چطور هتل ارزان تهران را انتخاب و رزرو کنیم
کد خبر: ۲۰۲۷۷۱
تاریخ انتشار: 2021 February 01    -    ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

چطور هتل ارزان تهران را انتخاب و رزرو کنیم

پایتخت ایران و پرجمعیت‌ترین شهر کشور تهران است و به همین دلیل مقصد مسافران فراوانی محسوب می‌شود که از سراسر نقاط دنیا برای برگزاری انواع همایش و کنفرانس و برای سفر کاری، به‌سمت تهران روانه می‌شوند. از استرس کار در این‌طور مواقع که بگذریم، دغدغه‌ انتخاب یک هتل مناسب و باکیفیت همیشه همراه با مسافران است؛ اما اگر اطلاعات کافی درباره هتل های تهران نداشته باشید، سرانجام نمی‌توانید یک هتل مناسب پیدا کنید. با مطالعه این گزارش هم نحوه رزرو هتل تهران را درک می‌کنید، هم با چند هتل ارزان تهران آشنا می‌شوید.

نحوه رزرو هتل تهران

برای رزرو هتل تهران کلیک کنید

در همان صفحه نخست با انتخاب هتل خارجی و داخلی، مقصد خود، تاریخ ورود و خروج و بعد از مشخص کردن تعداد همراهان کودک و بزرگسال و اتاق، دکمه‌ جست‌وجو را بزنید. لیستی از هتل‌های موجود ظاهر می‌شود که شما با کلیک روی هرکدام از آن‌ها علاوه‌بر بررسی اطلاعات هتل و اتاق‌های آن می‌توانید عملیات رزرو هتل تهران را انجام دهید.

چگونه هتل ارزان پیدا کنیم؟

یکی از عواملی که بر قیمت هتل تاثیر می‌گذارد، موقعیت مکانی آن است. برای اینکه در بودجه رزرو هتل تهران صرفه‌جویی کنید، خیابان‌های اصلی شهر مانند ولیعصر، طالقانی، فردوسی، آزادی، انقلاب، هفت‌تیر و جمهوری گزینه‌های مناسبی هستند. همچنین با اقامت در هتل‌های این خیابان‌ها می‌توانید به‌راحتی به وسایل حمل‌ونقل عمومی و مراکز تجاری، اداری و دانشگاهی دسترسی داشته باشید. یکی دیگر از عواملی که به صرفه‌جویی در رزرو از بین هتل های تهران کمک می‌کند، انتخاب هتل‌های سه ستاره است. عموما این هتل‌ها واحدهای اقامتی خود را با قیمتی منطقی و خدمات باکیفیت دراختیار مسافران قرار می‌دهند. از آن‌جا که بیشتر مسافران تهران مسافران کاری هستند، هتل آپارتمان‌ها گزینه‌ مناسبی برای آن‌ها به‌شمار می‌رود. دلایلی اعم از پختن غذا در واحد اقامتی و موقعیت مکانی خوب از مهم‌ترین دلایل انتخاب هتل آپارتمان‌ها هستند. اگر به همه‌ نکات ذکر شده هنگام رزرو هتل تهران دقت کنید در آخر مطمئن باشید که می‌توانید بهترین گزینه را برای خود برگزینید. چه سفر شما کاری باشد چه تفریحی، توجه به این نکته‌‌ها مهم و ضروری است.

هتل ایرانشهر

ابتدا باید گفت که ارزان بودن هتل دلیلی برای یک اقامت بد نیست؛ پس به گران یا ارزان بودن هتل های تهران توجه نکنید. یکی از قدیمی‌ترین هتل‌ های تهران هتل ایرانشهر بوده که آن را در سال 1332 با نام هتل لوزان و مدیریت حسینعلی البزر افتتاح کردند. بازسازی هتل در سال 1360 به منظور بهبود کیفیت خدمات انجام شد و با مدیریت جدید و نام جدید دوباره شروع به فعالیت کرد. این هتل در بخش مرکزی واقع شده و ازاین‌رو امکان دسترسی به مکان‌های مهم تهران را برای شما آسان می‌کند. هتل در 48 واحد اقامتی یک تخته، دوتخته، سوئیت و آپارتمان ساخته شده که همگی دکور و خدماتی مدرن دارند. همچنین رستوران کشکول هتل ایرانشهر همراه معماری اصیل ایرانی و سنتی فضایی آرامش‌بخش را برای شما فراهم کرده تا بتوانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را میل کنید. کافی‌شاپ هتل نیز همراه منوی متنوع با دسر، کیک و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و میان‌وعده سبک آماده میزبانی از شما است.

آدرس: خیابان ایرانشهر، حدفاصل سمیه و انقلاب شماره ۸۱

چطور هتل ارزان تهران را انتخاب و رزرو کنیم

هتل آساره

هتل آتریوم آساره هتلی چهار ستاره در مرکز شهر تهران بوده که در سال 1388 تاسیس شده و یکی از مجهزترین و مدرن‌ترین هتل های تهران در پایتخت محسوب می‌شود. از جمله ویژگی‌های بارز این هتل می‌توان به نزدیکی این اقامتگاه به فرودگاه امام خمینی اشاره کرد، هم‌چنین دسترسی آسان به مراکز تجاری و مراکز خرید و ادارات و بیمارستان‌های مهم و اماکن کهن و تاریخی مانند برج آزادی از دیگر ویژگی‌های این اقامتگاه مدرن است. این هتل نزدیکی خطوط مترو، بی آرتی و سامانه اتوبوس‌رانی بوده و در خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد؛ بنابراین شما می‌توانید به نقاط مختلف پایتخت دسترسی پیدا کنید و از این بابت احساس راحتی داشته باشید.

هتل آتریوم آساره 11 طبقه اداری و 58 اتاق و سوئیت برای اقامت شما دارد. استخر، سونای خشک و بخار، حوضچه آب سرد، جکوزی، اتاق ماساژ، فوتبال، پینگ پنگ، سالن بدنسازی و فروشگاه صنایع‌دستی از جمله خدماتی است که توسط این هتل ارائه شده و می‌تواند شما را سرگرم کند. در این هتل رستوران و کافی شاپ به‌صورت تمام وقت به شما خدمات ارائه می‌دهند. شما می‌توانید از غذاهای لذیذ و نوشیدنی‌های گوارای آن‌‌ها استفاده کنید و خستگی را از خود دور کنید.

آدرس: خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب، روبروی دانشکده دامپزشکی، انتهای خیابان زارع، پلاک ۱

هتل دیاموند

این هتل سه ستاره به‌دلیل قرارگیری در خیابان ولیعصر در بهترین نقطه تهران واقع شده و شش طبقه و 60 واحد اقامتی دارد. علاوه‌بر قرارگیری در موقعیت مناسب، دیاموند به‌دلیل قیمت مناسب هم محبوبیت خاصی بین مسافران دارد. اتاق‌های یک تخته، دوتخته و سه تخته از انواع اتاق‌های این هتل بوده و طراحی آن در سه سبک مختلف انجام شده است. با رزرو این هتل دیگر لازم نیست نگران گشتن رستوران باشید. به‌راحتی با‌کیفیت‌ترین غذاها را می‌توانید در رستوران هتل دیاموند میل کنید. رستوران با ظرفیت 50 نفر، انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی و فست‌فود را با بهترین کیفیت و مواد اولیه تازه سرو می‌کند. همچنین برای سرگرم شدن سری به سالن بدنسازی، استخر و جکوزی این مجموعه بزنید و از خدمات آن استفاده کنید و سفر خود را لذت‌بخش‌تر کنید.

درباره بهترین هتل های تهران از نظر مسافران بخوانید

آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک وی، خیابان فرشته، خیابان بیدار، خیابان مریم غربی، خیابان راز، پلاک۶

منبع : هتل های تهران علی بابا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار