ماجرای ربوده و پیدا شدن مدل زن بریتانیایی +تصاویر
کد خبر: ۸۲۵۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 August 15    -    ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
روز گذشته رسانه های انگلیس از قاچاق گسترده انسان ها به بریتانیا و واداشتن آنها به کارهای سخت، پست و طاقت فرسا گزارش های متعددی منتشر کردند.

احتمال ارتباط این اخبار با ماجرای ربودن شدن یک مانکن و مدل زن چند روز قبل از این گزارش ها و متعاقب آن درگیرشدن پلیس با موارد بسیار آن در این کشور وجود دارد.
 

ماجرای ربوده و پیدا شدن مدل زن بریتانیایی
 
اما ماجرای ربوده و پیدا شدن مدل زن:

بی بی سی گزارش داد: به گفته وکیل کلویی ایلینگ، مدل بریتانیایی ربوده شده در ایتالیا، ۲۰ سال داشت که برای یک برنامه عکاسی به میلان رفته بود، اما بعدا ربوده شد و شش روز در دست آدم ربایان بود.

خانم ایلینگ ۲۶ روز پس از پرواز به میلان، ایتالیا به بریتانیا برگشت.

پلیس ایتالیا گفته است این مدل بریتانیایی توسط دو مرد مورد حمله قرار گرفته و به او ماده مخدر "کتامین" داده شده و در نهایت ربوده شده است.

گفته می‌شود آدم ربایان قصد داشته‌اند او را "به قیمت حدود ۳۰۰ هزار دلار آمریکا بفروشند و از آژانس هماهنگ کننده برنامه‌های تبلیغاتی این مدل باج خواسته بودند."
 

ماجرای ربوده و پیدا شدن مدل زن بریتانیایی

به گفته پلیس، این زن به مدت شش روز با دستان بسته در اتاق خوابی حبس شده بود

در حالی که یورونیوز از احتمال برده شدن این مدل زن به خاورمیانه خبر داد اما بی بی سی مدعی شد: فرانسیسکو پسکه، وکیل این شهروند بریتانیایی گفته است: "قرار شده بود این مدل به فردی در خاورمیانه برای سکس فروخته شود."
پلیس گفت زمانی که مدل بریتانیایی برای عسکبرداری به آپارتمانی که از قبل قرار بود برود، رسید هدف حمله دو آدم‌ربا قرار گرفت.

به گفته مأموران تحقیق، آنها کشف کرده‌اند که این آدم‌ربا چندین حراج آنلاین را برای فروش دختران ربوده‌شده به راه انداخته بود.

یورونیوز هم در خبر خود آورد، این مردان او در چمدانی قرار دادند و پس از انتقال در خانه ای در شمال غربی شهر تورین برای شش روز او را نگاه داشتند.
 
 
ماجرای ربوده و پیدا شدن مدل زن بریتانیایی +تصاویر

این مدل بریتانیایی می گوید که تجربه وحشتناکی را از سر گذرانده است. او گفت که برای شش روز به یک کمد چوبی بسته شده بود. آدم ربایان به او می گفتند که احتمالا به خاورمیانه قاچاق خواهد شد و در صورتی که خریدار از او خسته شود می تواند او را به شخص دیگری بفروشد و یا خوراک ببرها کند.


پس از آنکه آدم ربایان به دریافت ۵۰ هزار پوند از سوی مدیر برنامه ها رضایت دادند، روز هفدهم ژوئیه وی را به نزدیکی کنسولگری بریتانیا بردند که با کمین پلیس مواجه شدند.

پلیس ایتالیا اعلام کرده است که گروگانگیر بازداشت شده در مقابل کنسولگری لوکاس هربا نام دارد و یک لهستانی ساکن بریتانیا است.
 
 

ماجرای ربوده و پیدا شدن مدل زن بریتانیایی

لوکاس پاول هربا، سی ساله به آدم ربایی اعتراف کرده و گفته است که ماه ها برای این کار برنامه ریزی کرده بودند.

به گفته خانم آیلینگ، لوکاس هربا ربا ادعا کرده بود که تنها در هفته گذشته سه زن را در حراج اینترنتی فروخته و در پنج سال گذشته از این طریق ۱۵ میلیون دلار بدست آورده است.

دویچه وله هم از قصد ربایندگان با هدف "تن فروشی" در یک حراجی اینترنتی خبر داد. 
جام نیوز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Thailand
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
2
5
آیا با وجود سازمانها اطلاعاتی و امنیتی بسیار قوی، تشکیلات عریض و طویل و انواع و اقسام تکنولوژیهایی که آدم ربایان و جنایتکاران روحشان هم از آنها خبر ندارد با آدم ربایی برای فروش در خارمیانه و حراج اینترنتی ا‌نسان و درآمد ۱۵ میلیون دلاری طی پنج سال عقل سلیم ناسازگار است.
یعنی قابل ‌پذیرش نیست که آن تشکیلات عظیم و منسجم اطلاعاتی و امنیتی از عهده مواجهه و برخورد با چند جنایتکار و آدم ربا و حتی جنایتکاران سازمان یافته، به سرعت بر نیایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار