چگونه با فاصله گذاری اجتماعی کنار بیاییم
کد خبر: ۱۸۲۰۴۱
تاریخ انتشار: 2020 June 13    -    ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
راهکارهایی برای حفظ روابط در دوران قرنطینه
همه گیری ویروس کرونا بسیاری از ما را از عزیزانمان جدا کرده و در برخی موارد حتی خانواده ها و همسران. یکی از بیماران که از کادر درمان و پزشکی است و هر روز با بیماران مبتلا به کرونا در تماس است، تصمیم دارد زندگی جداگانه‌ای از همسر خود داشته باشد تا خانواده اش را در معرض این بیماری قرار ندهد.

چگونه با فاصله گذاری اجتماعی کنار بیاییم

چگونه با فاصله گذاری اجتماعی کنار بیاییم«تابناک باتو» ـ جدا ماندن از شریک زندگی خود در مواقع بحرانی، در اکثر موارد بسیار چالش برانگیز است. اما حفظ ارتباطات با یکدیگر همچنان می‌تواند به شکلی دیگر ادامه داشته باشد. در این مطلب چند استراتژی برای حل این مشکل ارائه شده است.

در این مطلب چند راهکار به منظور تحکیم روابط برای افرادی که از نظر جسمی به دلیل کروناویروس از یکدیگر فاصله گرفته اند، وجود دارد.

همه گیری ویروس کرونا بسیاری از ما را از عزیزانمان جدا کرده و در برخی موارد حتی خانواده ها و همسران. یکی از بیماران که از کادر درمان و پزشکی است و هر روز با بیماران مبتلا به کرونا در تماس است، تصمیم دارد زندگی جداگانه‌ای از همسر خود داشته باشد تا خانواده اش را در معرض این بیماری قرار ندهد. در رابطه ای دیگر، زوجی که در شرایط بحرانی ویروس کرونا به طور جداگانه سفر می‌کردند، دیگر توانایی بازگشت به خانه مشترکشان را نداشتند، بنابراین اکنون در فاصله ۵۰ مایلی از یکدیگر زندگی می‌کنند.

چگونه با فاصله گذاری اجتماعی کنار بیاییم

جدا ماندن از شریک زندگی خود در مواقع بحرانی، در اکثر موارد بسیار چالش برانگیز است. اما حفظ ارتباطات با یکدیگر همچنان می‌تواند به شکلی دیگر ادامه داشته باشد. در اینجا چند استراتژی برای حل این مشکل ارائه شده است؛

۱. قرنطینه را بپذیرید

وقتی اکثر کشور سیاست‌های قرنطینه شدن را شروع کردند، زمان زیادی برای تصمیم گیری در مورد محل اقامت وجود نداشت. بسیاری از افراد تصمیم گیری سخت و دشواری را برای هم خانه بودن با اعضای خانواده یا ماندن در کنار هم اتاقی‌ها در پیش روی داشتند. کادر پزشکی در مورد برداشتن شیفت‌های اضافی یا مسافرت به مناطقی که نیاز به پرسنل بیشتری دارند، با تصمیمات دشواری روبه رو شدند. ممکن است از شریک زندگی تان برای ایجاد این فاصله ناراحت شده باشید. کاملا قابل درک است که خواهان یک زندگی مشترک به همراه آرامش باشید. با این وجود، مهم است که بدانید چنین تصمیم گیری نیز برای شریک تان که تحت فشار کار زیاد است، بسیار دشوار است. ناامیدی خود را با آرامش ابراز کنید، اما به آینده امیدوار باشید و به سمت جلو حرکت کنید. نا امیدی هیچ کمکی در تغییر تصمیم گیری صحیح نمی‌کند.

۲. به دیگران احترام بگذارید

اگر جدا از شریک زندگی خود و یا با هم اتاقی یا اعضای دیگر خانواده زندگی می‌کنید، باید امنیت دیگران را در نظر بگیرید. رویکرد‌های مختلف برای حفط فاصله در قرنطینه وجود دارد و همه افراد در یک خانه باید برای پیروی از یک رویکرد موافقت کنند. اگر می‌خواهید وارد خانه‌ای شوید که افراد دیگری به غیر از شریک زندگی یا دوستان شما در آنجا زندگی می‌کنند، یا وقتی آن‌ها با افراد دیگر در ارتباط هستند، باید برای حفظ سطح راحتی تمامی افراد ساکن در آن خانه صاف و صادق باشید و ببینید آیا آن‌ها با حضور شما در شرایط کنونی و حفظ فاصله مشکلی ندارند. اینکه از شریک زندگی تان دور باشید سخت است، اما حفظ ایمنی و رعایت فاصله اجتماعی در حال حاضر از اهمیت بیشتری برخوردار است.

چگونه با فاصله گذاری اجتماعی کنار بیاییم

۳. از مزایای تکنولوژی و فناوری استفاده کنید

واقعیت این است که هیچ وقت روش بهتری برای تماس با دوستان خود در طی فاصله گذاری اجتماعی وجود نداشته است. می‌توانید از تماس تصویری برای داشتن اوقات خوش روزانه لذت ببرید، برخی از کار‌های روزمره خود (مانند پخت و پز یا تماشای نمایش و فیلم مورد علاقه) استفاده کنید. توصیه کارشناسان این است به جای تماس تلفنی یا پیام، از تماس تصویری استفاده کنید، زیرا برقراری ارتباط چهره به چهره بسیار مفید‌تر خواهد بود.

فرارو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار