تصادف شدید و انفجار در جاده مرگ + عکس
کد خبر: ۱۱۵۷۹
تاریخ انتشار: 2015 September 17    -    ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
در تصادف یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه وانت پیکان در منطقه سنگچین شهرستان گرمه از توابع خراسان شمالی  3 نفر از سرنشینان خودروی وانت و راننده پراید در دم جان باختند.

افسر راهنمایی و رانندگی حاضر در محل حادثه انحراف به چپ و بی‌احتیاطی راننده وانت پیکان را علت این حادثه عنوان کرد و افزود: خودروی وانت پس از منحرف شدن باعث مسدود شدن مسیر پراید شده و برخورد این دو خودرو باعث نشست بنزین و ایجاد انفجار شده است.

وی اضافه کرد: متأسفانه در این حادثه 3 نفر از سرنشینان خودروی پیکان وانت و راننده پراید در شعله‌های آتش سوختند.

تصادف و انفجار در جاده مرگ 4 کشته برجای گذاشت

یکی از افراد حاضر در محل حادثه دیر رسیدن خودروی آتش‌نشانی را یکی از دلایل افزایش تلفات جانی و مالی این حادثه اعلام کرد و افزود: متأسفانه خودروهای امدادی هلال‌احمر تنها مجهز به کپسول آتش‌نشانی بودند که پس از حضور در محل حادثه توانایی مقابله با این حجم آتش را نداشته و خودروی آتش‌نشانی شهر قاضی که نزدیک‌ترین ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه است 25 دقیقه پس از انفجار در محل حاضر شد.

این حادثه در ساعت 8 صبح امروز در کیلومتر 55 محور آشخانه به جنگل گلستان اتفاق افتاد.

محور بجنورد به جنگل گلستان به دلیل پذیرا بودن زائران حرم امام رضا (ع) و گردشگرانی که قصد سفر به شمال کشور را دارند یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور محسوب می‌شود که متأسفانه همه‌ساله شاهد حوادثی ناگوار است.

تصادف و انفجار در جاده مرگ 4 کشته برجای گذاشت

 همچنین طرح چهار بانده کردن محور بجنورد- جنگل گلستان از سال ۸۷ شروع‌شده و که به دلیل کمبود اعتبار، این طرح به‌کندی پیش می‌رود و با گذشت پنج سال هنوز تکمیل نشده است.

این محور به دلیل وقوع حوادث دلخراش ترافیکی و آمار بالای کشته‌شدگان تصادفات از طرف رسانه‌ها به جاده مرگ موسوم شده است.

خاطرنشان می‌گردد در وحشتناک‌ترین تصادف پیش از حادثه صبح امروز که ابتدای شهریورماه اتفاق افتاد بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری اپل با یک دستگاه کامیون ۵ نفر جان باختند و گره ترافیکی ایجادشده نیز پس از ۶ ساعت رفع شد.

هشدار نیوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار