شفر: پرسپولیس «بزن زیرش» بازی می‌کرد
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۰۲۰۱۵
تاریخ انتشار: 2018 March 01    -    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

وینفرد شفر پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس در دربی ۸۶ ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مهم این است این بازی برای هواداران اهمیت دارد. این مهم است که پادوانی زودتر به جمع ما برگردد. خوشحالم به خاطر این شور و شعفی که بین ما وجود دارد و برای همین فوتبال را دوست دارم.

پرسپولیس «بزن زیرش» بازی می‌کرد
وی در خصوص اینکه در طول بازی نگران زمین خوردن بازیکنانش بود، گفت: شاید بازیکنان من یک مقدار عصبی بودند. من دیدم در خیلی از لحظات بازی پرسپولیس «بزن زیرش» بازی می‌کرد و توپ ارسال می‌کرد که شاید نمی‌دانستند ما سرزن‌های خوبی داریم.

بازیکنانم نیاز به ریکاوری دارند
سرمربی تیم فوتبال استقلال راجع به بازی مهم این تیم مقابل العین امارات گفت: دیروز در کنفرانس خبری قبل از بازی گفتم بازی العین خیلی مهم است، اما مردم می‌گفتند چرا، چرا؟! امروز شاید بازیکنان ما توان زیادی گذاشتند و به نظرم نیاز به ریکاوری دارند. من شنیدم که العین بازی راحتی داشته است و شاید از بازیکنان تعویضی خود استفاده کرده باشد، اما ما باید برای بازی با العین آماده شویم.

فوتبال شور و شعف است نه خشونت
شفر همچنین خاطر نشان کرد: من از همه هواداران تشکر می‌کنم. از همه هواداران تشکر می‌کنم، فوتبال همه‌اش شور و شعف و عشق است، نه خشونت.

تسنیم

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv