رولز رویس مینیاتوری با قیمت شگفت‌انگیز
کد خبر: ۱۸۲۱۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 June 15    -    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵
شکل بیرونی این اتومبیل مینیاتوری شگفت‌انگیز است، داخل آن هم از زیبایی و شگفتی چیزی کمتر از شکل بیرونی آن ندارد. همین ویژگی‌هاست که قیمت بالای آن را توجیه می‌کند. نسخه کوچک رولز رویس همه جزئیات اتومبیل واقعی را دارد. از صندلی‌ها گرفته تا دوخت آن‌ها و بخش ظریف چوبی و... حتی کیسه هوا نیز ساخت اختصاصی شرکت رولز رویس می‌باشد.

رولز رویس مینیاتوری با قیمت شگفت‌انگیز

رولز رویس مینیاتوری با قیمت شگفت‌انگیزاختصاصی «تابناک با تو»؛ اگر نمی‌توانید اتومبیل رولز رویس Cullinan جدید با قیمت 330 هزار دلار بخرید، شاید بتوانید نمونه کوچک آن را که کپی برابر اصل است صاحب شوید؛ با وجود کوچک بودن این نمونه که حجمش یک هشتم واقعی است با این وجود به تمام جزئیات، و اکسسوارهای اتومبیل واقعی مجهز است. قیمتش 27 هزار دلار است (این میزان در واقع قیمت شورلت کامارو جدید است.)  

اغلب ماشین های مینیاتوری در دسترس همه هستند، اما این قانون درباره رولز رویس صدق نمی‌کند، نمونه کوچ آن دارای موتور v12  مجهز به باتری Superchager با گنجایش 6.75 لیتر است.  

رولز رویس مینیاتوری با قیمت شگفت‌انگیز

شکل بیرونی این اتومبیل مینیاتوری شگفت‌انگیز است، داخل آن هم از زیبایی و شگفتی چیزی کمتر از شکل بیرونی آن ندارد. همین ویژگی‌هاست که قیمت بالای آن را توجیه می‌کند. نسخه کوچک رولز رویس همه جزئیات اتومبیل واقعی را دارد. از صندلی‌ها گرفته تا دوخت آنها و بخش ظریف چوبی و...حتی کیسه هوا نیز ساخت اختصاصی شرکت رولز رویس می‌باشد.

این مدل مینیاتوری Rolls-Royce Cullinan در چهل هزار رنگ مختلف موجود است. طول آن 26 و عرض آن 10 سانتیمتر و ارتفاعش 9 سانتیمتر است  و داخل یک جعبه فاخر به طول یک متر عرضه می‌شود.

اگر به اندازه کافی پولدار هستید، رولز رویس واقعی بخرید اما اگر نه، شاید بتوانید مدل مینیاتوری آن را با تمام جزئیات و با پرداخت فقط 27 هزار دلار صاحب شوید.  

رولز رویس مینیاتوری با قیمت شگفت‌انگیز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
0
0
تو قرعه کشی که قسمت ما نشد ولی خوبه پراید این مدلش بزنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار