه‌ای را دریافت کنم."

صیدی که زندگی فقیرانه صیاد را زیر و رو کرد

ماهیگیر ادامه داد: "من فکر می‌کنم او مرا به یافتن مروارید هدایت می‌کرد. من می‌خواهم این شی باارزش را به بالاترین قیمت بفروشم، زیرا ارزش مالی آن سرنوشت و آینده من را کاملا تغییر خواهد داد و از این طریق خانواده‌ام زندگی بهتری خواهند داشت."

صیدی که زندگی فقیرانه صیاد را زیر و رو کرد

این خانواده دو پیشنهاد خرید مروارید به قیمت‌های ۲۴ هزار پوند و ۱۲۲ هزار پوند را رد کردند و در حال مذاکره با یک خریدار هستند که گویا از چین برای خرید این جواهر گران بها به تایلند رفته است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
0
1
ان شاء الله خدا برای همه بسازه
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv