بهترین و بدترین نقاط بدن برای عطر زدن
کد خبر: ۱۹۳۸۳۸
تاریخ انتشار: 2020 October 23    -    ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
چند نقطه از بدن را به شما معرفی می کنیم که گرچه زدن عطر به آن ها رایج نیست اما از این به بعد هر زمان که قصد عطر زدن داشتید نباید این نقاط را از قلم بیاندازید. در انتها نقاط ممنوعه برای زدن عطر را هم نام خواهیم برد.

بوی عطر ما می تواند بیانگر درونیات ما باشد. اما برای اینکه این رایحه ی قدرتمند ماندگاری هم داشته باشد باید آن را به نقاط خاصی از بدن خود بزنید و از زدن آن به قسمت هایی که می توانند باعث تحریک پوست شوند خودداری کنید. می گویند بهترین جا برای زدن عطر نقاط ضربان دار بدن مثل مچ دست ها است، به این خاطر که در این قسمت ها بدن از خود گرما ساطع می کند. اما بخش های دیگری از بدن، جز نقاط ضربان دار هم هستند که با زدن عطر به آن ها می توانید نتیجه ی فوق العاده ای بگیرید.

 


بهترین و بدترین نقاط بدن برای عطر زدن

در ادامه چند نقطه از بدن را به شما معرفی می کنیم که گرچه زدن عطر به آن ها رایج نیست اما از این به بعد هر زمان که قصد عطر زدن داشتید نباید این نقاط را از قلم بیاندازید. در انتها نقاط ممنوعه برای زدن عطر را هم نام خواهیم برد.

ابتدا به قسمت هایی می پردازیم که می توانید به آن ها عطر بزنید.

پشت زانوها

شاید در نگاه اول زدن عطر به پشت زانوها کمی پیچیده به نظر برسد اما مطمئناً نتیجه ی خوبی خواهد داشت، البته به شرط آنکه لباس تان طوری باشد که پشت زانوهایتان بیرون باشد. یکی از قسمت های ضربان دار بدن همین پشت زانوها است. برای اینکه بتوانید نتیجه ی بهتری هم بگیرید عطر را بلافاصله بعد از حمام و بعد از زدن لوسیون بدن بزنید.

قسمت داخلی ران ها

گرچه زدن عطر به اطراف قسمت های خصوصی بدن کار نسبتاً خطرناکی است، با این وجود اما می توانید به قسمت داخلی ران های خود عطر بزنید. حرارت این بخش از بدن بوی عطر را بیشتر می کند و باعث می شود رایحه ی آن تمام روز باقی بماند. به علاوه، دیگر وقتی کسی را در آغوش بگیرید بوی عطرتان را نمی گیرد.

شکم

اگر لباس تان طوری باشد که شکم تان بیرون باشد می توانید از این فرصت به نحو احسن استفاده کنید. زدن عطر به شکم باعث می شود بوی عطر تا ساعت ها با شما بماند.

اما به چه قسمت هایی نباید عطر بزنیم؟

زیر بغل

غدد عرق زیربغل به عطر واکنش نشان می دهند، امری که می تواند باعث سوزش و خارش شود. علاوه بر این، با زدن عطر به زیربغل خود به نتیجه ی مدنظرتان برای خوشبو شدن هم نمی توانید برسید.

اطراف چشم ها

از زدن عطر به اطراف چشم ها خودداری کنید. عطرهایی که پایه ی آن ها الکل و اتیل است در صورت تماس با نقاط بسیار حساسی همچون چشم ها می توانند صدمات جدی ای به بار آورند.

دست ها

گرچه یکی از رایج ترین قسمت ها برای زدن عطر مچ دست ها است، اما باید از زدن عطر به دست های خود خودداری کنید. عطرهای پایه الکلی در صورت تماس با دست ها می توانند باعث خشکی پوست، ترک برداشتن و حتی خونریزی آن شوند.

بهداشت نیوز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار