اعتراض پرسپولیسی ها به خندوانه و پاسخ رامبد جوان
کد خبر: ۱۰۶۴۹
تاریخ انتشار: 2015 September 10    -    ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
برنامه خندوانه بدون شک یکی از برنامه های جذاب صدا و سیماست که از آنتن شبکه نسیم، توسط گیرنده های دیجیتال قابل رویت است.
 
خندوانه به یک شوی جذاب و پرانرژی برای خنداندن مردم بدل شده و به خاطر تنوع و شرایطی که دارد، جذابیت های زیادی را با خود به خانه مردم ایران آورده است. در این برنامه، همه سعی می کنند تمرین خندیدن داشته باشند و این مساله، عامل اصلی موفقیت رامبد جوان، مجری سرشناس خندوانه است.
 
با این حال، رامبد برای افزایش جلوه های جذابیت در برنامه اش، به دنبال دعوت از چهره های ورزشی به خصوص از جمع اهالی فوتبال رفت تا مخاطبان پرشمار فوتبال را نیز صاحب سهام در خندوانه کند.
 
او تا به حال چندین مهمان فوتبالی داشته از جمله علی کفاشیان، مهدی مهدوی کیا، وحید شمسایی، مهدی طارمی، مهدی رحمتی، وحید طالب لو و... و روند دعوت از مهمانان در این برنامه ادامه خواهد یافت.
 
اما به تازگی، موضوعی در خندوانه به یک حساسیت بدل شده و هواداران پرسپولیس از این برنامه در شبکه های اجتماعی انتقاد می کنند که چرا و به چه دلیل، دو مهمان استقلالی به نام های مهدی رحمتی و وحید طالب لو به فاصله 10 برنامه و به صورت پشت سر هم، بدون اینکه مهمانی از پرسپولیس دعوت شود، به برنامه خندوانه رفته اند.
 
آنها رامبد جوان را به استقلالی بودن متهم کردند اما مجری پرانرژی خندوانه با این مباحث کاملا مخالف است. او این مساله را اعلام کرده که نباید با چنین بهانه جویی هایی، از شیرینی برنامه خندوانه کاست زیرا در این برنامه، فقط یک رنگ وجود دارد و آن هم رنگ "خنده" است.
 
قرار شده در چند روز آینده با حضور کریم باقری در این برنامه جو موجود کمی تلطیف شود.

 جام نیوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار