رسیدن به آرامش با نشستن روی این صندلی‌ها
کد خبر: ۱۹۱۴۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 September 26    -    ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
این لحظات آرامش‌بخش تحت نظر «سام‌ویلموت»، ۲۳ ساله از یک شهر کوچک در خارج از بریستول، انگلستان، به شما تقدیم می‌شود. ویلموت از طریق راه اندازی پروژه خود که در اینستاگرام «به این صندلی امتیاز دهید» معروف است، صندلی‌ها را ایجاد و معرفی می‌کند.

رسیدن به آرامش با نشستن روی این صندلی‌هااختصاصی «تابناک با تو»؛ در جهانی که می‌توان همه چیز را «وحشتناک» توصیف کرد، از یک بیماری همه‌گیر خشن به نام «کرونا»، نفرت‌های سیاسی که در سراسر جهان روز به روز بدتر شده و آتش سوزی جنگل ها که باعث از بین رفتن منابع طبیعی ما می‌شود ، بگذارید لحظه‌ای‌ این موضوع را فراموش کنیم و مدتی روی این صندلی‌ها بنشینیم تا استراحت کنیم و لذت ببریم.

رسیدن به آرامش با نشستن روی این صندلی‌ها

این لحظات آرامش‌بخش تحت نظر «سام‌ویلموت»، 23 ساله از یک شهر کوچک در خارج از بریستول ، انگلستان، به شما تقدیم می‌شود. ویلموت از طریق راه اندازی پروژه خودکه در اینستاگرام تحت عنوان «به این صندلی امتیاز دهید» معروف است، صندلیها را ایجاد و معرفی می‌کند.

رسیدن به آرامش با نشستن روی این صندلی‌ها

به نقل از CNN، این صندلی‌ها آنقدرها که تصور می‌کنید پیچیده نیست اما در گشت و گذار در ارزش های این صندلی می‌توانید برخی از حقایق جالب، شوخی‌های جالب و حتی مناظر زیبا را پیدا کنید.

رسیدن به آرامش با نشستن روی این صندلی‌ها

پروژه ویلموت بیش از یک سال پیش زمانی که وی در یک دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه سوانزی تحصیل می کرد و از یک شوخی با دوستانش آغاز شد.

وی می‌گوید: ما یک روز در دانشگاه بودیم و من در مورد صندلی‌هایی كه می‌بینیم اظهار نظر كردم و فكر كردیم كه ایده ناآشنایی برای یک صفحه در اینستاگرام است. سپس موضوع عمیق تر شد.

هر پست ویلموت که روی نیمکت نشسته است دارای یادداشت های عمیق درباره ویژگی‌های صندلی و مختصات اطراف است.

رسیدن به آرامش با نشستن روی این صندلی‌ها

ویلموت این پروژه را بسیار جدی می‌گیرد  و به آن از نظر راحتی و دوام و همچنین راحتی پشت و بازوها و اینکه آیا حکاکی های خاصی وجود دارد و به دید و مکان و جنس صندلی نمره می‌دهد و یک نمره هم برای این است که آیا صندلی بیننده را «شگفت زده» می‌کند یا نه.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
1
اونا بدون این صندلی ها چون در یک کشور دموکراتیک زندگی می کنند هم آرامش کافی دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار