پیرمردگفت: «بچگی‌های خودت را با چاقو بزن.»
کد خبر: ۱۰۰۹۲
تاریخ انتشار: 2015 September 06    -    ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
عامل قتل پسربچه ۱۰ ساله در تازه‌ترین اظهارات خود مدعی شد که روز حادثه صدای پیرمردی را شنیده که مرتب در گوش‌اش می‌‌گفت: «بچگی‌های خودت را با چاقو بزن.»

ماجراي اين جنايت به 10 شهريور‌ماه برمي‌گردد. آن روز وقوع قتلي در حوالي خيابان وحدت‌اسلامي به بازپرس جنايي پايتخت گزارش شد و او به همراه تيمي از كارآگاهان جنايي راهي آنجا شدند. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه مقتول پسري 10ساله به نام سپهر بوده كه براثر بريدگي گلو جان خود را از دست داده بود.

آنطور كه به‌نظر مي‌رسيد او براي خريد نان از خانه بيرون رفته كه قرباني جنايت شده بود. در تحقيقات انجام شده مأموران موفق به شناسايي عامل جنايت به نام اشكان شدند و او را دستگير كردند. بازجويي از او ادامه داشت تا اينكه وي سرانجام به قتل اقرار كرد. اين جنايتكار 35ساله صبح ديروز وقتي به شعبه سوم دادسراي جنايي تهران منتقل شد پيش روي قاضي منافي‌آذر چنين گفت: 4يا 5 سالي است كه به شيشه اعتياد پيدا كردم.

البته متادون هم مصرف مي‌كنم. روز حادثه داخل خانه‌ام در حال استراحت بودم كه يك دفعه سروصداي بچه‌ها را از داخل كوچه شنيدم. همان لحظه پيرمردي در روياهايم صدايم زد. من مدت‌هاست كه با صداي اين پيرمرد زندگي مي‌كنم و او هرچه از من بخواهد انجام مي‌دهم.

پيرمرد در گوشم زمزمه كرد كه چاقويي بردارم و از خانه بيرون بروم. وقتي از خانه بيرون رفتم پسربچه‌اي را داخل كوچه ديدم كه نان در دستش بود. يك دفعه دلم لرزيد چون آن پسربچه خيلي شبيه بچگي‌هاي خودم بود. آنجا بود كه پيرمرد باز در گوشم زمزمه كرد كه بايد بچگي‌هايت را با چاقو بزني. من هم درنگ نكردم و با چاقو به او ضربه زدم. وي گفت: بعد از قتل ترسيدم به خانه برگردم و در همان حوالي كنار خيابان خوابيدم كه بالاخره دستگير شدم. به گزارش همشهري، هم‌اكنون اين پسر جنايتكار با قرار قانوني در اختيار مأموران اداره دهم پليس آگاهي تهران قرار گرفته است و تحقيقات در اين پرونده همچنان ادامه دارد.

همشهری آنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار