حمله دوباره کیهان به مجموعه «پایتخت»
کد خبر: ۱۸۲۸۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 June 22    -    ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
منابع خبری گزارش دادند که سیروس مقدم کارگردان مجموعه «پایتخت» برای ساخت فصل هفتم این سریال جهت پخش در نوروز ۱۴۰۰ با تلویزیون مذاکره کرده است!

منابع خبری گزارش دادند که سیروس مقدم کارگردان مجموعه «پایتخت» برای ساخت فصل هفتم این سریال جهت پخش در نوروز ۱۴۰۰ با تلویزیون مذاکره کرده است!

این در حالی است که فصل ششم این مجموعه به دلیل ابتذال مفرط و نمایش مجموعه‌ای از ناهنجاری‌ها با انتقادات فراوانی مواجه شد؛ تا آنجا که عبدالعلی علی‌عسگری، رئیس سازمان صداوسیما در دستور ویژه‌ای به معاونت سیما با‌ اشاره به حواشی قسمت آخر «پایتخت 6» نوشت: «لازم است بررسی شود که این اقدام حاصل اشتباه، بی‌توجهی و وادادگی است یا نتیجه عملیات مرموز و فتنه‌انگیز ستون پنجم فرهنگی دشمن؟!»

ضعف شدید ساختاری و فیلم‌نامه نازل و دم‌دستی در کنار حجم بالای ناهنجاری‌ها در فصل ششم «پایتخت» به اندازه‌ای بود که با انتقاد گسترده مخاطبان، مسئولان رسانه ملی از پخش قسمت پایانی آن منصرف شدند و عملاً این سریال ناتمام رها شد.

با این اوصاف، باید از جناب علی‌عسگری ریاست صداوسیما پرسید که باز هم بناست راه برای ستون پنجم دشمن و افرادی که به‌طور آشکار به ‌ترویج ولنگاری فرهنگی مشغول هستند باز شود؟

سازندگان سریال «پایتخت 6» باید پاسخگوی چرایی‌ ترویج این حجم گسترده از ابتذال در این سریال باشند، نه درخواست‌کننده ساخت فصل هفتم این سریال! از این گذشته؛ یادمان بماند که بازیگران این سریال خود را تافته جدا بافته می‌دانند و در اقدامی غیرحرفه‌ای به محض ممیزی صحنه‌ها و دیالوگ‌های سخیف، در فضای مجازی به رسانه ملی می‌تازند و زمینه اهانت به صداوسیما را فراهم می‌کنند.

با این حساب رسانه ملی چرا باید برای خود هزینه‌سازی کند؟!

روزنامه کیهان

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
کیهان و تا وقتی تو خبراشو پخش نکنی کسی نمیخونه خبردارم نمیشه چی گفته .... تو براش خبرچینی نکن ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
اتفاقا پایتخت از سریال های بسیار زیبا وخانوادگی تلویزیون است شما برید سریال هایی که فقط خیانت ودرزدی اینها را داره ببیند من نمی دانم شما واقعا نفهمید یا خودتون را به نفهمی می زنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
0
0
در این دوقسمت به چند نکته بسیار عالی و آموزنده اشاره شده بود 1 - کمک خیرانه پولدارها به دیگران منظور از پولدارها کمک بهتاش فوتبالیست به نیازمندان 2 - نگهداری از بچه ای که مادرش در بیمارستان بود و کمک کنده دیگری نداشت این حسن همدردی و همدلی عالیه 3 - ازدواج . با توجه به اینکه ارسطور چند بار مسله داشت بازهم دست از ازدواج بر نمی داشت و دنبال تشکیل خانواده بوده و این یک اصل بنیادی هر جامعه است 4 - ایجاد شغل --هر بار می بینم که بازیکنان و هنرمندان این سریال شغلی دارند . ایندفعه پرورش ماهی و تولید شلورا سنگ شور و غیره ... که نشان می دهد ملت نباید ناامید باشند و فقط به فکر پشت میز نشینی نباشند . ( کار هست ولی یه کم همت و سرمایه و حمایت می خواهد ) درسته که قسمت 5 و 6 بی احترامی به بزرگ ترهت . دروغ گفتن و این جور چیزها بود ولی در کل دو قسمت پایانی خیلی بهتر بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار