این پسر 6 سال به دختربچه 9 ساله تعرض کرد+عکس
کد خبر: ۱۰۷۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2015 September 11    -    ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
یک پسر 17 ساله اهل " مریلند امریکا " به تعرض به یک دختر بچه متهم شد .

" جاناتان . فلینگ " به اتهام تعرض به یک دختر 9 ساله در " تیمینیوم " توسط پلیس بازداشت شد .

محسنی
براساس گزارش پلیس پس از اینکه پدر قربانی دختر 9 ساله خود را با " فلینگ" در موقعیت نامناسبی می بیند از او به اتهام تجاوز به پلیس شکایت کرد.

پدر دخترک این موضوع را از یک کشاورز که این دو را با یک دیگر دیده بود با خبر شد.سپس برای باور این موضوع دختر خود را در عصر یک روز تعقیب میکند و وقتی فلمینگ بی شرم  را دید که بدنبال او امد و با یک دیگر به شهر بازی رفتند و ان دو را با یک دیگر در یک موقیت نامناسب دید به باور این موضوع رسید.

در تحقیقات گسترده پلیس و بازجویی به عمل آمده از قربانی مشخص شد که "فلینگ "  اذیت و آزار  و تعرض خود را از وقتی که قربانی 3 سال داشت آغاز کرد و تاکنون به جنایت خود ادامه داد .

قربانی در صحبت خود با پلیس گفت : " فلینگ " او را مجبور به رابطه جنسی در یک سال اخیر کرد به طوری که چندین مورد او را به پارک و شهر بازی "مریلند " برد و در آنجا به او تعرض کرد .

این متعرض بی شرم که در همسایگی قربانی زندگی می کرد و به بهانه های مختلف به قربانی دسترسی داشت  و از بچگی او را طعمه خود قرار داد ، به طوری که گفته می شود قربانی به او یک وابستگی عاطفی پیدا کرده است .

" فلینگ " که به اتهام های اذیت و آزار جنسی ، تجاوز و سو استفاده از یک دختر کوچک در دادگاه " بالتیمو" حاضر شد به پرداخت 500/000 دلار جریمه نقدی محکوم شد و تا مشخص شدن جزئیات بیشتر در بازداشت به سر می برد .

این جنایت کار در دادگاهی که به زودی برگزار می شود مجازات خواهد شد .
باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
شهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
2
5
وقتی اتفاقات داخل کشور خودمون را میبینیم وبا این مقایسه میکنیم از کلمه پر آب و تاب جنایتکار وجنایت که برای این اتفاق استفاده کرده خندمون میگیره تابناک کجای کاری تو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
2
1
دوره آخرالزمان شده !
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار