حمایت سحر دولتشاهی از واکنش فرشته حسینی+عکس
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۱۱۲۶۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 05    -    ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

سحر دولتشاهی در حمایت از فرشته حسینی، نوشته این بازیگر افعان مقیم ایران را در صفحه‌ اینستاگرامش منتشر کرد.

در پی اتفاق تکان دهنده‌ تجاوز به یک دختر بچه 5 ساله افغان که در رسانه‌ها منتشر شد، فرشته حسینی، بازیگر افغانستانی فیلم‌های «رفتن» و «سونامی»، یادداشتی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و در آن از مخاطبان پرسید که آیا نژاد باعث می‌شود که انقدر نسبت به هم بی‌رحم باشیم؟

فرشته حسینی در ابتدا با انتشار خبر تجاوز سه مرد به یک دختر بچه افغانستانی در اینستاگرام خود نوشت : «من فرشته حسینی متولد ایران هستم از پدر و مادری افغانستانی. چی باعث می‌شود کسی فکر بکند من نباید از حقوق انسانی بهره‌مند باشم؟ چه کسی تصمیم می‌گیرد که اجازه داشتن عزت نفس، حقوق برابر و آرامش را به من ندهد؟ چی باعث می‌شود وقتی می‌خواهید کسی را مسخره کنید بگویید «مثل افغانستانی‌ها» می‌ماند؟»

حمایت سحر دولتشاهی از واکنش فرشته حسینی+عکس

او در ادامه نوشت: « چه چیزی در من وجود دارد که شما را انقدر آزار می‌دهد؟ چه چیزی باعث می‌شود به من بی احترامی کنید؟ چه چیز باعث می‌شود انقدر بی رحم باشیم نسبت به هم؟ نژاد؟! چه کسی تعیین کرده این مرزهای احمقانه را؟ این مرزها قرار نیست که تعیین کند چه کسانی را باید دوست داشته باشیم و از چه کسانی متنفر باشیم بدون اینکه ارتباطی برقرار باشد. قرار نیست هیچ مرزی مانع عشق ورزیدن و احترام شود؟»

سحر دولتشاهی بازیگر سینما نیز با بازنشر این پست در صفحه اینستاگرام خودش حمایت خود را از حسینی اعلام کرد.

برترین ها

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
0
2
در کنار هزاران جنایت مهاجران افغان به خدمت این خانم عرض کنم
دوستی تعریف میکرد در یکی از انبار های وابسته به دفتر مرکزی یک جوان پاک و متدین ایرانی انباردار یکی از انبار های بزرگ بود او در ابتدای کار انچنان نظمی به انبار داده بود که نحوه کار کردنش در بین همکاران زبانزد بود کارفرما برای اضافه کردن یک فضای باز به انبار مذکور کار را به یک معمار افغانی که مقیم ایران شده بود می سپارد معمار چند کارگر هموطن خود را برای ساخت به محل انبار می اورد بعلت حساس بودن انبار دار و کارگرانبارش مدام به بی نظمی و شلوغی محل کار اعتراض میکنند معمار در پاسخ به اعتراض برای ازار انباردار از طریق برچسب و تخریب جنسی وارد عمل میشود و همه کارگرانش را علیه انباردار می شوراند نهایتا با انبار دار وارد درگیری فیزیکی میشود و از انباردار کتک میخورد معمار با ۱۱۰ تماس میگیرد اما ۱۱۰ طرف تماس گیرنده با ۱۱۰ را میگیرد میانجیگری برخی از همسایگان قضیه درگیری باصلح به پایان میرسد بعد از ظهر همان روز ان جوان کاری و منظم محل کار را برای همیشه ترک میکند و حتی تماس مدیران برای بازگشت او فایده نداشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
1
0
خلاء تربیت در هر دو جامعه ایرانی و افغان که در واقع از یک ریشه هستند به وضوح دیده می شود. روا یا ناروا متاسفانه به هر دو انگ جهان سومی زده می شود. همه ما به بازشناسی خودمان و تغییر رفتارها از طریق بازمهندسی اجتماعی نیازمندیم. روحانیون که دائم پیام مرگ و نیستی برای این و آن می فرستند از این جایگاه بی بهره اند.رفتار آزاردهنده منفور است فرقی هم نمی کند که انجام دهنده آن ایرانی باشد یا افغان یا اروپایی یا از هر نژاد و ملیتی. ملتی که مدعی معرفی حقوق بشر به جهانیان می باشد خودش به تنها چیزی که باور ندارد همان "حقوق بشر" است. خدایا مددی.
وطن پرست آریایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
2
ﻫﯿﭻ ﮐﺸﻮﺭﯼ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﻪ ﺷﮑﻞ ﻓﻌﻠﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﭘﺬﯾﺮﺍﯼ ﻣﻬﺎﺟﺮﺍﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﻭ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺣﺎﺿﺮ ﮐﻪ ﺣﺪﻭﺩ ﭘﺎﻧﺰﺩﻩ ﺳﺎﻝ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﻃﺎﻟﺒﺎﻥ ﺳﻘﻮﻁ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﺩﻭﻟﺖ ﺍﻓﻐﺎﻧﺴﺘﺎﻥ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﺗﺒﺎﻉ ﺍﻓﻐﺎﻧﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﮐﺸﻮﺭ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺑﺮﮔﺮﺩﻧﺪ ﭼﻮﻥ ﺟﻨﮓ ﺩﺭ ﮐﺸﻮﺭﺷﺎﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺣﻀﻮﺭ ﺍﻧﻬﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻫﯿﭻ ﺗﻮﺟﯿﺤﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ........ﺩﺭ ﺿﻤﻦ ﻓﺎﺷﯿﺴﺖ ﻭ ﻧﮋﺍﺩ ﭘﺮﺳﺘﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﮐﺎﺭﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻫﯿﺘﻠﺮ ﮐﺮﺩ ﻭ ﻧﮋﺍﺩﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮ ﺭﺍ ﻗﻠﻊ ﻭ ﻗﻤﻊ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻭ ﻣﯿﮑﺸﺖ ﺁﯾﺎ ﻣﺎ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﻬﺎ ﭼﻨﯿﻦ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯾﻢ؟؟؟ ﻣﺎ ﻓﻘﻂ ﻣﯿﮕﻮﯾﯿﻢ ﺑﻪ ﮐﺸﻮﺭ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺑﺎﺯ ﮔﺮﺩﻧﺪ ﭼﻮﻥ ﺩﺭ ﮐﺸﻮﺭﺷﺎﻥ ﺩﯾﮕﺮ ﺟﻨﮓ ﻧﯿﺴﺖ ﻭ ﻣﺎ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﺑﯿﮑﺎﺭ ﺩﺍﺭﯾﻢ
وطن پرست آریایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
1
ﺑﻨﺎ ﺑﻪ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﺭﺳﻤﯽ ﺣﺪﻭﺩ سه ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﻣﻬﺎﺟﺮ ﻣﺠﺎﺯ و غیر مجاز ﺍﻓﻐﺎﻥ ﺩﺭ ﮐﺸﻮﺭ ﺩﺍﺭﯾﻢ ولی اینطور که پیداست ﻃﺒﻖ ﺁﻣﺎﺭﮔﯿﺮﯼ ﻫﺎی موثق دیگر از روستاها و شهرها و کلانشهرهای کشور ﺣﺪﺍﻗﻞ ﺳﻪ ﺑﺮﺍﺑﺮ آمار اعلام شده از طرف مسوولین ﻣﻬﺎﺟﺮﺍﻥ ﺍﻓﻐﺎﻥ مجاز و ﻏﯿﺮ ﻣﺠﺎﺯ که ﻭﺍﺭﺩ ﮐﺸﻮﺭ ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﻪ ﺟﺮﺋﺖ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﮔﻔﺖ ﺑﯿﻦ هفت ﺍﻟﯽ ده ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺍﻓﻐﺎنی مجاز و غیر مجاز ﺩﺭ ﮐﺸﻮﺭ ﺩﺍﺭﯾﻢ......ا وفتی مردم ایران این همه مشکلات معیشتی و اقتصادی دارند حضور این حجم جمعیتی از افغانها در ایران چه توجیحی میتواند داشته باشد؟؟؟؟ ﺩﺭ ﮐﺮﻣﺎﻥ ۵۰ ﺩﺭﺻﺪ ﺟﺮﺍﺋﻢ ﺑﻪ ﺍﺗﺒﺎﻉ ﺍﻓﻐﺎﻧﯽ ﺑﺮ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﺩ و ﺣﻀﻮﺭ ﺍﺗﺒﺎﻉ ﺍﻓﻐﺎﻧﯽ ﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎﻋﺚ حجم بالایی از ﺟﺮﻡ ﻭ ﺟﻨﺎﯾﺖ ﺩﺭ ﮐﺸﻮﺭ ﻣﺎ هست ﺑﻠﮑﻪ تعداد زیاد ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻥ افغان که اکثرا هم کودکان کاری هستند که توسط والدین افغان خود به کار گمارده میشوند ﮔﺮﯾﺒﺎﻥ ﮐﺸﻮﺭ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ و ﺟﺎﻟﺐ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﻭﻟﺖ ﺍﻓﻐﺎﻧﺴﺘﺎﻥ ﺍﺯ ﮐﻤﺘﺮﯾﻦ ﻫﻤﮑﺎﺭﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺎﻫﺶ ﻣﻌﻀﻞ ﺣﻀﻮﺭ ﺍﻓﻐﺎﻧﯽ ﻫﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍمتناﻉ ﻣﯽ ﻭﺭﺯﺩ و ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﻦ ﮐﺸﻮﺭ ﻣﺎ هم ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ ﻣﺎ ﺑﺎ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻣﻠﻞ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩ ﺩﺍﺭﯾﻢ ، ﺣﺎﻻ‌ ﺳﻮﺍﻝ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻣﻠﻞ و سازمانها و رسانه های ایرانی که از افاغنه حمایت میکنن و براشون دلسوزی میکنن چرا ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻬﺎﺟﺮینی ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﺮﺍﻟﯿﺎ ﻭ ﺍﺭﻭﭘﺎ رفته اند و وضعیت اسفناکی در کمپها و اردوگاه های پناه جویی دارند ﺩﻟﺴﻮﺯﯼ ﻧﻤﯽ ﮐﻨنﺪ؟؟!!
ویدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
1
درباره تجاوز این همه افغانی به دختران توجوان و کودک ایرانی چیزی نمی گید که مردک افغانی به خودش اجازه میده به بچه ایرانی تجاوز بکنه اونم تو خاک خودش.انقدر که افغانی ها در ایران سر کار هستند الحمدالله خود ایرانی ها کار ندارند در شهر من فکر کنم نصف جمعیت را افغانی ها تشکیل میدن بس که زیادن و غیر قانونی تشریف اوردن بعد واسه ما دو قورت و نیمشون هم باقیه
اگر راست میگی از جنایات هموطنانت در این کشور بگو برادر دینی.از خیانت مردان تنوع طلب و ...... افغان به زنان ایرانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv