بازیگوشی پسربچه، فامیل را به جان هم انداخت
کد خبر: ۱۳۶۲۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 February 12    -    ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
bato-adv
bato-adv

زمانی که مرد به همراه همسر و دو فرزندش وارد خانه باجناقش شد، نمی‌دانست با شیطنت پسر بازی گوشش دچار دردسر و پایش به دادگاه کشیده می‌شود. پدر خانواده درباره چگونگی این اتفاق گفت: شبی به همراه همسرم و فرزندانم راهی خانه باجناقم شدیم.

مدتی از حضورمان در خانه او نگذشته بود که یکی از پسرهایم دسته گل به آب داد و باعث شد تلویزیون گران قیمت باجناقم از روی دیوار به زمین سقوط کند. بعد از شنیدن صدا خودمان را به اتاق رساندیم و دیدیم کار از کار گذشته و تلویزیون شکسته است.

بعد از این اتفاق باجناقم به خاطر متحمل شدن خسارت زیاد به شدت عصبانی شد و شروع به ناسزاگویی کرد و پسرم را کتک زد. من که طاقت کتک خوردن پسرم را نداشتم وارد معرکه شدم و همین ماجرا باعث شد من و باجناقم درگیر شویم. بعد از کتک کاری من و باجناقم همسران مان نیز از خجالت هم در آمدند و دورهمی مان با دعوا به پایان رسید.

روز بعد از این ماجرا کار به شکایت کشیده و باجناقم به شدت مصر دریافت خسارت تلویزیون از من شد و الان نمی‌دانم در این گرانی و مشکلات اقتصادی چطور خسارت میلیونی او را پرداخت کنم؟ زندگی ام بابت این اتفاق و شیطنت فرزندانم دچار بحران شده است.

فرتاک نیوز

bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
3
عوض پاره کردن همدیگر همان لحظه اعلام می کردی خسارت تلویزیون را تمام و کمال می پردازم عذرخواهی می کردی و ماجرا ختم به خیر می شد تلویزیون را می خریدی ولی پسرت را نباید کتک بزنی فقط باید آگاهش می کردی که کار بدی کرده خلاصه گاهی ناخواسته این اتفاقهای در زندگی آدم می افتد ضرر و زیان این دنیاست کاری اش هم نمی شود کرد باید مسئولیت خطا و اشتباه را پذیرفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
0
1
عاقبت فامیل بازی با باجناق همینه. از قدیم گفته اند باجناق فامیل نمی شه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv