زمان احتمالیِ توزیع واکسن کرونا در آمریکا
کد خبر: ۱۹۱۵۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 September 26    -    ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶
کارشناس ارشد بیماریهای عفونی در ایالات متحده گفت: واکسیناسیون بیماری کووید-۱۹ از دو تا سه ماه آینده انجام می شود.

کارشناس ارشد بیماریهای عفونی در ایالات متحده گفت: واکسیناسیون بیماری کووید-۱۹ از دو تا سه ماه آینده انجام می شود.

دکتر آنتونی فائوچی کارشناس ارشد بیماریهای عفونی در ایالات متحده گفت: واکسیناسیون بیماری کووید-۱۹ از ماه نوامبر یا دسامبر آغاز می شود.

اظهارات فائوچی در حالی مطرح شده که موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در ایالات متحده از هفت میلیون نفر فراتر رفته و بیش از ۲۰۸ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

همچنین دکتر فائوچی به رغم پیش بینی انجام گرفته گفت: هنوز تا زمان عادی شدن شرایط و بازگشت روال زندگی به دوره پیش از شیوع کروناویروس فاصله داریم.

وی افزود: زمانیکه بتوان تعداد قابل قبولی از افراد را در برابر این بیماری مصون کرد میتوان گفت که به اندازه کافی شیوع این بیماری را تحت تاثیر قرار داده ایم و تنها در این شرایط میتوان به عادی شدن شرایط زندگی فکر کرد. هرچند ممکن است روند عادی شدن شرایط زندگی تا چهار ماهه سوم سال ۲۰۲۱ یا حتی چهار ماه آخر سال طول بکشد.

کارشناس ارشد بیماریهای عفونی در ایالات متحده تاکید کرد: واکسنهای مختلفی در دست آزمایش قرار دارد و تا آوریل ۲۰۲۱ آمریکا دارای ۷۰۰ میلیون دوز واکسن خواهد بود هرچند در دسترس بودن واکسن تنها فاکتور موثر نیست.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، وی افزود: در جامعه ما این احتمال وجود دارد که بسیاری از افراد به دریافت فوری واکسن تمایل نداشته باشند و بخواهند تا مشخص شدن نتیجه تاثیر واکسن روی ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰ و ۵۰ میلیون نفر اول منتظر بمانند.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
دمتون گرم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار