دستگیری مدیر مدرسه به‌دلیل مزاحمت برای اولیا
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۵۱۶۸۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 25    -    ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری مدیر مدرسه ای در پرند که برای اولیا مدرسه مزاحمت ایجاد می‌کرد خبر داد.

سرهنگ حاجعلی صالحی عصر چهارشنبه با اعلام خبر از شناسایی و دستگیری مدیر مدرسه‌ای در پرند که برای اولیا مدرسه مزاحمت ایجاد می‌کرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی شکایت احدی از شهروندان، با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و در اظهارات خود کتباً عنوان داشت؛ مدت چند روز است که فردی ناشناس از طریق شبکه اجتماعی اطلاعات خصوصی بنده را منتشر کرده و همچنین با ارسال پیام‌هایی برای بنده ایجاد مزاحمت نموده است که لازم به ذکر است بعد از ارسال هر پیام سریعاً اکانت خود را حذف کرده و مجدداً با آی دی جدید اقدام به ارسال پیام و ایجاد مزاحمت می‌کند.

وی با بیان اینکه در هنگام رسیدگی به پرونده متهم همچنان به فعل مجرمانه خود ادامه می‌داد، گفت: پس از شناسایی متهم در شهر پرند که مدیر مدرسه فرزند شاکیه بود مأموران پلیس فتا اقدام به احضار متهم کرده و اظهارات وی را ثبت کردند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی شده بود که پس از روبرو شدن با مستندات ادله دیجیتال جرم، چاره‌ای جز اعتراف نداشت و در اظهارات خود عنوان کرد: در جلسه اولیا و مربیان که در مدرسه خود برگزار کردم با شاکیه آشنا شدم و در ادامه به دلیل اینکه جذب ایشان شده بودم قصد ایجاد رابطه و نزدیک شدن به ایشان را داشتم که موفق به انجام این کار نشدم که همین امر باعث شد تا با اکانت‌های مختلف شانس خود را برای برقراری ارتباط امتحان کنم.

وی تشریح کردبیان داشت: پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای رسیدگی به جرایم رایانه‌ای منتقل شد.

مهر

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صمدپاشازاده ماکویی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
1
خاک عالم برسرش که چطور این مردم را برای تحصیل فرزندانشان بی اعتماد میسازند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
1
جل الخالق! مدیر مدرسه!
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
3
0
بنده دبیر هستم وقتی مادر دانش آموز با حالت بزک کرده وارد دبیرستان پسرانه میشود چه باید کرد ،اول از همه مادران باید رعایت کنند و بنده این عمل زشت مدیر مدرسه را که به دیگر دبیران محترم لطمه می زند را محکوم می کنم و امیدوارم که قانون به شدت با این شخص خاطی برخورد کند تا درس عبرتی برای دیگران باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
احمق جان در دیزی بازه حیای گربه کجا رفته. اگر قرار باشه حجاب و بزک خانمها افراد سست عنصری مثل شما رو سه سوته تحریک کنه. باید عملا زیپ نصف اقایان تو خیابونها باز باشه و هر کسی رو دیدن بهش حمله کنن. وای بر ما که پسماندهای فکری مثل شما بچه های جامعه رو تربیت می کنن.
خان محمدعلی آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
2
0
به نظرتان متهم چه چیزی بغیر از بدحجابی در شاکیه دیده بود که جذبش شده بود؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv