عصبانیت از خواننده معروف به خاطر تشبیهات عجیب و غریب
کد خبر: ۱۸۴۴۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 July 10    -    ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
اصالة نصری خواننده سوری با ترانه جدید خود تحت عنوان عشق‌و‌صلح جنجال زیادی در فضای مجازی جهان عرب به راه انداخته است. به کاربردن عکس چند چهره سیاسی جهان عرب در ویدئو کلیپ او دلیل به راه افتادن این جنجال‌ها می‌باشد.آنقدر که این عکس‌ها جنجالی شده، محتوای ترانه توجه کسی را به خود جلب نکرده است.

عصبانیت مردم لیبی از یک خواننده به خاطر تشبیه جنجالی

 

عصبانیت مردم لیبی از یک خواننده به خاطر تشبیه جنجالیاختصاصی «تابناک با تو»؛  اصالة نصری خواننده سوری با ترانه جدید خود تحت عنوان عشق‌و‌صلح جنجال زیادی در فضای مجازی جهان عرب به راه انداخته است. به کاربردن عکس چند چهره سیاسی جهان عرب در ویدئو کلیپ او دلیل به راه افتادن این جنجال‌ها می‌باشد.

آنقدر که این عکس‌ها جنجالی شده، محتوای ترانه توجه کسی را به خود جلب نکرده است. این خواننده تصویر عمر مختار، اانور سادات، رئیس جمهور کنونی مصر عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهور از دنیا رفته امارات، زاید بن سلطان آل نهیان، پادشاه پیشین عربستان، عبدالعزیز آل سعود را در کنار شخصیت هندی مانند گاندی و چند چهره هنری را در کنار هم قرار داده است.

عصبانیت مردم لیبی از یک خواننده به خاطر تشبیه جنجالی

برخی او را به بازی سیاسی متهم کردند و او را برای این ویوئو کلیپ محکوم نمودند. برخی کاربران هدف از این فیلم را تلاش او برای نزدیک شدن به سیاستمداران توصیف کردند. ترانه او در طول دو روز بیش از چهار میلیون بازدید داشته است.

عصبانیت از خواننده معروف به خاطر تشبیهات عجیب و غریب

 در این میان قرار گرفتن سیسی در کنار عمر مختار بیش از هر چیز دیگری خشم کاربران عرب به ویژه مردم لیبی را برانگیخت. دولت الوفاق لیبی اصاله نصری را به پیگرد قانونی در سطح کشوری و بین‌المللی تهدید کرد و این ویدئو کلیپ را توهینی به همه مردم لیبی و شرافتمندان جهان برشمرد.

بنا به ادعای الوفاق عمر مختار "شیخ المجاهدین" هیچ شباهتی به سیسی که با قدرت زور و سر نیزه بر مردم مصر حکومت می‌کند ندارد. برخی از کاربران اصاله نصری را به عدم وضوح مواضعش متهم می‌کنند که هر بار سعی دارد به شخصیتی سیاسی نزدیک شود و روزی کسی را ستایش می‌کند و روز دیگر به ستایش دیگری می‌پردازد. اما این بار او در مخمصه افتاده است. گفتنی است اصاله نصری متولد سوریه و دارای تابعیت سوری و بحرینی می‌باشد.

عصبانیت مردم لیبی از یک خواننده به خاطر تشبیه جنجالی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
2
20
مگه تو کشور اسلامی و دوست "سوریه" خوانندگی زنها آن هم بدون حجاب مجازه؟؟؟؟
یعنی ...........................................................
پاسخ ها
بنفشه
| |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
همینه که هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار