درگیری مرگبار در خیابان شوش
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۳۰۰۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 December 11    -    ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

ساعت ۲۰:۴۰ پانزدهم آذر ماه جاری وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل، توسط مأموران کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

بنابر اظهارات مأموران، مقتول طی یک درگیری مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان بهارلو، به علت شدت جراحات وارده جان باخته بود.

دقایقی بعد از اعلام این خبر، بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در بیمارستان بهارلو حاضر و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بررسی اولیه نشان داد مقتول مرد چهل و چهار ساله‌ای است که حدود ساعت ۲۰ همان شب (۱۵ آذر) در مقابل منزل خود واقع در خیابان شوش شرقی، خیابان شهرزاد با سه مرد درگیر شده، از ناحیه گوش راست و کمر مورد اصابت جسم نوک‌تیز و برنده به احتمال زیاد قمه قرار گرفته و به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان به کام مرگ فرورفته است.

در نهایت جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای بازداشت متهمان این پرونده به دستور بازپرس امور جنایی تهران ادامه دارد.

تسنیم

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
0
0
گوش و کمر؟ هیچکدوم اندامهای حیاتی نیستند. اگر ضربه مغزی تو کار نبود باشه یا قمه را از کمر فرو نکرده باشه از ریه، قلب، آئورت، کبد و آئورت شکمی رد بشه و پارگی کامل ایجاد کرده باشه و یا از ترس سکته نکرده باشه، مرگ فقط ناشی از بی سوادی کادر درمانی بوده و بس
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv