جدیدترین روش کاشت مو در ایران
کد خبر: ۱۹۸۹۴۳
تاریخ انتشار: 2020 December 19    -    ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

ریزش موهای سر به هر دلیلی در طولانی مدت منجر به بروز طاسی می‌شود. معمولا مردان پس از سن چهل سالگی این طاسی را تجربه می‌کنند. زنان نیز در میانه‌ی پنجاه سالگی با کاهش حجم موهای سر مواجه می‌شوند. این روال برای افرادی که دچار اختلالات ژنتیکی یا بیماری هستند، متفاوت است. نقص ژنتیکی، مشکلات تیروئیدی و بیماری‌های پوستی هر یک به نوعی مانع رشد و رویش مو می‌شوند. از این رو افرادی که به این بیماری‌ها مبتلا هستند، در سنین پایین‌تری دچار ریزش موی شدید و طاسی می‌شوند. درمان طاسی سر و برگرداندن موهای از دست رفته نیازمند بهره مندی از تحقیقات نوین کاشت مو در دنیاست. در این مقاله به بررسی جدیدترین روش کاشت مو در ایران و بهترین روش ترمیم مو در ایران می‌پردازیم:

جدیدترین روش کاشت مو در ایران

بهترین و جدیدترین روش کاشت مو در ایران

روش‌های متعددی برای افزایش تراکم موی سر وجود دارد. کاشت مو به عنوان روشی دائمی و تضمینی به عنوان بهترین روش کاشت مو به متقاضیان پیشنهاد می‌شود. به لطف یافته‌های نوین محققان در این زمینه، امروزه متقاضیان انتخاب‌های وسیع‌تری برای کاشت مو دارند. برای آشنایی با جدیدترین روش کاشت مو در ایران لازم است آشنایی کلی با انواع روش‌های ترمیم مو داشته باشید:

  • کاشت مو به روش FUT

اولین و قدیمی‌ترین روشی که برای کاشت مو مورد استفاده قرار گرفت، پیوند مو با روش FUT بود. طریقه‌ی کار به این صورت است که نوارهای نازکی از پوست پشت سر همراه با گرافت‌های مو برداشت می‌شود. سپس گرافت‌های مو جدا سازی شده و در نواحی طاس سر کاشت می‌شود. محل نوارهای برداشت شده نیز بخیه شده و به مرور ترمیم می‌شود. این روش تا سال‌ها به عنوان بهترین روش کاشت مو شناخته می‌شد. تا زمانی که روش‌های جدیدتری برای کاشت وارد عرصه جراحی زیبایی شدند.

  • کاشت مو به روش FIT

روش FIT نوع دیگری از کاشت مو است که همانند روش FUT جراحت زیادی ایجاد می‌کند. این دو روش در مقایسه با متدهای نوین کاشت مو بازدهی کمتری دارد. در این روش نیز ابتدا بخشی از پوست برداشته شده و سپس فولیکول‌های مو را از آن جدا کرده و برای کاشت آماده می‌کنند.

  • کاشت مو به روش FUE

اساس روش‌های نوین کاشت مو، متد FUE است. در این روش به صورت دستی گرافت‌های مو با کمترین آسیب جدا برداشت می‌شوند. با توجه به اینکه فرآیند کاشت مو به روش FUT از روش‌های کم تهاجمی است، دوره‌ی درمان کوتاه‌تری دارد. همچنین بازدهی این روش به مراتب بالاتر از روش‌های پیشین است.

  • کاشت مو به روش SUT

این روش مشابه با فرآیند کاشت مو FUE است. با این تفاوت که از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای برای افزایش بازدهی و رفع کاستی‌های روش FUE استفاده شده است. برتری کاشت مو به روش SUT را می‌توان استفاده از میکروموتورهای پیشرفته‌ی تمام اتوماتیک دانست که جایگزین هولدرهای دستی شده‌اند. این میکروموتورها به پزشک امکان می‌دهد تعداد تارهای کاشته شده را تا سه برابر افزایش دهد.

  • کاشت مو به روش میکروگرافت

میکروگرافت تکنولوژی جدیدتری در کاشت مو است که مورد توجه بسیاری از متخصصان کاشت مو قرار گرفته است. این فرآیند که روش پیشرفته‌تری از روش کاشت موی FUE است، نتایج بهتری به ثبت رسانده است. کاشت مو به روش میکروگرافت از روش‌هایی است که در کلینیک زیبایی هلیا و تحت نظر متخصصان با تجربه اجرا می‌شود.

جدیدترین روش کاشت مو در ایران

جدیدترین و بهترین روش کاشت مو در جهان

علاوه بر روش‌های کاشت موی دائمی که در بخش پیشین به آن پرداخته شد، روش‌های دیگری نیز وجود دارند که با مختصر تغییراتی بازدهی روش‌های قبل را افزایش می‌دهند. کاشت موی طبیعی همیشه بهترین راهکار ترمیم مو برای همه متقاضیان نیست؛ ممکن است برخی افراد کاندیدای مناسبی برای کاشت موی طبیعی نباشند. در این شرایط روش‌های کاشت موی مصنوعی مانند پروتز مو یا ایمپلنت مو گزینه‌های مناسبی هستند. همچنین برخی پروسه‌ها نظیر مزوتراپی مو برای تحریک فولیکول‌های مو ابداع شده‌اند. با این تفاسیر، می‌توان گفت روش‌های گسترده‌ای برای درمان طاسی سر وجود دارد. از این رو نمی‌توان به طور قطع از میان روش‌های موجود بهترین روش کاشت مو را نام برد. چرا که میزان موفقیت هر روش برای هر فرد نسبی است. بنابراین برای انتخاب بهترین روش کاشت مو باید با یک پزشک متخصص مشورت کنید. وی پس از انجام معاینات لازم مناسب‌ترین روش را به شما پیشنهاد می‌دهد.

جدیدترین متد کاشت مو

جدیدترین روش کاشت مو در ایران همزمان با روش‌های کاشت مو در جهان پیش می‌رود. بنابراین برای انجام جدیدترین روش کاشت مو نیازی نیست به کلینیک‌های خارج از کشور مراجعه کنید. کلینیک‌های تخصصی زیبایی با در اختیار داشتن آخرین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا قادر به انجام بهترین روش کاشت مو در ایران هستند. با پیشرفت تکنولوژی و اعلام تحقیقات جدیدتر کاشت مو، هر روزه روش‌های جدیدتری با بازدهی بالاتر معرفی می‌شوند. از این رو انتخاب بهترین روش کاشت مو از میان این روش‌های وسیع، امری دشوار است. برای دریافت بهترین نتیجه برای کاشت مو بهتر است این انتخاب را به پزشک خود واگذار کنید و با اطمینان منتظر نتیجه باشید.

روش های نوین پیوند موی طبیعی

پس از معرفی روش های نوین پیوند موی طبیعی در این مطلب، بهتر می‌توانید روش مناسب برای کاشت مو را انتخاب کنید. اما در نظر داشته باشید که یک پزشک با تجربه، اطلاعات کامل‌تری در این خصوص دارد. بنابراین مناسب‌ترین روش را برای کسب بهترین نتایج به شما پیشنهاد می‌دهد. پیوند موی طبیعی اگرچه هزینه‌ی بالاتری در مقایسه با روش‌های موقتی ترمیم مو می‌طلبد، اما این روش‌ها تضمینی‌تر هستند. به خصوص در شرایطی که عمل کاشت مو تحت نظر افراد متخصص و با رعایت ظرافت‌های لازم انجام شود. ایجاد خط موی طبیعی در ناحیه پیشانی مبحث مهمی است که ممکن است هر پزشکی قادر به اعمال آن نباشد. از این رو لازم است کار را به کاردان بسپارید تا از هزینه‌ای که صرف این عمل نموده‌اید، رضایت کامل داشته باشید.

قیمت اجرای بهترین روش کاشت مو در کلینیک هلیا

امروزه تکنولوژی کاشت مو به مراحل پیشرفته‌ای رسیده است. با استفاده از تجهیزات نوین و دانش امروز کاشت مو می‌توان بهترین روش کاشت مو در ایران را در کلینیک‌های معتبر انجام داد. قیمت کاشت مو در این کلینیک‌ها تحت تاثیر عوامل مختلفی متغیر خواهد بود. برای اطلاع از قیمت کامل کاشت موی طبیعی در کلینیک زیبایی هلیا می‌توانید از خدمات مشاوره‌ی این مرکز برخوردار شوید. طبیعی است که هزینه‌ی کاشت مو تنها به هزینه‌ی عمل کاشت محدود نمی‌شود. چرا که فرآیند کاشت و رویش مو یک پروسه‌ی یک ساله است. در طول این باید مراقبت‌های زیادی انجام داد. مصرف داروها و مکمل‌های تقویت کننده برای رشد مو، شامپو یا پمادهای مخصوص هریک هزینه‌هایی هستند که برای موفقیت در کاشت مو نیاز خواهد بود. از طرفی هر کلینیک با توجه به امکانات، اعتبار و سابقه‌ی کاری کادر اجرایی خود هزینه‌ی متفاوتی برای کاشت مشخص می‌کند. مهارت، دانش و تخصص پزشک مجری کاشت، تاثیر مستقیمی بر میزان موفقیت کاشت خواهد داشت. از این رو قیمت کاشت تا حد قابل توجهی به پزشک متخصصی که انتخاب می‌کنید، بستگی دارد.

تماس با ما

خط ویژه: 02122810089

همراه: 09120687738

خیابان کامرانیه شمالی ، خیابان مینا ، ابتدای کوچه رحمانی ، پلاک 6/1 ، طبقه دوم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار