راز مرگ مرموز چند کودک در دل مرد یونانی
کد خبر: ۱۶۷۷۸
تاریخ انتشار: 2015 November 04    -    ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

راز مرگ مرموز چند کودک در دل مرد یونانی

بازجویی از قاتل یونانی پسربچه مهاجر در برلین آلمان سبب شد کارآگاهان جنایی راز قتل‌های سریالی دیگر این قاتل را فاش کنند.

 سیلویو اس فلامینگ این مرد 30 ساله یک پسر 4 ساله مهاجر بوسنی و هرزگوین را ربوده و او را پس از آزار و اذیت به قتل رسانده بود که جسدش در داخل صندوق عقب اتومبیل قاتل در برلین پیدا شد و پس از مدتی مأموران جسد دومین قربانی این مرد را که پسربچه‌ای به نام الیاس بود پیدا کردند این مرد شیطان‌صفت پس از دستگیری اعتراف کرد که هر دو کودک را با جلب اعتمادشان ربوده و سپس آنها را خفه کرده است.
 
پلیس جسد «محمد جنوزی» مهاجر 4 ساله را در یک خودرو در کنار خیابان یافته و جسد الیاس دومین قربانی را هم در پارکی در نزدیکی محل زندگی خانوادگی‌شان در «پوتسدام» آلمان پیدا کرده‌اند.
 
اکنون پلیس متروپولیتن درخواست کرده تا گذرنامه این قاتل و جنایتکار وحشی را بازرسی کند تا روشن شود که آیان این قاتل سریالی سفری به پرتغال داشته است یا نه؟ چون دختربچه‌ای انگلیسی به نام مادلین قربانی دیگری است که در پرتغال به شکل مرموزی در نزدیکی پدر و مادرش در سال 2007 میلادی ناپدید شده و هرگز ردی از جسد وی بدست نیامد و گفته می‌شود ممکن است بدست همین قاتل سریالی کشته شده باشد.
 
اگر چه پلیس افراد مظنون زیادی را در این ارتباط دستگیر کرده بود اما مدارک و شواهد تأیید نکرده که هیچ یک از آنها قاتل مادلین باشد.
 
اکنون کارآگاهان متروپولیتن بریت از پلیس آلمان درخواست کرده‌اند که گذرنامه فلامینگ را مورد بررسی قرار دهند تا روشن شود که آیا این مرد در زمان ربوده شدن دختربچه در پرتغال حضور داشته است یا خیر.
 
این درحالی است که پلیس آلمان جسد دختربچه دیگری به نام اینگا را یافته که کارآگاهان جنایی احتمال می‌دهند این دختربچه هم به دست همین قاتل سریالی کشته شده باشد.
 
پس از انتشار این اخبار مادربزرگ قاتل به پلیس گفت که از شنیدن خبر بازداشت نوه‌اش شوکه شده است. این زن سالخورده «سیلویو» را پسری آرام و کم حرف توصیف کرده و گفته او تنها یک دوست داشت اما همیشه در مدرسه مورد ظلم قرار می‌گرفت.
 
پلیس اسکاتلندیارد امیدوار است با نگاهی به گذرنامه این جنایتکار بتواند ماجرای قتل دختربچه راروشن کند.

منبع: جام نیوز
آخرین اخبار