راهکارهای کلیدی مکمل فعالیت هر طراح داخلی
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۰۳۰۸۳
تاریخ انتشار: 2021 February 08    -    ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
طراحی داخلی، مجموعه‌ای از طرح‌های منسجم و متنوع است که یک محیط را برای انجام یک فعالیت خاص آماده می‌کند. در واقع شغل طراحی داخلی، علم و هنر چیدمان و هماهنگ کردن وسایل و عناصر موجود در یک محیط است که آن را به فضایی زیباتر، راحت‌تر و کاربردی‌تر مبدل می‌سازد. در این رشته، خلاقیت و نوآوری حرف اول را می‌زند.

پنج حوزه کلیدی مکمل فعالیت هر طراح داخلی

پنج حوزه کلیدی مکمل فعالیت هر طراح داخلی«تابناک با تو» - طراحی داخلی، مجموعه ای از طرح های منسجم و متنوع است که یک محیط را برای انجام یک فعالیت خاص آماده می کند. در واقع شغل طراحی داخلی، علم و هنر چیدمان و هماهنگ کردن وسایل و عناصر موجود در یک محیط است که آن را به فضایی زیباتر، راحت تر و کاربردی تر مبدل می سازد. در این رشته، خلاقیت و نوآوری حرف اول را می زند و یک طراح داخلی باید مهارت های خلاقانه و عملی لازم را داشته باشد تا در سایه آن بتواند طرح های کاربردی و فضاهای زیبایی را خلق کند.

امروزه با رونق گرفتن صنعت طراحی داخلی و ارتقا جایگاه آن، احتمالا شما هم به عنوان یک طراح داخلی به خدمات و همراهی افراد دیگر برای ارائه پروژه های توانمند خود نیاز خواهید داشت. در ادامه به چند حوزه کلیدی اشاره می شود که مکمل فعالیت های شما در بازار شغل طراحی داخلی هستند.

پنج حوزه کلیدی مکمل فعالیت هر طراح داخلی

پنج حوزه کلیدی مکمل فعالیت هر طراح داخلی

با فروشگاه ها دکوری و شرکت های عمرانی ارتباط برقرار کنید

خرده فروشان لوازم دکوری منزل و خدمات عمرانی

شما در این حرفه به منبعی برای تامین لوازم دکوراسیون و طراحی داخلی نیاز دارید. شما کسی را می خواهید تا وسایل مورد نیاز مثل گلدان، مبلمان، تابلوهای نقاشی، کاغذ دیواری، گل و گیاه و دیگر وسایل دکوری باب روز را برایتان مهیا کند. بنابراین بهتر است ارتباط خود را با این گروه از خرده فروشان حفظ کنید تا در کمال آرامش به کار خود برسید و به بهترین تزئینات و لوازم دکوری دسترسی داشته باشید.
از طرفی انجام بخشی از پروژه های شغل طراحی داخلی مستلزم بازسازی کامل خانه، نجاری، نقاشی، گچ کاری و دیگر کارهای عملی است. بسته به نیاز مشتری ممکن است انجام یکسری از فعالیت های عمرانی ضروری باشد. به عنوان مثال شاید لازم باشد بنای قدیمی ساختمان را تخریب کنید و از نو بسازید. طراحی داخلی همچنین ممکن است مستلزم بازسازی بخش های هنری و سازه های قدیمی باشد. بنابراین در این زمینه مطمئنا نیاز به همراهی شرکت های عمرانی خواهید داشت.

پنج حوزه کلیدی مکمل فعالیت هر طراح داخلی

پس از راه اندازی وبسایت تجاری، باید ارتباط مستمر و نزدیک خود را با پشتیبان آن حفظ کنید

وبلاگ نویسی، خدمات توسعه وب سایت و تولید محتوا

در عصری که قریب به اتفاق مردم از کاربران اینترنت و شبکه های اجتماعی هستند، فرصتی استثنایی برای رونق بخشیدن به تجارت شما وجود دارد. همانطور که روی فرآیند شغل طراحی داخلی متمرکز هستید، می توانید از افرادی برای تولید محتوا و وبلاگ نویسی کمک بگیرید تا خدمات شما را از طریق شبکه های اجتماعی به بازار عرضه کنند. این موضوع به جذب مخاطبان بیشتر کمک می کند که در واقع به معنای رونق بیشتر تجارت شما است. وبلاگ ها و فیلم های خود را در شبکه های اجتماعی به نمایش بگذارید تا کارهایتان دیده شود؛ به این ترتیب به مخاطبان هدف خود فرصت تصمیم گیری خواهید داد.
به علاوه اگر یک وبسایت تجاری برای ارائه خدمات به مشتریان علاقه مند خود ندارید، باید بگویم برای استفاده از فناوری در تجارت خود به آن نیاز خواهید داشت. پس از راه اندازی این وبسایت تجاری، ارتباط مستمر و نزدیک خود را با پشتیبان آن حفظ کنید تا به موازات پیشرفت های کاری در حوزه شغل طراحی داخلی، پروژه های جدید را در سایت قرار بدهد و آنها را به روز رسانی کند. این سایت نقش بسیار موثری در معرفی فعالیت های کاری، نمونه پروژه ها و خدمات شما ایفا می کند.

پنج حوزه کلیدی مکمل فعالیت هر طراح داخلی
باید با یک شرکت بازسازی و تعمیرات مبلمان همکاری داشته باشید

خدمات بازسازی مبلمان و وسایل اسقاطی

همانطور که به دنبال کشف روش های خلاقانه برای تغییر شکل و طراحی جدید فضاهای مورد نظر مشتریان خود هستید، باید به فکر مکانی مناسب برای قرار دادن اقلام کهنه، فرسوده یا آسیب دیده هم باشید. در کسب و کار شما ارتباط با یک سرویس خرید و فروش لوازم دست دوم کاملا ضروری است. این افراد مبلمان و اثاثیه دست دوم و اسقاطی را از شما می خرند و آنها را به افرادی می فروشند که ممکن است برای دفاتر و خانه های خود به آن احتیاج داشته باشند. برای حفظ موقعیت کاری خود حتما با یکی از سرویس های لوازم اسقاطی در ارتباط باشید.
علاوه بر آن بعضی از مشتریان به آسانی از مبلمان خاصی دست می کشند. با این حال، عده قابل توجهی می خواهند مبلمان عتیقه خود را حفظ کنند. برای این طیف از مشتریان، شما باید با یک شرکت بازسازی و تعمیرات مبلمان همکاری داشته باشید تا به جای دور انداختن آنها، در تعمیر مبلمان آسیب دیده و فرسوده، به شما کمک کنند. شما می توانید برای راحتی بیشتر، شرکتی را انتخاب کنید که با انواع اثاثیه و مبلمان منزل سر و کار داشته باشد.

پنج حوزه کلیدی مکمل فعالیت هر طراح داخلی
با یک شرکت حمل و نقل ارتباط داشته باشید

خدمات حمل و نقل و لجستیک

در دنیای امروز باید بتوان روند تولید، عرضه و خدمات را کنترل و مدیریت کرد. خدمات حمل و نقل و لجستیک برای بهبود سرویس دهی و رضایتمندی بیشتر مشتری است. شما به عنوان یک طراح داخلی موظفید اقلام مورد نیاز در پروژه های مشتریان خود را خریداری کنید. رسالت اصلی شما در تجارت سازماندهی و برنامه ریزی است و چه راهی بهتر از آنکه مسئولیت همه خدمات پشتیبانی و تدارکاتی خود را به یک انبار دریافت کننده طراحی داخلی بسپارید.
وقتی این شرکت های خدماتی خریدهای شما را انجام می دهند، لوازم و وسایل مورد نیازتان را در مکان و شرایط مناسب نگهداری می کنند؛ آنها را برای مشتریان یا محل کار شما می فرستند و حتی نصب و راه اندازی را بر عهده می گیرند. بنابراین شما می توانید با خیال راحت و بدون دغدغه، روی پروژه های خود کار کنید. واگذار کردن بعضی از این مسئولیت ها باعث می شود شما و همکارانتان راحت تر کار کنید و زمان بیشتری برای تمرکز روی پروژه های طراحی داخلی خود داشته باشید.
پروژه شما هرچه باشد از اقدام برای تغییر دکوراسیون یک آشپزخانه گرفته تا به امروزی کردن یک حمام یا بازسازی کامل یک خانه، احتمالا به شماره تماس یک شرکت حمل و نقل در لیست مخاطبین خود نیاز خواهید داشت. وقتی می توانید قبل از اتمام پروژه ها، از یک شرکت حمل و نقل بخواهید برخی از اقلام را در محلی مناسب نگهداری کند دیگر لزومی ندارد با محدودیت فضای کاری، دست و پنجه نرم کنید.

پنج حوزه کلیدی مکمل فعالیت هر طراح داخلی

همکاری با یک شرکت معتبر سقف سازی انسجام بیشتری به کار شما می بخشد

خدمات بام و سقف

وجود نم و رطوبت در سقف یا نشتی از آن، به راحتی نمای داخلی خانه یا محل کار را خراب می کند و مسلما تشخیص آنکه سقف آسیب دیده است یا خیر، کار شما نیست. بنابراین همکاری با یک شرکت معتبر سقف سازی انسجام بیشتری به کار شما می بخشد. بهتر است مشکلات و خرابی های سقف را به شکل اساسی و قبل از اقدام به طراحی مجدد، برطرف کنید. این اقدام، هم شما و هم مشتری را از دوباره کاری پروژه قبل از پایان عمر مفید ساختمان، نجات خواهد داد.

کلام آخر

هیچ تجارتی کاملا مستقل و خودکفا نیست. بنابراین در حرفه خود به افرادی نیاز دارید که در ارائه خدمات با کیفیت و تسهیل روند کار به شما کمک کنند. پس برای دستیابی به موفقیت های طولانی مدت شرکت خود در شغل طراحی داخلی، مشارکت و همکاری با بعضی از مشاغل مورد بحث را مد نظر داشته باشید.

منبع: خوگر نیوز

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv