زمان پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۳۴۷۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 January 28    -    ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه به محض اعلام رقم عیدی بازنشستگان، پرداخت آن در بهمن ماه آغاز می‌شود، گفت: برای همسان‌سازی، ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

 محمدحسن زدا در نشست خبری خود که صبح امروز دوشنبه برگزار شد، گفت: در ایام دهه فجر اقدامات مختلفی انجام خواهد شد که یکی از آنها، افتتاح بیمارستان خوی است. همچنین مهمترین پروژه تأمین اجتماعی این است که در بحث واردات بنزین به خودکفایی برسیم و دیگر نیازی به واردات نیست.

وی با اشاره به اینکه ۴۲ میلیون نفر تحت پوشش این سازمان هستند، گفت: ۱۴ میلیون بیمه‌شده اصلی و ۲۲ میلیون بیمه شده تبعی داریم. همچنین ۳.۵ میلیون مستمری‌بگیر اصلی و ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر مستمری‌بگیر تبعی تحت پوشش سازمان هستند.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی افزود: ۲۱۳ هزار نفر از تأمین اجتماعی بیمه بیکاری می‌گیرند و هر ماه ۳۷۰ میلیارد تومان پرداخت می‌شود.

زدا گفت: یک میلیون و ۲۰۰ هزار کارگاه تحت پوشش داریم و ۵۵۶ شعب تأمین اجتماعی، ۲۳۲ شعبه اقماری و ۲۱۹ کارگزاری داریم.

وی در مورد پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی افزود: ابتدا باید دولت در مورد میزان عیدی تصمیم بگیرد و سپس بعد از اینکه مبلغ اعلام شد، ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در بهمن ماه این میزان عیدی پرداخت شود و از قبل تمهیدات لازم را اندیشیده‌ایم.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در خصوص بیمه خبرنگاران آزاد نیز گفت: این افراد از طریق صندوق بیمه هنرمندان بیمه می‌شوند، محدودیتی در این خصوص نداریم و اگر وزارت بهداشت بار مالی آن را تأمین کند، بدون محدودیت بیمه خواهند شد.

زدا در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان اظهار داشت: کارگروه مشترکی با حضور شرکای تأمین اجتماعی ایجاد شده به طوری که مدل‌های متفاوتی برای همسان‌سازی در این کارگروه‌ها اعلام شده است. بر اساس برنامه ششم، باید در خصوص همسان‌سازی بازنشستگان اقدام کنیم و بار مالی برای سال اول آن، ۱۲ هزار میلیارد تومان است که با تأمین اعتبار، اجرای آن نیز آغاز خواهد شد.

وی در خصوص پرداخت مطالبات داروخانه‌ها و مراکز طرف قرارداد افزود: قرار است از این پس، پولی که مربوط به مطالبات است، در اختیار استان‌ها قرار دهیم و با توجه به شرایط محیطی، آن را اختصاص دهند.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در مورد بدهی دولت اظهار داشت: بر اساس میزانی که حسابرسی شده، اصل بدهی تا پایان سال ۹۴، ۸۰ هزار میلیارد تومان است که صحبت‌هایی در خصوص سود آن انجام شده که مقادیر آن متفاوت است و اخیراً در کمیسیون تلفیق، کارگروهی تشکیل شده و در مجموع در این کارگروه نحوه بازپرداخت و میزان دقیق بدهی مشخص خواهد شد، اما در مجموع حداقل ۱۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به تأمین اجتماعی است که بعد از اعلام کارگروه، رقم دقیق آن اعلام خواهد شد.

مهر

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0
0
بخش اعظم هزینه های داروها و خدمات آزمایشگاهی و ام ار آی و.... با نرخ آزاد از بیمار دریافت میشود دیگه چه بدهی تامین اجتماعی به داروخانه ها و مراکر طرف قرارداد دارد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv