سلبریتی های سرشناسی که در سال2020 درگذشتند
کد خبر: ۱۹۹۸۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 December 30    -    ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
در سال 2020 که همزمان با فراگیری ویروس کرونا بود هنرپیشه های معروفی مانند شون کانری و کرک داگلاس و بازیکنان سرشناسی چون دیگو مارادونا، جک چارلتون و خواننده معروف ورا لین از دنیا رفتند که در این مطلب به جزییات زندگی و درگذشت چند تن از آن‌ها می‌پردازیم.

سلبریتی های سرشناسی که در سال2020 درگذشتنداختصاصی «تابناک با تو»؛ در سال 2020 که همزمان با فراگیری ویروس کرونا بود هنرپیشه های معروفی مانند شون کانری و کرک داگلاس و بازیکنان سرشناسی مانند دیگو مارادونا، جک چارلتون و خواننده معروف مانند ورا لین از دنیا رفتند که در این مطلب به جزییات زندگی و درگذشت چند تن از آن‌ها می‌پردازیم.

بازیکن سرشناس بسکتبال " کوبی برایانت "

سلبریتی های سرشناسی که در سال2020 درگذشتند

مرگ وی در سن ۴۱ سالگی همه را بهت زده نمود. او به همراه دختر ۱۳ ساله‌اش در سانحه سقوط هلیکوپتر خصوصی خود در نزدیکی کالیفرنیا درگذشتند. کوبی برایانت قهرمانی پنج دوره رقابت‌های ان بی‌ ای را داشت و نفر سوم تاریخ ان بی‌ ای است.

سلبریتی های سرشناسی که در سال2020 درگذشتند

کوبی برایانت و دخترش

وی یکی از مهم‌ترین ستارگان آل استار بود. برای تجلیل از او روزی را به نام وی نامگذاری کردند. وی پس از کناره‌گیری از بسکتبال به تجارت پرداخت و درآمد سالیانه وی مبلغ ۶۲ میلیون دلار بوده است.

بازیگر بزرگ لیست درگذشتگان سال ۲۰۲۰ "کرک داگلاس " است.

سلبریتی های سرشناسی که در سال2020 درگذشتند

ستاره دوران طلایی سینما، افسانه هالیوود و کهنه سرباز دنیای فیلم و هنرپیشگی "کرک داگلاس" در بیش از ۹۰ فیلم در طول هفت دهه به ایفای نقش پرداخت. در لیست بزرگ فیلم‌های وی، بالاترین آن به فیلم " اسپارتاکوس "تعلق می‌گیرد.

سلبریتی های سرشناسی که در سال2020 درگذشتند

او در سال ۱۹۵۷ برای بازی در فیلم " وایکینگ‌ها " جایزه بهترین هنرپیشه مرد را از آن خود نمود و در سال ۱۹۵۸ مدرک افتخاری دکترای هنر را از دانشگاه لارنس دریافت نمود. این اسطوره سینما در سن ۱۰۲ سالگی درگذشت.

نفر بعدی در این لیست هنرپیشه جنگ ستارگان و بازی تاج و تخت " Max Von Sydow ". سوئدی است. وی نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار برای بهترین هنرپیشه مرد شد.

سلبریتی های سرشناسی که در سال2020 درگذشتند

او که فیلم‌های زیادی در کارنامه هنری خود دارد در فیلم‌های مشهوری مانند جنگ ستارگان، جن گیر و فیلم" هرگز نگو هرگز دوباره "به ایفای نقش پرداخته بود. حتی در سال‌های اخیر به عنوان صداپیشه با کارتون کمدی Simpsons همکاری کرد.وی در سن ۹۰ سالگی در منزل مسکونی خود در فرانسه دارفانی را وداع گفت.

" عرفان خان " جزو اولین هنرپیشگان هندی ش که در سینمای غرب به طور برجسته ظاهر شد. وی بیشتر به خاطر ایفای نقش در فیلم. Life of pi؛ و Slumdog مشهور شد.

سلبریتی های سرشناسی که در سال2020 درگذشتند

او را به عنوان هنرپیشه‌ای بانگاه‌های عمیق می‌شناسند که به جای دیالوگ با چشم‌های پر احساس اش با تماشاگران حرف میزد. وی برای بازی در فیلم سلام بمبئی نامزد جایزه اسکار شد آخرین فیلم ش در بالیوود به نام Angrezi medium یک ماه قبل از مرگ وی بر روی پرده نمایش رفت. او در سن ۵۳ سالگی بر اثر سرطان درگذشت.

سلبریتی های سرشناسی که در سال2020 درگذشتند

یکی دیگر از بزرگ‌ترین هنرپیشه گان بالیوود" ریشی کاپور " است. او در سنین کودکی موفق به دریافت جایزه فیلم ملی برای بازی در فیلم " نام من جوکر است " شد. ریشی پسر "راج کاپور " هنرپیشه معروف قدیمی هند است. وی در سن ۵۷ سالگی علت سرطان خون درگذشت.

سلبریتی های سرشناسی که در سال2020 درگذشتند
نام بعدی در این لیست متعلق به یک خواننده Vera Lynn است. او را بیشتر برای اجرا‌های متعددش در خطوط اول جبهه میشناسند، زمانی که در بحبوحه جنگ جهانی دوم برای سربازان برنامه اجرا میکرد.

سلبریتی های سرشناسی که در سال2020 درگذشتند

آهنگ او به نام" ما همدیگر را دوباره خواهیم دید" در زمان جنگ جهانی دوم بسیار محبوبیت یافت. در مصر هند و میانمار در طول جنگ برای سربازان برنامه اجرا کرد. قبل از فوت خویش در آخرین مصاحبه اش با شبکه خبری اسکای نیوز گفت: در این بحران کرونا هر چه در توان داریم به یکدیگر کمک کنیم و اظهار نمود که زمانی که ملکه قسمتی از شعر‌های وی را خطاب به مردم خوانده بود، بسیار تحت تاثیر قرار گرفته است. وی که در سال ۱۹۱۷ در لندن به دنیا آمد در سن ۱۰۳ سالگی درگذشت.

بازیگر جوان سینمای بالیوود که در سن ۳۴ سالگی درگذشت Sushant Rajpot است. جسد وی در منزل مسکونی اش پیدا شد هرچند که پلیس معتقد است که وی خودکشی نموده است، ولی تحقیقات در این زمینه هنوز ادامه دارد در تلویزیون و سینما به ایفای نقش پرداخته بود آخرین نقش وی در سال ۲۰۱۹ در فیلم Drive بود.

سلبریتی های سرشناسی که در سال2020 درگذشتند
هنرپیشه معروف دیگر این لیست " شون کانری "است. متولد ۱۹۳۰ که در کودکی مدرسه را ترک نمود و به مشاغل مختلفی از جمله شیرفروشی، آجرچینی، نجات غریق و مدل برای عکاسی پرداخت.

سلبریتی های سرشناسی که در سال2020 درگذشتند

با فیلم " باند جیمز باند " جزو مشاهیر هالیوود شد وی در سن ۹۰ سالگی در باهاما س درگذشت.

سلبریتی های سرشناسی که در سال2020 درگذشتند

نفر بعدی این لیست متعلق به افسانه فوتبال دیگو مارادونا است. در نظرسنجی از سوی فیفا وی به همراه " پله "برنده عنوان برترین بازیکن قرن بیستم میلادی شد.

سلبریتی های سرشناسی که در سال2020 درگذشتند
تیم ملی آرژانتین در سال ۱۹۸۶ برنده جام جهانی شد. وی با وجود قد کوتاه خود لقب پسر طلایی را از آن خود نمود. وی دوباره رکورد نقل و انتقال بازیکن را در جهان شکست اولین بار به بهای ۵ میلیون یورو به بارسلونا پیوست و بار دوم بارقمی نزدیک به ۷ میلیون یورو به ناپولی پیوست.
زمانی که در کوبا تحت درمان بود با فیدل کاسترو طرح دوستی ریخت. تصویری از فیدل را بر روی بازوی چپ خود و تصویری از چه گوارا بر روی بازوی راست خود تاتو کرد. او که از طرفداران چاوز رئیس جمهور ونزوئلا بود، با پوشیدن تی شرت‌هایی با برچسب" بوش را متوقف کنید " با حضور بوش در آرژانتین به مخالفت برخاست. گفتنی است که مارادونا همواره با" پله " (بازیکن استثنایی فوتبال قرن فوتبال دنیا) همواره در جدال بود. وی در سن ۶۰ سالگی به خاطر عارضه قلبی درگذشت.

سلبریتی های سرشناسی که در سال2020 درگذشتند
نفر آخری که در این لیست به آن اشاره می‌کنیم "کریستوفر بنی "هنرپیشه انگلیسی که با" فیلم طبقه پایین، طبقه بالا " مشهور شد. وی در سن ۷۸ سالگی در حالی که بر روی صندلی خویش ارمیده بود درگذشت. او در فیلم‌های: آدم ربایان، بازی کودک، روز بزرگی است به ایفای نقش پرداخته بود.

سلبریتی های سرشناسی که در سال2020 درگذشتند

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد ثانیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
12
متاسفانه شخصیت های بزرگ و ارزشمندی را از دست دادیم..
شاید فقدان استاد جلیلوند برای اهل هنر تلخ ترین تجربه بوده باشد..
اما برای آنانکه سینمای وسترن را میشناسند شان کانری و کرک داگلاس, دو اسطوره فراموش ناشدنی هستند..
گرگ داگلاس به دومین قرن حیاتش هم وارد شده بود, و میتوان گفت تاریخ زنده هالیوود بود.
در این مدت شخصیتهای مهم دیگری نیز درگذشتند که جایشان در این بهشت خالیست
انیو موریکونه چشم و چراغ دوستداران موسیقی یکی از این هاست..
او را به خاطر خلاقیتش در ارائه سبکی از موسیقی فیلم که منحصرا به فیلم وسترن تعلق دارد دوست دارم..
امیدوارم جهانی خالی از کرونا و لبریز از کامروایی داشته باشیم
میتوانیم با محبت به همنوع و نیز حیوانات دنیا را زیبا کنیم...بدین ترتیب روح درگذشتگان را به آرامش رسانده ایم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
واقعاً نظرتون عالی بود عالی آقای ثانیا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار