جیمز باند همچنان رکورد به جا می‌گذارد
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۶۷۲۳
تاریخ انتشار: 2015 November 03    -    ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
«اسپکتر» جدیدترین فیلم جیمز باند با فروش ۸۰.۴ میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی، رکورد هفته افتتاحیه فیلمی بریتانیایی در جهان را شکست.

 «اسپکتر» با فروش ۸۹.۴ میلیون دلاری در بازار جهانی، پرفروش‌ترین فیلم تاريخ سينماي بريتانيا در بازار جهانی در تاریخ شد.

با وجود ساخته شدن ۲۴ فیلم از مجموعه «جیمز باند»، هیچ کاهشی در میزان محبوبیت این قهرمان دیده نمی‌شود. این ابرجاسوس به همین میزان در بریتانیای کبیر سرزمین خودش هم موفقیت کسب کرده است. فروش ۶۳.۸ میلیون دلار هفت روز اول اکران آن به معنی عبور از رکورد «هری پاتر و زندانی آزاکابان» است.

این فیلم ۶ نوامبر راهی آمریکا می‌شود و انتظار می رود در آنجا نیز در راس باکس آفیس قرار بگیرد و بیش از ۸۰ میلیون دلار کسب کند.

گفته می‌شود این فیلم آخرین حضور دنیل کریگ در نقش این شخصیت است. کریگ برای القای حسی از خطر در این مجموعه تحسین می‌شود. با همه اینها او بارها در مصاحبه‌هایش گفته ترجیح می‌دهد در جیمز باند دیگری حضور نداشته باشد و همین حرف به حدس و گمان رسانه‌ها برای یافتن چهره جایگزین او دامن زده است.

این فیلم در هلند با فروش ۳.۹ میلیون دلاری مواجه شد و در کشورهای اسکاندیناوی در مجموع بیش از ۱۲.۷ میلیون دلار فروخت و در فنلاند و نروژ رکورد گذاشت و در دانمارک با فروش ۴.۲ میلیون دلاری پرفروش ترین سه روز اول فیلم را ثبت کرد. در سوئد نیز نزدیک ۳ میلیون دلار فروخت.

این فیلم همچنین رکورد جدیدی برای آیمکس ثبت کرد و با میانگین فروش ۱۰۵ هزار دلار در هر یک از ۴۷ سینمای آیمکس در مجموع ۵ میلیون دلار فروش کرد و این رکورد را به جای گذاشت.

«اسکپتر» که با هزینه ۲۵۰ میلیون دلاری ساخته شده و میلیون‌ها دلار برای بازاریابی و تبلیغاتش خرج کرده، نیازد دارد تا خیلی بیشتر از اینها فروش کند تا به سوددهی برسد. این در حالی است که «اسکای‌فال» فیلم قبلی این مجموعه پرفروش‌ترین فیلم ۰۰۷ تاریخ شد و تقریبا با فروشی دو برابر «کازینو رویال» ۵۹۹ میلیون دلاری، از مرز یک میلیارد دلار هم فراتر رفت.

مترو گلدوین مایر تولیدکننده این فیلم و سونی توزیع کننده بین‌المللی آن هستند. سام مندس کارگردان فیلم قبلی، کارگردان این فیلم هم هست و کریستوفر والتس، بن شویشاو و لئا سیدوکس از بازیگران آن هستند.

همشهری آنلاین
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv