ضرب و شتم تکنیسین اورژانس در هرمزگان +عکس
کد خبر: ۱۴۹۷۳۴
تاریخ انتشار: 2019 July 05    -    ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

ضرب و شتم تکنیسین اورژانس در هرمزگان +عکس

شب گذشته دو تکنیسین فوریت‌های پزشکی شهرستان سیریک در حین انتقال بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

احمد جمالدینی اظهار داشت: ساعت ۲۲ شب گذشته طی اعلام حادثه واژگونی یک خودرو در مسیر شهرستان سیریک به میناب، اورژانس ۱۱۵ این شهرستان در سریع‌ترین زمان در صحنه تصادف حاضر شد.

ضرب و شتم تکنیسین اورژانس در هرمزگان

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت بیمار پس از انجام اقدامات اولیه و بنابر تشخیص تکنیسین‌های اورژانس تصمیم به انتقال مصدوم به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب جهت اقدامات تشخیصی و درمانی گرفته شد.

فرماندار شهرستان سیریک گفت: با توجه به اینکه خودروی واژگون شده حامل مشروبات الکلی بوده است نیروی محترم انتظامی، همراهی مصدوم را با نیروهای اورژانس ۱۱۵ تا مرکز درمانی میناب برعهده گرفت.

جمالدینی اضافه کرد: اما در بین راه انتقال در مسیر روستای زهوکی از توابع شهرستان میناب، تعدادی از افراد ناشناس با سد کردن مسیر آمبولانس، ضمن فراری دادن مصدوم و همچنین خسارت شدید به آمبولانس، اقدام به ضرب و شتم نیروهای زحمتکش اورژانس ۱۱۵ کردند.

وی مطرح کرد: در این حادثه به دو نفر از تکنیسین‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان سیریک به نام‌های چاکر رییسی و یوسف زارعی آسیب‌های بدنی شدیدی از ناحیه سر وچشم وارد کردند.

فرماندار شهرستان سیریک مطرح کرد: دو نیروی آسیب‌دیده فوریت‌های پزشکی بلافاصله به بیمارستان میناب منتقل و تحت درمان‌های اولیه پزشکی قرار گرفتند.

فارس

آخرین اخبار