حریف پرسپولیس در فینال آسیا چه تیمی است؟
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۹۲۲۳۶
تاریخ انتشار: 2020 October 04    -    ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

پرسپولیس با عبور از تمامی حریفان منطقه غرب آسیا، به عنوان قهرمان نیمی از قاره به فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ رسیده است.

به گزارش تابناک ورزشی، سوال مهم هواداران پرسپولیس حالا حریف تیم محبوب شان در بازی نهایی آسیاست. جایی که دو سال پیش با شکست مقابل کاشیما ژاپن از رسیدن به جام قهرمانی ناکام ماندند ولی این بار بسیار امیدوارند که کار تاریخی را انجام داده و برای اولین بار به عنوان یک تیم ایرانی فاتح لیگ قهرمانان آسیا در شیوه مدرن آن شوند.

گفتنی است در سال های ۱۹۷۰ و ۱۹۹۰ استقلال تهران دو بار جام باشگاه های آسیا را فتح کرد و پس از آن تیم مقتدر پاس تهران که اکنون منحل شده است ، در سال ۱۹۹۱ جام را بالای سر برد. اما از وقتی که لیگ قهرمانان آسیا در شیوه جدیدش برگزار می‌شود هیچ تیم ایرانی نتوانسته به سکوی نخست برسد.

سپاهان ، ذوب آهن و پرسپولیس هر کدام یک مرتبه فینال این لیگ را تجربه کرده اند که هر یه بازنده بودند و دست شان از جام کوتاه ماند. حالا پرسپولیس به دومین فینال رسیده و امیدوار است با تجربه شکست قبلی، بتواند از پس حریف شرقی بر بیاید.

حریف پرسپولیس یکی از ۱۶ تیمی است که در منطقه شرق بازی هایش بدلیل کرونا متوقف شده و قرار بود اواخر همین ماه مسابقات از سر گرفته شود ولی باز هم کنفدراسیون فوتبال آسیا این بازی ها را لغو کرده و زمان جدید و دقیقی مشخص نکرده است.

تابناک ورزشی

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv