ایده‌های مدرن برای طراحی اتاق نشیمن
کد خبر: ۱۹۰۴۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 September 21    -    ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
آیا شما عاشق ظاهر طراحی مدرن هستید؟ آیا به دنبال ایده هایی برای طراحی یک اتاق نشیمن مدرن و کاملاً مطابق با سلیقه شخصی خود هستید؟ اتاقی که داستان شما را روایت می کند؟ و تمام نیازهای عملکردی شما را برآورده کند؟ پس جای درستی را انتخاب کرده اید با ما همراه باشید…

۹ ایده مدرن برای طراحی اتاق نشیمن !

۹ ایده مدرن برای طراحی اتاق نشیمن !«تابناک با تو» - آیا شما عاشق ظاهر طراحی مدرن هستید؟ آیا به دنبال ایده هایی برای طراحی یک اتاق نشیمن مدرن و کاملاً مطابق با سلیقه شخصی خود هستید؟ اتاقی که داستان شما را روایت می کند؟ و تمام نیازهای عملکردی شما را برآورده کند؟ پس جای درستی را انتخاب کرده اید با ما همراه باشید…

مدرن کلمه ای است که وقتی صحبت از طراحی داخلی می شود بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، اما واقعاً چه معنایی دارد؟ این یک تصور غلط رایج است که مدرن کلمه ای است که یک شکل یکپارچه را دربرمی گیرد ، اما در واقع ، این کلمه یک مجموعه است که می تواند طیف کاملی از سبک ها را پوشش دهد.

۱-پلان چیدمان

قبل از شروع به کار ، بهتر است ابتدا چیدمان خود را برنامه ریزی کنید . به جریانی که برای اتاق نشیمن خود می خواهید فکر کنید. آیا نشیمن برای شما یک اتاق خانواده محور است که حول نیازهای ساکنین می چرخد؟ یا دوست دارید که برای مهمان ها جذابیت بیشتری داشته باشد؟

ما معمولاً تعادل بین این دو را توصیه می کنیم. از این منظر ، فعالیتهایی را که خانواده به احتمال زیاد در اتاق نشیمن انجام می دهند ، در نظر می گیریم ، اما در عین حال عناصر آن را برای دعوت کنندگی بیشتر هم قرار می دهیم.

۹ ایده مدرن برای طراحی اتاق نشیمن !

۲-احساس راحتی

دو چیز وجود دارد که باعث می شود افراد در اتاق نشیمن احساس راحتی نکنند. اول ، طرح چیدمان است. به عنوان مثال ، موقعیت ست مبل شما ممکن است رو به درب ورودی باشد ، یا به نظر می رسدچیدمان شما به گونه ای است که قبل از نشستن لازم است که یک هزارتو را پشت سر بگذارید که این موضوعات از نقص های اساسی برای عدم راحتی است

دوم ، ممکن است دکوراسیون خیلی گرانبها و لوکس باشد. یا مجموعه ای از مبلمان و اکسسوری های گران قیمت خانگی را در خود جای داده باشد که می تواند باعث نگرانی شود که مبادا تصادفاً چیزی خراب شود ، یا ممکن است به نظر می رسد محل پذیرش هتلی مجلل باشد که فقط بودن در آنجا احساس ترس ایجاد میکند تا راحتی و گرمی حضور در خانه!

از این رو ، سعی کنید اتاق نشیمن خود را تا آنجا که ممکن است باز و با احساس خانه چیدمان کنید.

۳-پالت رنگی

کلمه ی “خانگی” با آشفتگی مترادف نیست، چه بی نظمی واقعی و چه درهم ریختگی بصری لازم است در دکوراسیون نشیمن همه اجزا باهم کار کنند و تم هماهنگی ایجاد کنند.

بهترین راه برای وحدت دکوراسیون استفاده از یک پالت رنگ به عنوان مرجع برای عناصر موجود در آن و پایبندی به آن است. سعی کنید الگوها و بافتهای مختلفی را نیز امتحان کنید تا اگر دکوراسیون را به یک پالت رنگی محدود می کنید ، جذابیت و شخصیت بیشتری به فضا اضافه کنید.

۴-مبلمان براق

عنصر دیگری که می تواند ظاهر طراحی اتاق نشیمن مدرن شما را یکپارچه کند ، مبلمان است. قطعات مبلمان شما شخصیت های اصلی نشیمن هستند در حالی که سایر عناصر به عنوان پس زمینه عمل می کنند.

اگر بیش از حد از الگوها و بافت ها در پس زمینه استفاده کرده اید ، می تواند به عنوان استراحت بصری برای انتخاب قطعات براق از رنگ یکدست استفاده کنید از طرف دیگر ، اگر فکر می کنید اتاق نشیمن شما به رنگهای بیشتری احتیاج دارد ، از این فرصت استفاده کرده و قطعات مبلمان با جزئیات بیشتری را تهیه کنید.

۹ ایده مدرن برای طراحی اتاق نشیمن !

۵-ذخیره سازی داخلی

در ضمن ، با استفاده از سیستم های ذخیره سازی داخلی ، جلوی شلوغی فیزیکی را بگیرید تا فضای مناسب هر عنصر را فراهم کند. این نکته به شما این فرصت را می دهد تا مجموعه های خود را به شکلی شیک نمایش دهید.

می توانید از وسایل قدیمی و مورد علاقه بهره گیرید این یک تکنیک است که در آن وسایل را کنار هم قرار می دهید تا آنها داستانی درباره شما و خانواده شما تعریف کنند. به عنوان مثال ، قرار دادن کتابهای سفر خود به همراه گردنبندی که از سفر به مکان مورد علاقه خود آورده اید و یا برخی از قاب عکس ها یادآور زمان خاطره انگیزی است که اوقات خود در آنجا لذت برده اید سبب می شود تا احساس سفرها و خاطرات خوب را در نشیمن تجربه کنیدو احساس دل نشینی از فضا بگیرید.

۶-هنر و اکسسوری

اگر اتاق نشیمن شما با مبلمان شکل گرفته ، بنابراین وقت آن است که اکسسوری ها را اضافه کنید. این لوازم و وسایل هنری است که می تواند به سبک و داستانی که می خواهید اتاق نشیمن شما تعریف کند شکل می دهد.

همچنین از لوازم خانگی برای راحتی بیشتر فضا استفاده می کنیم. به عنوان مثال ، فرشها و قالیچه ها قطعاً می توانند فضای خانگی را حتی در فضای مدرن و زیبا و حتی مینیمال تقویت کنند.

۹ ایده مدرن برای طراحی اتاق نشیمن !

۷-متعهد به یک سبک واحد

برای جلوگیری از نا موزونی بصری اگر دانش کافی ندارید مطالعه کنید و از تصاویر مختلف بهره گیرید و سبک مورد نظر خود را بیابید بهتر است به اجزای دکوراسیون و یک سبک دکوراسیون متعهد بمانید تا بتوانید فضا را متعادل و کاربردی و از نظر زیبایی شناسی جالب توجه تکمیل کنید.

۸-الگو و بافت

افرادی که احساس ماجراجویی بیشتری دارند ، می توانند با افزودن الگوها و بافت هایی با استفاده از کاغذ دیواری طرح دار و قطعات مبلمان گلدار یا طرح های مختلف بافتی به فضای زندگی مدرن با توجه بصری بیشتری بیفزایند .

۹-مفاهیم مینیمالیستی

بهترین چیزی که ما در مورد اتاق های مینیمال مورد توجه است ، احساس آرامش بخشی است که از آنها بوجود می آید. احساس راحتی و زندگی در فضایی بدون سر و صدا ، چه فیزیکی و چه بصری ، آسان است بنابراین فراموش نکنید دکوراسیون خانه بیشتر کاربردی باشد تا با انواع مبلمان و اکسسوری ها دیزاین شده باشد در هر فضای نشیمنی با هر سبکی می توانید مفاهیم مینیمال را برای کاربردی تر شدن و جلوگیری از زیاده روی به یاد داشته باشید.

۹ ایده مدرن برای طراحی اتاق نشیمن !

منبع: دکوبوم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
2
6
اصلا جذاب نبود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار