تلاش یک ثروتمند روسی برای رسیدن به «جاودانگی»
کد خبر: ۱۹۳۴۶۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2020 October 19    -    ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵
یک میلیونر روسی به نام «سیرگی یونگ» ۱۰۰ میلیون دلار برای یک فناوری زیستی هزینه کرده‌ است که به آن «علم جاودانگی» گفته می‌شود. هدف از این فناوری افزایش عمر انسان به ۲۰۰ سال است. این میلیونر روسی بر این باور است که با استفاده از اجزای الکترونیکی و زیستی در کنار یکدیگر که از طریق چاپ سه بعدی ۳D صورت می گیرد می توان عمر انسان را افزایش داد.

تلاش یک ثروتمند روسی برای رسیدن به «جاودانگی»

تلاش یک ثروتمند روسی برای رسیدن به «جاودانگی»اختصاصی «تابناک با تو»؛ یک میلیونر روسی به نام «سیرگی یونگ» ۱۰۰ میلیون دلار برای یک فناوری زیستی هزینه کرده‌ است که به آن «علم جاودانگی» گفته می‌شود. هدف از این فناوری، افزایش عمر انسان به ۲۰۰ سال است. این میلیونر روسی بر این باور است که با استفاده از اجزای الکترونیکی و زیستی در کنار یکدیگر که از طریق چاپ سه بعدی ۳D صورت می گیرد می توان عمر انسان را افزایش داد.

او در این راستا هر سال با ۱۰۰ شرکت مرتبط متخصص همکاری می‌کند. او یک سرمایه‌دار غیردولتی است که در صورت موفقیت می‌توان به عمر بیش از ۱۰۰ سال انسان‌ها امیدوار بود.

این پول هم اکنون در زمینه انواع فناوری‌ها از جمله ساخت ربات، جایگزینی اعضای کاشته شده در راکتور‌های زیستی درون بدن و تحقیقات هوش مصنوعی هزینه شده‌ است. یونگ در بیانیه‌ای گفت: هشتاد سال پیش، متوسط عمر روی زمین ۴۳ سال بود و هم اکنون در کشور‌هایی مانند انگلستان و آمریکا، متوسط عمر بین ۷۵ تا ۸۰ سال است، بنابراین ما تلاش خواهیم کرد تا طول عمر را از طریق «سبک زندگی» و پیشرفت‌های فناوری و تغییرات در مراقبت‌های بهداشتی. طولانی‌تر کنیم.

 

تلاش یک ثروتمند روسی برای رسیدن به «جاودانگی»

 یونگ بودجه یک شرکت انگلیسی به نام Juvenscence را  که در زمینه تولید داروهای «تجزیه و تحلیل پیری» متخصص است  تأمین میکند و برای از بین بردن سلولهای در حال زوال بدن و بازسازی بافت هایی که با افزایش سن خراب می شوند، طراحی شده است و همچنین در بازسازی اندام‌های داخل بدن بودجه اختصاص می دهد.

یونگ توضیح داد بزرگترین مشکل اعضای قابل تعویض یا اعضای مصنوعی بدن، واکنش سیستم ایمنی بدن در هنگام پیوند است؛ زیرا بدن فکر می‌کند این یک بدن خارجی است و همه کارها را برای رد آن انجام می‌دهد و نشان می‌دهد که استفاده از مایع غدد لنفاوی راهی برای حل مشکل برای کاشت مستقیم آن در داخل بدن است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
24
5
تو خواب
پاسخ ها
ارش
| |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
ما قرن هاست تو خوابیم .... محض یاداوری
ناشناس
| |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
چقدر دوستان عزیز خواننده میل به جاودانگی دارند ..خخخخخ
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
2
45
امیدوارم مسولان مملکت ما و بخصوص بعضی ها از این فن آوری استفاده نکنند چون بزرگترین امید ما در این کشور مرگ بعضی ها است.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
آرزوی مرگ برای کی مثلا

بمیره جاش بهتر میاد ؟
آرزو کنیم که راه درست رو پیش بگیرند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار