حجاب کامل چهره در هلند ممنوع شد
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۱۳۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 27    -    ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مجلس علیای هلند، قانون ممنوعیت حجاب کامل چهره در مکان‌های عمومی را تصویب کرد. مجلس سفلای هلند این لایحه را در سال ۲۰۱۶ تصویب کرده بود.

لایحه ممنوعیت حجاب کامل چهره که طرحی ابتکاری از «رونالد پلاسترک»، وزیر کشور هلند است، پیش از این که تصویب شود، بار‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است. پیشتر «مارک روت»، نخست وزیر هلند اعلام کرد این لایحه صرفا جهت ارتقای تدابیر امنیتی است. با این حال، تصویب لایحه ممنوعیت حجاب کامل چهره، نگرانی‌ها در خصوص هدف قرار گرفتن اقلیت‌های مذهبی را افزایش داده است.

حجاب کامل چهره، پیش از این در بسیاری از کشور‌های اروپایی همچون دانمارک، فرانسه، سوئیس، اتریش، بلژیک، لتونی، بلغارستان و تیچینو [بخش سوئیسی زبان ایتالیا]ممنوع شده بود.

حجاب کامل چهره در برخی از شهر‌های آلمان ممنوع است. بلژیک در سال ۲۰۱۱ پوشش کامل چهره را ممنوع کرد و در همان سال فرانسه نیز به تبعیت از بلژیک پوشیدن روبند و نقاب چهره در مکان‌های عمومی را ممنوع کرد.

باشگاه خبرنگاران

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
50 میلیون از 750 میلیون نفر ساکنان اروپا مسلمان هستند. در حالی که تنها 6 میلیون یهودی در اروپا زندگی میکنند. این 6 میلیون یهودی دارای ثروت و قدرت زیادی هستند و اکثرا در پست مهم قرار دارند و یا رسانه ه و بخش های تجاری اروپا را در دست دارند.
در حالی که 50 میلیون مسلمون اروپا اکثرا در کارهای سطح پایین مثل نظافت، خدمات، نگهبانی و ... مشغول هستند.
این نشون میده که تعداد مهم نیست و کیفیت که مهمه.
در اروپا و غرب نفرت شدیدی بعد از ایجاد داعش نسبت به مسلمانان ایجاد شد به طوری که در برخی کشور های اروپایی پلیس اعلام کرد که هر جا صدای الله اکبر شنید حق تیر دارد.
شما برای دیدن شدت تنفر اروپایی ها از مسلمانان کافیه به اروپا بروید و در یکی از امکان عمومی الله اکبر بگویید بلافاصله همه وحشت کرده و فرار میکنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv