ماجرای تصادف «مهدی فخیم زاده»
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۱۳۷۷۸
تاریخ انتشار: 2018 June 30    -    ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

مهدی فخیم زاده کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون چهارشنبه هنگامی‌ که مشغول فیلمبرداری آخرین سکانس‌های فیلم سینمایی جدیدش با نام «مشت آخر» بود، هنگامی که سوار موتورسیکلت بود دچار یک تصادف شدید شد و به دلیل ضربه‌ وارده به سرش در بیمارستان بستری و تحت مراقبت‌های ویژه است.

در این چند روز اخبار ضد و نقیضی درباره وضعیت این کارگردان منتشر شده اما طبق آخرین خبر ایشان به هوش آمده و روند روبه بهبودی دارد.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با حضور در بیمارستان مهدی فخیم زاده با برخی عوامل فیلم و بازیگران سینما و تلویزیون که در آنجا حاضر و به عیادت او رفته بودند،گفتگویی داشت که در ادامه به آن پرداخته ایم:

حامد حسینی: تنها یک سکانس باقی مانده بود

سید حامد حسینی تهیه کننده «مشت آخر» در خصوص ماجرای رخ داده در پشت صحنه این اثر گفت: روز آخر ضبط سکانس‌های پایانی کار بودیم که رفت و آمد بین لوکیشن‌ها باعث این حادثه شد.

وی ادامه داد:موتوری از یک فرعی به سرعت با موتور فخیم زاده تصادف کرد که خداروشکر با آمدن اورژانس به سرعت به بیمارستان چالوس منتقل شد.

حسینی ادامه داد: امروز صبح با او گفتگو داشتم و خداروشکر حالش خوب بود و شکستگی نداشت و تنها چند زخم سطحی است که آن هم برطرف می‌شود.

وی در خصوص ضایعه مغزی در اخبار منتشر شده اظهار داشت: ضایعه مغزی دیده شده، اما به این تصادف ربطی نداشته و جای هیچ نگرانی نیست.

باشگاه خبرنگاران

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv