هتل های 5 ستاره کیش
کد خبر: ۱۹۴۶۶۰
تاریخ انتشار: 2020 November 01    -    ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

کیش جزیره‌ای کوچک در قلب خلیج‌فارس است. کیش آب‌وهوای گرم و مرطوب دارد و در بهار و تابستان گرم و شرجی و در پاییز و زمستان آب‌وهوای بسیار معتدل و مطبوعی در آن احساس می‌شود. یکی از بهترین زمان‌هایی که باید به کیش سفر کنید، پاییز و بهار است؛ چراکه در این زمان هوا به‌قدری در کیش خوب به‌نظر می‌رسد که گویی در بهشت هستید.

کیش سالانه مقصد مسافرت و تفریح گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری است. به‎‌همین دلیل هتل های کیش در بیشتر مناطق جزیره ساخته شده‌اند. هتل های کیش در سطوح مختلف رفاهی و اقتصادی هستند؛ ولی آنچنان توقع هتل‌های ارزان در کیش را نباید داشت. هتل های کیش برای افرادی که دوستدار مسافرت ارزان و کم‌خرج هستند، مناسب نیست. برخی از هتل های کیش هم سوئیت آپارتمان و هم اتاق‎هایی با سرویس وعده‌های غذایی دارند.

برخی از هتل‌های لوکس برای راحتی مسافران به‌صورت اینترنتی رزرو هتل کیش را انجام می‌دهند؛ اما این فعالیت با استفاده از تلفن هم انجام می‌شود.

هواپیما راحت‌ترین نوع سفر به کیش است؛ اما با خودرو شخصی و قطار نیز می‌توان به شهرهای نزدیک جزیره سفر کرد و با کشتی به قشم رسید. آژانس‌های هواپیمایی هم در زمینه تهیه بلیط فعالیت می‌کنند و هم می‌توانند برای شما رزرو هتل کیش را انجام دهند. برخی از مسافران از تورهای کیش استفاده می‌کنند که از رزرو هتل کیش خود مطمئن باشند.

هتل های 5 ستاره کیش

هتل داریوش

یکی از اولین هتل‌های باشکوه و مجهز کیش هتل داریوش کیش است. هتلی که خودش یکی از جاذبه‌های توریستی جزیره به‌حساب می‌آید و هرکس که به کیش سفر می‌کند، بازدید از آن را در برنامه‌هایش قرار می‌دهد. این هتل، با الهام از تخت‌جمشید ساخته شده‌ و در آن همه‌ وسایل خوش‌گذرانی مهیا است. اولین آکواریوم آب شور خاورمیانه را در هتل داریوش ساخته‌اند. هتل دریاچه‌ اختصاصی دارد؛ غواصی اختصاصی و قایق‌سواری در دریاچه از جذابیت‌های دیگر هتل داریوش است. هتل داریوش زمین اختصاصی برای پینت‌بال و تنیس، سالن بدنسازی و باغ پرندگان دارد و کشتی تفریحی و فضایی برای ورزش‌های آبی نیز برای رفاه مسافران تهیه شده ‌است.

 هتل علاوه‌بر اتاق، ویلاهای ساحلی هم ارائه می‌دهد که صبح‌ها از پنجره‌هایش طلوع آفتاب دیدن دارد. می‌توان در رستوران هتل داریوش از بین ۱۲ نوع غذا به‌صورت سلف‌سرویس یکی را انتخاب و لذت یک زندگی اعیانی را تجربه کرد. هتل داریوش به اماکن دیدنی کیش ازجمله شهر زیرزمینی کاریز، پارک دلفین‌ها، بازار پردیس و پارک هنگام هم نزدیک است.

 

هتل شایان

یکی از هتل‌های پنج ستاره کیش، هتل شایان است. هتل شایان از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هتل‌های کیش به‌حساب می‌آید. این هتل حدود ۵۰ سال پیش کنار اسکله قدیمی ساخته شد و در سال ۸۸ به جمع هتل‌های پارس پیوست. ساختمان اصلی هتل با معماری منحصربه‌فرد و مدور در چهار طبقه ساخته شده‌ است. هتل ۱۹۵باب اتاق با امکانات کامل دارد؛ تعدادی از اتاق‌های هتل روبه دریا است و تعدادی از آن‌ها روبه باغ مصفای هتل، جایی که می‌شود عصرها در آن قدم زد. جدا از این اتاق‌های هتل تراس بزرگی هم دارد که نشستن و چای‌خوردن و تماشای آن‌همه زیبایی از آن‌ها آدم را غرق لذت می‌کند. هتل جز اتاق‌های تراس‌دارش، سوئیت‌هایی در ساحل با چشم‌انداز دریا هم دارد.

رستوران هتل، صبح‌ها صبحانه کامل و مفصلی ارائه می‌کند و ظهرها انواع و اقسام غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی در آن سرو می‌شود. از رستوران و چایخانه سنتی هتل نیز نباید غافل شد. هتل سالن بیلیارد بزرگی دارد که درآن دارت و فوتبال دستی نیز دراختیار مسافران قرار می‌گیرد. استخر روباز و فروشگاه‌های مختلف، هتل شایان را به هتل کاملی تبدیل کرده ‌است. فاصله هتل تا مراکز تجاری مهم مثل مروارید و مریم چندان زیاد نیست. بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره روبروی هتل واقع شده ‌است و پیاده با هتل یک دقیقه بیشتر فاصله ندارد. بولینگ مریم دقیقا کنار هتل قرار گرفته و نزدیک ایستگاه دوچرخه‌سواری و کلوپ ورزش‌های آبی واقع شده ‌است.

 

هتل پارمیس

هتل پارمیس مثل هر هتل پنج ستاره‌ دیگری هتلی بزرگ و مجهز است. اتاق‌های دو و سه تخته، سوئیت، اتاق عروس و داماد و پنت هاوس که منظره خوبی به جزیره و دریا دارد، دایره انتخاب را حسابی گسترده کرده‌ است. به‌غیر از رستوران خود هتل، پارمیس یک خانه اسپاگتی، سفره‌خانه سنتی و رستوران سنتی هم دارد که به‌سبک معماری صفوی ساخته شده ‌است. داشتن امکاناتی مثل استخر، سالن بیلیارد، آرایشگاه زنانه و مردانه، کافی‌شاپ و فروشگاه مهمانان پارمیس را از بیرون رفتن بی‌نیاز می‌کند. هتل، سالن بازی‌های کامپیوتری هم دارد که می‌تواند بچه ها و گیمرها را سرگرم کند. پارمیس به پاساژ پردیس دو و بازار پانیذ نزدیک است و خیلی هم از دریا فاصله ندارد.

هتل مارینا

مارینا زیباترین هتل کیش علی بابا است؛ هم از حیث معماری خود هتل و هم از حیث موقعیتش در جزیره. مارینا که درست کنار ساحل مرجانی کیش است، محوطه باصفایی دارد. درختان باغ تا بالکن‌های اتاق پیشروی کرده‌اند و منظره پر دارو درخت و پرگلی پیش‌روی شما خواهد بود. بخش دیگری از اتاق‌های هتل هم روبه دریا هستند. منوی رستوران هتل غذاهای متنوعی دارد و به‌غیر از غذاهای ثابت، دو سه نوع غذا نیز به‌صورت روزانه پخته می‌شود؛ از میان این غذاها خورش مرغ و کباب‌هایش معروف است. صبحانه در هتل مارینا از ناهارش دلچسب‌تر به‌نظر می‌رسد، تنوع خوراکی‌های میز صبحانه بالا است و حضور آشپز مخصوصی برای پخت نیمرو و املت بی‌تاثیر نیست! نزدیکی به مسیر دوچرخه‌سواری که دورتادور جزیره را هم طی می‌کند و وجود چند استخر در هتل از جذابیت‌های هتل مارینا پارک است. تنها مشکل هتل مارینا دوری از مراکز خرید جزیره محسوب می‌شود که آن هم چندان به چشم نمی‌آید؛ چون در کیش تاکسی فراوان است.

هتل های 5 ستاره کیش

هتل ترنج

هتل ترنج کیش یک هتل دریایی در شمال غربی جزیره است که نمونه‌اش را فقط در جزایر مالدیو و کارائیب می‌توان دید. هتل ترنج مجموعه کاملی است که دو بخش دارد. یک هتل ساحلی چهار طبقه در خشکی و واحدهایی که روی آب دریا ساخته شده‌اند و هرکدام کف شیشه‌ای دارند از واحدهای اقامتی ترنج هستند. شما می‌توانید از کف شیشه‌ای اتاق ماهی‌ها و مرجان‌های دریایی را ببینید. سوئیت‌های هتل همگی روی دریا هستند و با اسکله‌ای چوبی به‌هم متصل شده‌اند. چیدمان‌شان طوری است که بته جقه‌ای را روی آب حک کرده‌اند. واحدهای دریایی همگی چشم‌اندازهایی روبه غروب جزیره دارند. بالکن‌های بالای سطح دریا مجهز به جکوزی هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار