بسترن B70 بخریم یا سراتو آپشنال 2000
کد خبر: ۱۳۵۳۳۶
تاریخ انتشار: 2019 February 03    -    ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

بسترن B70 بخریم یا سراتو آپشنال 2000

هر دو نسخه موتوری بسترن B70 دارای استاندارد آلایندگی یورو۵ و یورو ۴ هستند و مصرف ترکیبی زیر 9.4 لیتر را به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر رقم می‌زنند.

پس از عرضه بسترن B50 فروش ناموفق آن در ایران کمپانی فاو با همکاری شرکت مزدا دست به تولید خودروی جدیدی به نام بسترن B70 کرده است که با توجه به شواهد و بررسی‌های انجام شده به نظر می‌رسد برخلاف خودروهای پیشین کمپانی فاو فروش خوبی را تجربه کند و آمار خرید و فروش بسترن را در ایران بالا ببرد. این خودروی چینی در دو پیشرانه عرضه شده است؛پیشرانه اول این خودرو ساخت مزدا با حجم موتور ۱۹۹۹ سی‌سی و بیشینه توان ۱۴۵ اسب بخار و گشتاور ۱۸۴ نیوتن متر است. پیشرانه دوم، ساخت فولکس واگن با حجم ۱۸۰۰سی‌سی مجهز به توربو شارژ و حداکثر توان ۱۸۴ اسب بخار و گشتاور ۲۳۵ نیوتن متر است.

بسترن B70 بخریم یا سراتو آپشنال 2000

هر دو نسخه موتوری بسترن B70 دارای استاندارد آلایندگی یورو۵ و یورو ۴ هستند و مصرف ترکیبی زیر 9.4 لیتر را به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر رقم می‌زنند.

سیستم تعلیق این خودرو مانند مدل پیشین کمپانی فاو از دوبل جناغی در جلو و چند اتصالی در عقب بهره می‌برد. در این خودرو از گیربکس ۶ سرعتِ اتوماتیک استفاده شده. البته گیربکس ۶ سرعتِ دستی نیز برای این خودرو موجود است اما به نظر می‌رسد عرضه این خودرو در ایران در مدل اتوماتیک آن صورت گیرد.

از لحاظ امکانات رفاهی و آپشن‌های موجود در این خودرو می‌توان به سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، گرمکن‌های صندلی، آینه‌های برقی گرمکن‌دار، سانروف، شیشه‌های UV، سنسور پارک جلو وعیب و در فول‌ترین مدل بسترن   b70  امکاناتی نظیر کروز کنترل، سانروف،روکش چرمی صندلی‌ها، ۶ عدد کیسه هوا و ... وجود دارد.

قیمتی که برای این خودرو پیش‌بینی می‌شود ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است این خودرو هنوز در بازار عرضه نشده است اما شما می‌توانید با مراجعه به سایت دیوار به محض موجود شدن این خودرو در بازار را خریداری کنید.

ناگفته نماند که باتوجه به ویژگی‌ها و امکاناتی که بسترن B70 دارد به نظر می‌رسد بتواند با سراتو آپشنال ۲۰۰۰ مونتاژ ایران رقابت کند.

بسترن B70 بخریم یا سراتو آپشنال 2000

سراتو آپشنال مونتاژ ایران از سال ۹۵ روی خط تولید شرکت سایپا قرار گرفته است. این خودروی دو رگه کره‌‌ای ایرانی یکی از ‌ محصولات پرطرفدار کمپانی سایپا است.

سراتو ۲۰۰۰ آپشنال نسبت به نسخه‌های پیشین آن امکانات نسبتا کامل‌تر و ویژه‌تری دارد. در بخش مشخصات فنی کیا سراتو همانند کیا سراتوی ۲۰۰۰ معمولی است و از همان پیشرانه ۲ لیتری با بیشینه توان ۱۵۶ اسب بخار و مجهز به گیربکس ۶ سرعتِ اتوماتیک بهره می‌برد. یکی از ویژگی‌های جذاب سراتو آپشنال وجود قابلیت جالب اهرم تعویض دنده در پشت فرمان است که به شما حسی همچون حس رانندگی در یک خودروی اسپرت را القا می‌کند.

سراتو ۲۰۰۰ آپشنال مونتاژ سایپا با نسخه وارداتی آن کاملا تفاوت دارد؛ از متریال فضای داخل کابین گرفته تا طراحی فرمان و پنل مربوط به سرعت و دور موتور ، اما در مجموع کیفیت ساخت قابل قبولی دارد.

شاید اگر از بیرون این خودرو ببینید تصور کنید که فضای داخلی آن نیز همانند نمای بیرونی ‌آن کوچک است اما این تصور غلط است و اگر نگاهی به داخل آن بیندازید خواهید دید فضای جاداری برای سرنشینان در نظر گرفته شده است.

سراتو ۲۰۰۰ آپشنال دارای امکانات رفاهی نظیر کروز کنترل، سیستم ورود بدون کنترل، پدال تعویض دنده پشت فرمان، سانروف، تهویه مطبوع اتوماتیک، روشنایی اتوماتیک، ایموبلایزر،گرمکن شیشه‌ی عقب و چراغ‌های مه شکن جلو و عقب و ... است.

اگر می‌خواهید سراتو ۲۰۰۰ آپشنال صفر کارکرد را خریداری کنید، با بودجه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان می‌توانید صاحب این خودرو شوید و نسخه کارکرده آن به مبلغ ۱۷۰ تا ۱۹۰ میلیون تومان با کارکرد کمتر از ۶۰ هزار کیلومتر خرید و فروش می‌شود. به طور مثال در آگهی‌هایی که در سایت‌های مختلف موجود است به آگهی‌های سایت دیوار نگاهی انداخته‌ایم  که در آن سراتو 2000 آپشنال با 47 هزار کیلومتر مدل سال 96 بدون هیچگونه آسیبی به قیمت 180 میلیون تومان فروخته می‌شود. در این سایت کمترین قیمتی که برای کارکرد زیر 60 هزار کیلومتر سراتو 2000 آپشنال پیشنهاد شده مبلغ 160 میلیون تومان است که خودرو مشکلات جزئی نظیر رنگ شدگی دارد.

آخرین اخبار