کندوان جمعه یک‌طرفه می شود
کد خبر: ۷۲۸۴۲
تاریخ انتشار: 2017 May 10    -    ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
bato-adv
bato-adv
پلیس راه نیروی انتظامی با اعلام برنامه محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه، از یک طرفه شدن جاده کندوان در عصر جمعه هفته جاری خبر داد.
 
اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) شروع می شود و تا 6 بامداد روز شنبه بیست و سوم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
 
در این مدت تردد هر نوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از محورهای کرج – چالوس ، هراز، فیروزکوه ممنوع است.
 
** محور چالوس - کرج
 
- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 23 روز جمعه بیست و دوم اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 23 همین روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
 
- تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است.
 
** محور هراز
 
- تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است .
 
- تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 امروز ( بیستم اردیبهشت ) و همچنین از ساعت 8 الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه ( بیست و یکم و بیست و دوم اردیبهشت ) از محور هراز ممنوع است.
 
** محور فیروزکوه
 
- تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 22 روز جمعه بیست و دوم اردیبهشت از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
 
** وضعیت جوی
 
بر اساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه ، هوای امروز جاده کندوان صاف و آفتابی است و دمای هوای به 21 درجه سانتی گراد می رسد.
 
همچنین هوای روز پنجشنبه در این جاده کوهستانی صاف همراه با افزایش دما و وزش باد پیش بینی شده و دمای هوا نیز تا 26 درجه افزایش می یابد.
 
هوای روز جمعه این محور کوهستانی نیز صاف همراه با افزایش دما و وزش باد شدید پیش بینی شده و دمای هوا نیز بین 16 تا 27 درجه در نوسان است. 
ايرنا
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv