سربازها کتابخوان و کلانتری‌ها کتابخانه‌دار می‌شوند
کد خبر: ۹۳۴۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 December 03    -    ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
 به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار امیرحسین یاوری در آیین امضای تفاهم نامه همکاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اظهار کرد: هر مقدار فرهنگ کتابخوانی در جامعه افزایش یابد و مردم به سمت کتاب خواندن بروند شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در آن جامعه خواهیم شد.

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی تصریح کرد: ما امروز به دنبال ارتقاء آموزش به ویژه در بین سربازان هستیم و معتقدیم فرصت طلایی بسیار خوبی داریم که نیروی انتظامی را در مسیر ارتقاء فرهنگ کتابخوانی قرار دهیم.

وی تأکید کرد: با هدف افزایش دامنه کتابخوانی گام بر می‌داریم تا بتوانیم کتاب های روز را در اختیار کارکنان ناجا قرار دهیم.

یاوری بیان کرد: کتاب یک موضوع جدی است و نیاز داریم تا فرهنگ کتابخوانی را در بین کارکنان ناجا توسعه و ارتقاء دهیم، در مرحله اول به سمت مراکز آموزش می رویم و در مراحل بعدی قفسه‌های کتاب در کلانتری ها را به کتابخانه توسعه و گسترش می دهیم تا بتوانیم دامنه دسترسی مردم و سربازان به کتاب را افزایش دهیم. امیدواریم این تفاهم نامه بین نیروی انتظامی و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منشاء خیر و برکت برای همگان شود.

گفتنی است، علیرضا مختاری نیز در این نشست اظهار کرد: دستگاه‌های فرهنگی اگر هر روز خود را مجهز و به روز رسانی نکنند در انتقال وظایف و اجرای آن به طور حتم دچار آسیب می‌شوند.

مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تصریح کرد: هر چه میزان مشارکت دستگاه‌های مختلف نظام در مسائل فرهنگی و کارآمد کردن آنها افزایش یابد امکان رسیدن به یک جامعه مطلوب بیشتر می‌شود.

وی تأکید کرد: هر گاه در جامعه ای افراد به دلیل یک فعالیت مثبت تشویق شوند اثر مثبتی در سایر افراد می گذارد ؛ به همین سبب و با توجه به تجربیات گذشته در نهاد کتابخانه های عمومی اگر افرادی را که به عنوان کتابخوان برجسته مطرح می شوند تشویق شوند آنان خود به یک حلقه ترویج تبدیل می شوند.

وی با بیان اینکه بالغ بر 60 هزار نشست کتابخوانی در سطح کشور برگزار شده است، یادآور شد: معتقدم این گونه فعالیت ها می تواند در گسترش فرهنگ کتابخوانی در نیروی انتظامی موثر باشد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
0
0
اینایی که این کارا رو میکنن مث اینکه سربازی نرفتند اکثر سربازا مگه وقت اینکارو دارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار