جدیدترین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۸۲۷۱۳
تاریخ انتشار: 2020 June 20    -    ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
بازار سکه، طلا و ارز نخستین روز هفته جاری را با قیمت های جدیدی به پایان برد.

 قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به هشت میلیون تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۷۸۹ هزار و ۹۶۸ تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل هفت میلیون و ۷۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه ۴ میلیون ۴تومان، ربع سکه دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۹۰ هزار تومان است.
همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۷۳۱ دلار رسیده است.

در جریان معاملات امروز بازار ارز، نرخ خرید و فروش دلار و یورو به ترتیب ۱۵۰ و ۲۵۰ تومان افزایش قیمت داشته است.

 امروز (شنبه) صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را معادل ۱۸ هزار و ۶۰۰ تومان می‌خرند و به قیمت ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان نیز می‌فروشند که در مقایسه با آخرین روز معاملات بازار ارز در هفته گذشته (پنج‌شنبه) نرخ خرید و فروش دلار به ترتیب ۱۵۰ و ۲۵۰ تومان افزایش یافته است.

همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را به قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان می‌خرند و معادل ۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان می‌فروشند که نسبت به آخرین روز معاملات بازار ارز در هفته گذشته (پنج‌شنبه) نرخ خرید و فروش یورو نیز به ترتیب ۱۵۰ و ۲۵۰ تومان با افزایش قیمت همراه شده است.

علاوه براین، امروز بانک‌ها نیز هر دلار آمریکا را معادل ۱۸ هزار تومان و هر یورو را به قیمت ۲۰ هزار تومان می‌خرند که در مقایسه با آخرین روز معاملات بازار ارز در هفته گذشته (پنج‌شنبه) نرخ خرید دلار در بانک‌ها افزایش یافته و نرخ خرید یورو در بانک‌ها نیز تغییری نکرده است.


خرید و فروش مصنوعات طلا به صفر رسیده است
رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت:خرید و فروش مصنوعات طلا تقریبا به صفر رسیده، اما سکه پر تقاضاست.

ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت و گو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت بازار طلا و سکه، گفت: امروز در بازار هیچ داد و ستدی صورت نگرفت. به شدت قیمت‌ها در بازار دچار نوسانات افزایشی شده به طوری که امروز نرخ اونس جهانی به بیش از هزار و ۷۴۵ دلار رسیده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه طلای خام و ارز و سکه افزایش قیمت دارد، گفت: امروز در بازار هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۷۸۲ هزار تومان، طلای ۱۷ عیار آب شده ۳ میلیون و ۳۹۱ هزار تومان، سکه طرح جدید ۷ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.

این مقام مسئول ادامه داد: نیم سکه ۳ میلیون و۹۲۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد. افزایش نرخ ارز بر بازار طلا و سکه تاثیر گذاشت همچنین افزایش قیمت اونس جهانی یکی از دلایل افزایش نرخ طلا و سکه است.

ایسنا

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv