کتانی هایی برای فصل سرما
کد خبر: ۱۷۸۸۸
تاریخ انتشار: 2015 November 14    -    ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

کتانی هایی برای فصل سرما

در اینجا چند نمونه از بهترین محصولات عرضه شده ماه نوامبر 2015 را به شما معرفی می‌کنیم.
صنعت تولید کتانی دنیا یکی از پرکارترین و البته پرسود‌ترین صنایع مرتبط با پوشاک مصرفی است و هر چند ماه برندهای معتبر چندین نمونه کتانی جدید برای عرضه به بازار مصرف تولید می‌کنند. تکنولوژی‌های مرتبط با تولید کتانی هر روز در حال پیشرفت است و قابلیت‌هایی چون ضدآب بودن و مقاومت بسیار بالا باعث شده است که کتانی‌ها از یک کفش فصلی به محصولی برای تمامی فصول بدل شوند. در اینجا چند نمونه از بهترین محصولات عرضه شده ماه نوامبر 2015 را به شما معرفی می‌کنیم.

کتانی هایی برای فصل سرما

کتانی وازی از برتون  و نیو بلنس  « Burton x New Balance Vazee»

این کتانی‌ها اولین محصول مشترک میان کمپانی بوستونی متخصص طراحی اسنوبورد برتون و کتانی‌ساز مطرح نیوبلنس است. این کتانی‌ها با زیبایی‌شناسی خیابانی و مختص فصل زمستان طراحی شده و تضمین می‌کند که در بدترین وضعیت آب و هوایی هم پاهایی گرم و صد در صد خشک داشته باشید. این کتانی بر اساس کتانی‌های نمادین مدل 710 نیوبلنس طراحی شده که اولین بار توسط تیم صعودکننده به دیواره شمالی اورست پوشیده شده است. المان‌های بوت مخصوص اسنوبورد نظیر تکه‌ها یا وصله‌های انعکاسی و زیره لاستیکی ضخیم نیز از جزئیات زیبای این کتانی‌ها است. یک شلوار کتان با بلوز کشباف یقه گرد و کاپشن ضدآب با این کفش‌ها بسیار زیباست. اگر اسنوبورد را هم کنار موارد گفته شده قرار دهید همه چیز تکمیل می‌شود.

کتانی هایی برای فصل سرما

کتانی ایر هواراکی از نایکی « Nike Air Huarache»

نایکی غول محصولات ورزشی نیز برای این زمستان بر کارکرد کتانی‌ها تمرکز داشته است. به‌منظور رسیدن به یک کارکرد روزمره نایکی از آرشیو غنی طرح‌های گذشته خود بهره گرفته و این المان‌ها را با طراحی مدرن ترکیب کرده است. نتیجه این کار دو جفت کتانی زیباست که براحتی می‌تواند بدترین شرایط زمستانی را تحمل کند. محافظ گلگیر مانند کتانی باعث حفاظت در برابر آلودگی رویه کفش است. سیستم مگ وایر « magwire» و طراحی بوت مانند این کتانی‌ها محافظ پای شما در برابر هر مانع غیر قابل پیش‌بینی است. بندهای فوق‌العاده مقاوم و زیره لاستیکی چسبان از دیگر عوامل راحت کردن خیال از آب و هوای نامتعادل زمستانی است.

کتانی هایی برای فصل سرما

کتانی ونوس از اَتموس و پوما « Puma x Atmos ‘Venus »

الهام از آسمان شب به‌ویژه درخشش منحصربفرد ونوس در کتانی خیره‌کننده پوما و غول توکیویی تولیدکننده کتانی اَتموس واقعا شاهکار است. این همکاری سبب شده که کتانی‌های «دیسک بلیز» پوما دچار یک تغییر و تحول آسمانی شود. رویه جیر آبی تیره به همراه جزئیات طلایی و برجسته کاری هلال ماه بر پشت پاشنه ظاهر این کتانی‌ها را رویایی کرده است. زیره کفش هم در تاریکی می‌درخشد.

کتانی هایی برای فصل سرما

کتانی ال ایکس 8500 پَکِر و ریباک « Packer x Reebok LX8500 »

دومین همکاری فصلی این دو برند بزرگ بر روی کتانی ال ایکس 8500 پوما حال و هوای خزان و برگ‌های پاییزی دارد. پالت رنگی این کتانی واقعا خیره کننده و زیباست. جیر شرابی رنگ با جزئیات نارنجی و زرد در ترکیب با زیره لاستیکی سفید  با جزئیات رنگی آدامس مانند جلوه‌ای بی‌نظیر دارد. علائم برجسته برندها در کناره‌های کفش حالتی لوکس به آن بخشیده است.

مدآنلاین
آخرین اخبار