تالار‌های پذیرایی تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل است
کد خبر: ۱۸۱۹۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 June 12    -    ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
استاندار تهران گفت: با توجه به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، تالار‌های عروسی و پذیرایی در استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

استاندار تهران گفت: با توجه به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، تالار‌های عروسی و پذیرایی در استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

انوشیروان محسنی بندپی افزود: اکنون رستورانداران علاوه بر خدمات بیرون‌بر، می‌توانند با رعایت دستورالعمل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت حضوری از متقاضیان پذیرایی کنند.

وی تصریح کرد: بازرسان بر نحوه فعالیت و رعایت اصول بهداشتی در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها نظارت می‌کنند و با افراد خاطی از طریق قانون به شدت برخورد می‌شود.

استاندار تهران گفت: با کاهش محدودیت‌ها احساس خطر مردم از واگیری بیماری کرونا کاهش یافته و این موضوع بسیار نگران‌کننده است.

محسنی بندپی ادامه داد: مجوز بازگشایی واحد‌های صنفی و استفاده از حمل‌ونقل عمومی با قید لزوم رعایت آئین‌نامه‌های بهداشتی صادر شد و در ابتدا میزان رعایت در حد ۵۶ درصد و میانگین کشوری ۷۴ درصد بود، اما اکنون این رقم به ۱۰.۵ درصد در این استان رسیده است.

وی بیان کرد: متاسفانه پروتکل‌های بهداشتی در وسایل حمل و نقل عمومی نظیر مترو و اتوبوس از سوی شهروندان رعایت نمی‌شود.

محسنی بندپی از شهروندان خواست برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا موضوع را جدی بگیرند و علاوه بر اصول بهداشتی حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند.

محسنی بندپی اظهارداشت: هم‌اکنون پیشنهادی به وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا برای اعمال محدودیت‌ها ارسال نکرده‌ایم و امید به همکاری و همراهی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی داریم.

بر اساس آخرین اطلاعات تاکنون ١٨٠ هزارو ١٥٦ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و جان‌باختگان کرونا به هشت هزارو ٥٨٤ نفر رسیده‌اند.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
0
گفته شده از 27 خرداد بازگشایی میشوند .......لطفا نظارت و در صورت امکان تا اخر ماه محرم وصفر بسته بمانند تا این ویروس لعنتی بلکه چاره ای برای نابودیش پیدا شود .......حالا مردم عروسی وعزا نگیرند اتفاق خاصی نمی افتد ....درست است که مردم ارزودارند برای گرفتن مراسم ازدواج ولی فعلا حفظ جان واجبتر است
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار