اولین محموله وارداتی ماسک N۹۵ به ایران رسید
کد خبر: ۱۷۴۰۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 March 17    -    ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

اولین محموله وارداتی ماسک N۹۵ به ایران رسید

اولین محموله وارداتی ماسک‌های سه لایه طبی و N ۹۵ وارد ایران شد و قرار بر این است که هر یک روز در میان، یک محموله وارد کشور شود.

اولین محموله وارداتی ماسک های سه لایه طبی و N۹۵ وارد ایران شد و قرار بر این است که هر یک روز در میان، یک محموله وارد کشور شود.

اولین محموله ماسک سه لایه پزشکی و نیز ماسک N۹۵ به منظور استفاده کادر درمانی وارد کشور شد و به زودی در اختیار مراکز درمانی قرار خواهد گرفت.

یک مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از این پس محموله های متعددی از ماسک های وارداتی N۹۵ و سه لایه وارد کشور خواهد شد که به صورت یک روز در میان هواپیماهای مرتبط با آن به زمین خواهند نشست.

وی افزود: در کنار تولید گسترده ماسک های طبی قابل شستشو و یک بار مصرف از سوی کارخانجات تولیدی، بسیج اصناف، واحدهای صنفی تولیدکننده پوشاک و کارخانجات بزرگ صنایع نساجی و پوشاک کشور، این محموله ها به عنوان مکمل تولید داخل وارد کشور خواهند شد.

وی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کار توزیع ماسک های وارداتی و تولیدی را در شبکه های توزیعی مطمئن و شناخته شده مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام خواهد داد.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
0
1
کشور مبداء کجاست؟ اگر ادعا میمنید امریکا جلوی ارسال کمکها به ایران را گرفته پس چه جوری این محموله به کشور آمده وقبل از این هم 7500 تن اقلام بهداشتی توسط سازمان بهداشت جهانی ، سه محموله از یونیسف ، و محمولاتی جداگانه از آلمان فرانسه ، ژاپن ، کویت ، قطر امارات ، ،ذربایجان به ایران تحویل داده شده!
احسان
|
Germany
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
0
0
حالا وقت زياد ، چه عجله اي
بذاريد لااقل نصف ملت از بين برند بعد
يعني ما اينقدر ناتوانيم كه بايد وايسيم بقيه كشورها به مل كمك كنن؟ اونم بخاطر محصول به اين سادگي؟ يعني يه ماسك هم نميتونيم توليد كنيم؟؟
آخرین اخبار