«ضربه مغزی» ویل اسمیت در درگیری لیگ ملی فوتبال آمریکایی + عکس
کد خبر: ۹۸۵۱
تاریخ انتشار: 2015 September 03    -    ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
ضربه مغزی

ویل اسمیت، ستاره سیاهپوست «من افسانه‌ام»، «مردان سیاهپوش» و «پسرهای بد» در داستان واقعی پزشکی که در مورد مسأله آسیب مغزی بازیکنان فوتبال آمریکایی با لیگ ملی فوتبال در افتاد، ظاهر می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، تریلر فیلم «ضربه مغزی» (Concussion) منتشر شد. این فیلم قرار است در روز کریسمس، 25 دسامبر 2015 (4 دی) در آمریکا به روی پرده برود.

فیلم «ضربه مغزی» را پیتر لندسمن نوشته و کارگردانی کرده و این فیلم دومین تجربه کارگردانی او پس از «پارکلند» محصول 2013 است.

فیلم «ضربه مغزی» بر اساس داستانی واقعی ساخته شده که در اوایل قرن بیست‌و‌یکم اتفاق افتاد و ویل اسمیت، ستاره فیلم‌های «من افسانه‌ام»، «هنکاک»، «مردان سیاهپوش»، «در جست‌و‌جوی خوشبختی» و «پسرهای بد» در این فیلم نقش دکتر بنِت اومالو، پزشک آمریکایی آفریقایی تبار ظاهر می شود. اومالو که در نیجریه زاده شده و متخصص پزشکی قانونی بود و در دانشگاه پیتسبورگ پنسیلوانیا تخصص مغز گرفته بود، علت ضایعه‌ای موسوم به CTE را که در ورزشکاران بروز می کرد را تشخیص داد و در مورد مسأله آسیب مغزی بازیکنان فوتبال آمریکایی با لیگ ملی فوتبال آمریکا و حامیان مالی ثروتمند آن در افتاد و همانطور در فیلم ادعا شده است، در این مبارزه حقوقی و قضایی با تهدیدهای مختلفی مواجه شد.

دکتر اومالو واقعی

آلک بالدوین، گوگو مباتها رائو، ادی مارسان، لوک ویلسن و دیوید مورس از دیگر بازیگران این درام ورزشی هستند.



آنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار