بدل بازیگر معروف سریال تاج و تخت هم پیدا شد!
کد خبر: ۱۴۰۴۹۴
تاریخ انتشار: 2019 March 30    -    ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
به تازگی بدل بازیگر معروف جهانی و ستاره سریال تاج و تخت، پیتر دینکلیج در پاکستان پیدا شده است. این مرد پاکستانی گفته که علاقه‌ی زیادی به پیتر دینکلیج دارد و آرزو دارد او را از نزدیک ببیند. قد این مرد پاکستانی با قد بازیگر هالیوودی پیتر دینکلیج برابر است.

بدل  بازیگر معروف سریال تاج و تخت هم پیدا شد!

بدل  بازیگر معروف سریال تاج و تخت هم پیدا شد!«اختصاصی تابناک باتو» به تازگی بدل بازیگر معروف جهانی و ستاره سریال تاج و تخت، پیتر دینکلیج در پاکستان پیدا شده است. این مرد پاکستانی گفته که علاقه‌ی زیادی به پیتر دینکلیج دارد و آرزو دارد او را از نزدیک ببیند. قد این مرد پاکستانی با قد بازیگر هالیوودی پیتر دینکلیج برابر است. "روزی خان" در یکی از رستوران‌های شهر پیشخدمت است و به شباهت زیادش به پیتر دینکلیج شهرت دارد.

بدل  بازیگر معروف سریال تاج و تخت هم پیدا شد!

علاوه بر تطابق قد ۱۳۵ سانتیمتری، خطوط و حالت چهره اش شباهت زیادی به پیتر دارد تا جایی که مشتریان رستوران با او عکس یادگاری می‌گیرند، خیلی از مردم هم به شوخی می‌گویند که او برادر گمشده پیتر است که در کشور دیگری زندگی می‌کند. پیتر دینکلیج در سریال محبوب و پر‌طرفدار Game of Thrones (بازی تاج و تخت) نقش تیریون لنیستر را ایفا کرده است.

بدل  بازیگر معروف سریال تاج و تخت هم پیدا شد!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار