فروش داروی تقلبی ضدکرونا با قیمت ۶۰ میلیون
کد خبر: ۱۹۴۶۵۱
تاریخ انتشار: 2020 November 01    -    ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲

رئیس‌سازمان غذا و دارو جزئیات تازه از سه داروی گیاهی موثر در درمان کرونا، قیمت انسولین قلمی و دلیل نوسانات قیمت شیرخشک را تشریح کرد.

تجویز دارو‌های بیمارستانی خارج از بیمارستان ممنوع است
رئیس‌سازمان غذا و دارو تاکید کرد: دارو‌های بیمارستانی اگر در خارج از بیمارستان تجویز شوند، مغایر دستورالعمل‌های کمیته علمی کرونا است. اگر به هر حال مراجع درمان به ما اعلام کنند ما برای تامین این اقلام در بخش‌های غیربیمارستانی هم مشکل خاصی نداریم و خواهشم آن است مردم را از مراجعه به ناصر خسرو به هر دلیلی، منع کنید. در حال حاضر این دارو‌ها تامین شده و مشکلی در این زمینه نداریم. در مورد عرضه این دارو‌ها در ناصر خسرو که البته تقلبی هم بودند، برخورد مناسب صورت گرفت؛ این دارو‌ها اصلا رمدسیویر نبود، بلکه آنتی بیوتیک‌های معمولی بود و برچسب آن‌ها برداشته شده بود و با قیمت‌های ۵۰ تا۶۰ میلیون تومانی عرضه‌ می‌شد.
شانه ساز گفت: از همکاران پزشک خواستار آن هستیم که تجویز این دارو‌ها را در خارج از بیمارستان انجام ندهند، تهیه این‌ها برای مردم در خارج از بیمارستان وجود ندارد و در ناصرخسرو هم که همین کلاهبرداری‌ها و تقلب‌ها است. ضمن اینکه اکنون تمام دارو‌ها به لحاظ برچسب اصالتی که دارند باید هنگام تهیه چک شوند.

روزنامه کیهان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار